Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkein ihosi kuntoon vaikuttanut tekijä?

rainbowmouse
22.07.2018 |

Kertokaahan parhaat ihonhoitovinkkinne. Mikä on tärkein ihonne kuntoon vaikuttanut tekijä? Itse kamppailen jatkuvasti iho-ongelmien kanssa vaikka olen jo lähes 30v ja välillä tulee ihan surkea olo siitä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakki....

Vierailija
2/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuminen vaikutti erittäin positiivisesti. Mutta ei siis enää tuo tilanne. Diane Nova pillerit myös aikoinaan paransivat ihon. Niitä en enää käyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kasvoni vedellä enkä  meikkaa.

Vierailija
4/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä, miten mikäkin on tehonnut, mutta käytän meikkiä harvoin ja välttelen aurinkoa. Uskottelen itselleni, että ihoni olisi ihan hirveä, jos olisin toiminut toisin. :D 

Vierailija
5/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio. Olen 27-vuotias nainen ja aina kärsinyt finneistä. Jätä liika sokeri pois ruokavaliosta niin auttaa kummasti. Myös maitotuotteet on hyvä jättää vähemmälle.

Vierailija
6/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäiset verikylvyt.

Vierailija
7/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin kaiken eläinperäisen pois ruokavaliosta. Iho hehkuu ja nuortuu silmissä.

Vierailija
8/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljypuhdistusaine, konjac-sieni, body shop e-vitamiini voide

Vierailija
9/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Joka kuukausi iho menee aika hirveän näköiseksi ennen kuukautisvuotojen alkua ja sillä menee noin viikko aikaa palautua tuosta hormonikierron vaiheesta. Ikävää kun iho reilun viikon samanlainen kuin teini-iässä. 

Vierailija
10/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lopettanut tupakoinnin, mutta kyllä se ihon elastisuuteen vaikutti. Pölli paloi 20 vuotta, ryppyjä on.

Vierailija
11/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öljypuhdistusaine, konjac-sieni, body shop e-vitamiini voide

Mitä öljypuhdistusainetta käytät?

Vierailija
12/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimä. En ole koskaan tehnyt mitään erityistä hoitaakseni ihoani eikä koskaan, edes murkkuiässä, ole ollut tarvetta.

Vierailija
13/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikea kysymys kun iän myötä ennen niin hyvä vaikka hyvin vaalea ja lähes finnitön iho on muuttunut ohueksi, hauraaksi, finniseksi, helposti ärtyväksi, punakaksi ja kirjavaksi. Minulla on couperosaa ja ostin siihen esim. sopivan puhdistusgeelin apteekista. Siitäkös iho 'riemastui' ja punoitti ärtyneenä eikä finnejäkään estänyt tulemasta. Kyllä harmittaa että ihosta tulee 'kaikki läpi'. Aloin myös puhdistaa ihoa iltaisin ylipäätään niin ei se ole vaikuttanut kuin huonontavasti. Hormonit taitaa tätä tehdä eli lähestyvät vaihdevuodet, tosin ihmetyttää että miten ne hormonit pistää jonkun finnin kasvamaan että mikä syy-yhteys-seuraussuhde niillä oikein on??!

Vierailija
14/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesirokko aikuisena ja aurinko.

Vierailija
15/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tais olla kans, kun lopetin maitotuotteiden käytön (melkein kokonaan).

Vierailija
16/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ongelmia on ollut vain kasvojen kanssa, muualla iho pääsääntöisesti ok. Mutta tosiaan vielä kolmikymppisenä oli minullakin ongelmia, joten ei mennyt iän myötä ohi.

Ensin lopetin puuterin käytön. Sitten lopetin rutiininomaisen meikkivoiteen käytön (arkisin). Nykyään käytän meikkivoidetta vain joihinkin kohtiin. Ehkä nyt joihinkin juhliin saatan laittaa vielä koko naamaan, mutta puuteria en käytä enää ollenkaan.

Pesen naaman vain suihkussa vedellä tai saippualla. Kuorinta on ihan hyväksi, mutta laiskuuttani teen sen vain harvoin, kostutetulla merisuolalla. Kosteutuksena käytän nykyään vain kookosöljyä.

Näillä toimin tilanne on nykyään ihan hyvä. Joskus on joku kohta, jota tasoitan meikkivoiteella. Yleensä ei olisi mikään pakko käyttää mitään. Niin ja samalla kun iho on parantunut, olen voinut lopettaa puristelun, joka varmaan vain pahensi tilannetta.

Vierailija
17/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytys kirjoitti:

Kyllä on vaikea kysymys kun iän myötä ennen niin hyvä vaikka hyvin vaalea ja lähes finnitön iho on muuttunut ohueksi, hauraaksi, finniseksi, helposti ärtyväksi, punakaksi ja kirjavaksi. Minulla on couperosaa ja ostin siihen esim. sopivan puhdistusgeelin apteekista. Siitäkös iho 'riemastui' ja punoitti ärtyneenä eikä finnejäkään estänyt tulemasta. Kyllä harmittaa että ihosta tulee 'kaikki läpi'. Aloin myös puhdistaa ihoa iltaisin ylipäätään niin ei se ole vaikuttanut kuin huonontavasti. Hormonit taitaa tätä tehdä eli lähestyvät vaihdevuodet, tosin ihmetyttää että miten ne hormonit pistää jonkun finnin kasvamaan että mikä syy-yhteys-seuraussuhde niillä oikein on??!

Minäkin lähellä vaihdevuosi-ikää. Kokeile vegaaniruokaa vaikka muutama viikko. Terv. 7

Vierailija
18/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi asiaa. Hellavarainen kemiallinen kuorinta (siis ei rakeita sisaltava) noin kerran viikossa ja riittava kosteutus, paras tuote on ollut mahdollisimman korkeapitoinen hyaluronihapposeerumi ja siihen paalle paiva- ja yovoiteet tai oljyt. On tarkeaa, etta ensimmainen kosteutustuote on nestemaisen juokseva tai kevytta geelia, jotta se imeytyy tehokkaasti. Minulla on hyvin rasvoittuva iho ja pitkaan varkkasin savinaamioiden ja voimakkaiden puhdistustuotteiden kanssa, mutta nyt ymmarran etta ne vain arsyttivat ihoani. Minusta ylihoitamista kannattaa valttaa ja keskittya hellavaraiseen mutta perusteelliseen (meikin)puhdistukseen ja todella tehokkaaseen kosteutukseen. 

Vierailija
19/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaus ja rasvaus.olen 46 ja jokaikinen päivä pesen kasvot ja rasvaan huolellisesti kasvot ja kaulan.välillä nivealla ja välillä hintavammalla voitella.olen rypytön.

Vierailija
20/46 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoitometodi ja korealainen kosmetiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän