Ai että tuo Nikke Ankara on kuuma tuossa Vain Elämäämäässä!!
Kommentit (23)
Hyih helvetti! Elämäämäässä <- noin kirjoittaa elämämkoululainen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sää sitä nyt katot?
Nykyisin voi tallentaa.
Ja on olemassa YouTube.
No ei kyllä oo...
Sillä kaudella kuumempiakin miehiä ;)
Vierailija kirjoitti:
Neloselta tulee just nyt!
Mun mielestä Ankara oli kuuma aiemmin, Vain Elämässä ei todellakaan ollut.
Aiemmin pukeutui aika tavallisesti, myös nykyään. Mutta seurustellessaan pukeutui tosi erikoisiin vaatteisiin, jotka oli aika turnoff.
Eipä juuri vastenmielisempää "miestä" voisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Ankara oli kuuma aiemmin, Vain Elämässä ei todellakaan ollut.
Aiemmin pukeutui aika tavallisesti, myös nykyään. Mutta seurustellessaan pukeutui tosi erikoisiin vaatteisiin, jotka oli aika turnoff.
Sun mielestä kaikkien pitäisi mennä massan mukana, ei pukeutua niinkuin itse haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Tulee uusintana taas tv:ssä. Tai eilen tuli. On muuten varmaan eniten uusittu vain elämää kausi, tuntuu pyörivän koko ajan.
Niken pitäisi mennä ostamaan vaatteensa lastenosastolta. Ainakin kun katsoo noita kuvia, joissa hänellä on monta numeroa liian isoja vaatteita päällään. Nolon ja todella epäkatu-uskottavan näköistä.
Nikke ei nyt välttämättä mikään adonis ulkoisesti ole mutta vaikuttaa symppikseltä sälliltä ja tykkään sen musiikista. Omaa myös lavakarismaa ja on hyvä live-esiintyjä, oon nähnyt sen pari kertaa ja oon taas menossa syyskuussa sitä kattoo.
Nikke Ankaralla on aivan mahtavia biisejä kuten "Värifilmi (feat Tykki)", "Spesiaali", "Ettei nyt vaan sattuis mitään", jne.
Musavideot myös hyvin tehty. Biiseistä puuttuu lajille ominainen egoilu, hyvä tyyli varsinkin aiemmin se keskipäämohikaani ja sutjakkuus. Tulee olemaan erittäin erittäin suosittu vielä, kunhan ikää vähän lisää niin nulikkamaisuus hioutuu veks. Loistava esiintyjä ja hyvät lyriikat. Menestystä hänelle ja pitkää uraa!
Spontaani ajatukseni, joka vain pulpahti tuon tekstin porauduttua tajuntaani: hyi v*ttu!
Tykkään Nikke Ankarasta. Se muistaa lyriikoissaan äitiään. Symppis sälli.
Vierailija kirjoitti:
Spontaani ajatukseni, joka vain pulpahti tuon tekstin porauduttua tajuntaani: hyi v*ttu!
Sulla pulpahti kusta päähän. Spontaanisti.
{sarkasmi}Melkein yhtä hottis kuin paleface.{/sarkasmi}
Vierailija kirjoitti:
{sarkasmi}Melkein yhtä hottis kuin paleface.{/sarkasmi}
Niiles näyttää ainakin hyvältä ja raikkaalta aina, eikä siltä niinkuin joku olis istunu sen naaman päälle.
Yök 😵