Naiset, jotka luette parisuhdeoppaita
Ja jos elätte heterosuhteessa, lukeeko myös miehenne niitä?
Kommentit (6)
Ei. Ei lukenut eksä eikä nyksäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä luen. Vaimo ei.
Miten teillä menee?
Kysyy uyelias ap
En ole lukenut, eikä tietääkseni puolisonikaan. En usko mihinkään Mars-Venus-juttuihin vaan ihan siihen, että puolisoni on normaali ihminen, jonka kanssa voi keskustella asioista ilman sanakirjoja.
Sen sijaan lastenhoito-oppaita olen lukenut, koska lasten ajattelu kuitenkin poikkeaa selvästi aikuisten ajattelusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut, eikä tietääkseni puolisonikaan. En usko mihinkään Mars-Venus-juttuihin vaan ihan siihen, että puolisoni on normaali ihminen, jonka kanssa voi keskustella asioista ilman sanakirjoja.
Sen sijaan lastenhoito-oppaita olen lukenut, koska lasten ajattelu kuitenkin poikkeaa selvästi aikuisten ajattelusta.
No en usko minäkään mars ja venus -höpötyksiin. Mutta monenlaisista elämäntaito-oppaista (ei kaikista) saa jotain pientä vinkkiä omaankin elämään.
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini avioliiton pelasti opas Viisi rakkautta. Sen myötä hän tajusi, että mies vain osoittaa eri tavalla rakkauttaan, eikä olekaan tampio, kun ei osoita rakkauttaan samalla tavalla kuin vaimo.
Minä luen. Vaimo ei.