Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäilen että mieheni on homo/bi

Vierailija
22.07.2018 |

Sinänsä asia olisi minulle ok, mutta hänellä on ilmeisesti suhde työkaverinsa (mies) kanssa. Ollaan oltu niin nuorista yhdessä että ei varmaan alkuun tajunnut sitä puolta itsestään ennen kuin oltiin oltu vuosia yhdessä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tehdä kokeen: jätä lenkkimakkara yöksi jääkaappiin. Jos se aamulla löytyy miehesi takapuolesta, on hän tod.näk. jonkin sortin hinttatapuli

Vierailija
2/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous saattaa selvitä vasta myöhemmällä iällä. Miehesi ei ehkä halunnut myöntää asiaa aikaisemmin.  Miesten välinen ystävyys voi olla aika homomaista kuitenkaan olematta sitä. Voisitko ajatella keskustelevasi asiasta miehesi kanssa? Kysyä jotenkin syyttämättä toista homoilusta eli tyyliin: vietät paljon aikaa työkaverisi kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies salaa tämän kaiken, mutta sai työkavereita synttärilahjan, poistaa juuri tämän kanssa käytyjä keskusteluja ym. paljon muutakin. Luulen että mies rakastaa minua eikä halua hajottaa meidän perhettä mutta on ilmeisesti pitänyt vuosia tätä miestä siinä. On varmaan järkytys/noloa hänelle itselleenkin. On siis sellainen tosiäijä. Rakastan häntä, mutta en toki pysty hyväksymään salasuhdetta jos sellainen on.

Ap

Vierailija
4/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ei ainakaan haittaisi jos mieheni harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa. Nainen on tietysti asia erikseen.

Vierailija
5/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä ei ainakaan haittaisi jos mieheni harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa. Nainen on tietysti asia erikseen.

Mitä eroa sillä sukupuolella on? Pettäminen on pettämistä.

Vierailija
6/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas haittaisi. Ja etenkin kun tässä tunteet mukana siihen toiseen mieheen. Toinen mies on sinkku joten pelkäisin tautejakin.

Ap

Vierailija
7/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee koe laita virveli auton takakonttiin, jos se vielä palatessa on siellä koskemattomana, on miehesi tehnyt jotain muuta. Tällainen oli jossain elokuvassa. En vain tiedä, miten se oikeasti toimii

Vierailija
8/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tai sitten kutsut manaajan paikalle. Vihkivesi voi puhdistaa homoudesta, sehän pitää myös ihmissudet loitolla

Vierailija
9/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies salaa tämän kaiken, mutta sai työkavereita synttärilahjan, poistaa juuri tämän kanssa käytyjä keskusteluja ym. paljon muutakin. Luulen että mies rakastaa minua eikä halua hajottaa meidän perhettä mutta on ilmeisesti pitänyt vuosia tätä miestä siinä. On varmaan järkytys/noloa hänelle itselleenkin. On siis sellainen tosiäijä. Rakastan häntä, mutta en toki pysty hyväksymään salasuhdetta jos sellainen on.

Ap

No antaisikto heidän jatkaa suhdettaan, jos he tai miehesi avoimesti kertoisi suhteenne todellisen laadun. - Laatu olisi sellainen, millaisena sitä olet jo itse ennättänyt epäilemään... itse ainakin saattaisin, ehkä harkita jatkavani parisuhdetta kumppanin kanssa, joka on minulle rehellinen ja avoin - vaikka en kaikista hänen teositaan pitäisi ja tuntisin niitä kohtaan vastenmielisyyttä, mutta jota eivät kuitenkaan olisi rikollista toimintaa, kuin kumppanin kanssa joka loukkaa salailemalla ja pimittämällä asioita, vaikka varmasti tietäsi minun saaneen jo vihiä. Toinen juttu on se, että edellisen kanssam (ehhä) ristiriitaisesti yritän ajatella myös, että kumppanillani voi ja saa ehdottomasti olla ystäviensä ja muden läheistensä kanssa keskinäisiä salaisuuksia, joita hän ei ole velvollinen tai pakotettu kertomaan minulle vain siksi, että olemme ja elämme (toistaiseksi) parisuhteessa. 

Vierailija
10/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltäsi, miten asia on.

Vierailija
11/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis valehtelee paljon muustakin ja salaa asioita, joten tätä ei taatusti myönnä. Olen varovasti kysynytkin mutta kieltää/suuttuu.

Ap

Vierailija
12/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa sillä sukupuolella on? Pettäminen on pettämistä.

Koen, että mieheni saisi siltä toiselta äijältä jotain, mitä minä en naisena voi antaa. Enkä nyt tarkoita vain munaa. Voisin suoda sen hänelle, toinen nainen olisi paljon kovempi paikka.

Vierailija
13/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että heillä on välttämättä ollut seksiä vaan ainoastaan itselleenkin yllätyksenä tullut läheinen suhde. Toisaalta eiköhän seksiä ole ollut..

Vierailija
14/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että heillä on välttämättä ollut seksiä vaan ainoastaan itselleenkin yllätyksenä tullut läheinen suhde. Toisaalta eiköhän seksiä ole ollut..

Varmasti on ollut seksiä.

Ei miehesi välttämättä ole täysi homo, voi olla että olet vain pihdannut liian kauan?

Vierailija
15/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä todisteita sinulla on epäilyittesi tueksi?

Vierailija
16/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintarhaan tuotiin pandoja, kaksi kappaletta. Ne paritteli innokkaasti, mutta jälkeläisiä ei tullut. Selvisi, että ne oli molemmat uroksia. Tämä tapahtui ruotsissa.

Vierailija
17/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo-asiantunija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehesi välttämättä ole täysi homo, voi olla että olet vain pihdannut liian kauan?

Meillä minä teen lähes aina aloitteen. Seksiä 1-2 krt viikossa, haluisin useamminkin mutta mies torjuu kun ehdotan..

Ap

Vierailija
18/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä todisteita sinulla on epäilyittesi tueksi?

Maistuiko mulkku paskalta?

Vierailija
19/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo-asiantunija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä minä teen lähes aina aloitteen. Seksiä 1-2 krt viikossa, haluisin useamminkin mutta mies torjuu kun ehdotan..

Ap

Lähde mikaan sen työkaverin luokse. Voisit saada useammin.

Vierailija
20/23 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläintarhaan tuotiin pandoja, kaksi kappaletta. Ne paritteli innokkaasti, mutta jälkeläisiä ei tullut. Selvisi, että ne oli molemmat uroksia. Tämä tapahtui ruotsissa.

"Heh" - Tuliko jollekin ylläyksenä, että ihminen ei ole ainoa eläinlaji, ei edes ainoa nisäkäs laji, jonka edustajissa on sekä bi että homo -seksuaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi