Erika Vikman näyttää ihan Armi Aavikolta
On tästä varmasti ennenkin kirjoitettu, mutta tänään itse tajusin asian: he ovat todellakin kuin kaksi marjaa!
Tummat kulmakarvat, vaalea barbitukka.
Ei se yhdennäköisyys (minua) haittaa, mutta kerronpahan merkillepistoni.
Kommentit (36)
Mä mietin, että elääkö Danny jotain Armi-vaihetta Erikan myötä uudelleen. Itse olen myös kiinnittänyt huomiota yhdennäköisyyteen.
Ei todellakaan piirteiltään muistuta Armia.
Armi oli todella kaunis. Erika ihan vain tavallinen, joka on vaalentanut hiuksensa.
Mutta kyllä se kai kahdeksankymppiselle papalle menee läpi. Nuori mikä nuori.
Ei ole kasvoiltaan samannäköisiä. Nuoria vaaleahiuksisiä ja perusnättejä, siinä yhtäläisyydet.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kasvoiltaan samannäköisiä. Nuoria vaaleahiuksisiä ja perusnättejä, siinä yhtäläisyydet.
No eivät tietenkään ole tismalleen samannäköisiä. Kuitenkin muistuttavat toisiaan hyvin paljon.
Eikä näytä, vaan Dannyn ekalta vaimolta nuorena, ihan samat piirteet.
Tuleekohan siitä Armin tapainen deeku kun Danny vaihtaa kohta nuorempaan?
Danny muokkasi tyttörukasta itselleen uuden Armin.
Kyllä mä luulen että toi on vaan mainostemppu.Erika saanut Dannyn auttamaan uraansa eteenpäin.Vain elämässä kattelin kun Danny ei tahtonut päästä edes käveleen aika vanha köntys jo.
Näin sitä jonkun verran kun olin espoossa duunissa. Jotenkin niin surullinen näky. Poissaoleva sellane reppana joka oli kansan suosikki ja parrasvaloissa. Se oli sillon 39v vasta kun näin sitä. Sit se oli 43v kun kuoli. Armissa ja tossa Vikmanisssa on kyllä jotain samaa. Dannyllähän on niitä armin vanhoja kledjuja vaikka kuinka paljon. Mä uskallan väittää, että Danny on tuupannu sitä Vikmania niin et sil on ollu ne Armin vaatteet päällä. Danny näkee siinä Armin ihan vtun varmasti,
Vierailija kirjoitti:
Eikä näytä, vaan Dannyn ekalta vaimolta nuorena, ihan samat piirteet.
Samaa mieltä, mutta kyllä Erikassa jotain Armiakin on (jos ei muuta niin vaaleat pitkät hiukset), on sekoitus näistä kahdesta.
Mutta en pidä Erikan vertaamisesta Armiin ollenkaan. Armi oli niin paljon kauniimpi ja ennen kaikkea herttaisempi.
NO EI NÄYTÄ! Armi oli kaunis ja Erika on sievä.
Vaan kauniilla Erikalla on kaunis pikkusisko Jennika joka yrittää nyt musikkitaivaalle.
Olisi kiva tuntea henk.koht.ennen mielipiteiden laukomista
vaikutti suloiselta maria veitolan ohjelmassa, se vierailu d:n kesäpaikalla
upea mallikaunotar, jotenkin viaton vaikka upea nainen/tyttö
Mun mielestä Erika näyttää Armin ja Dannyn lapselta. Ehkä Dannyn perunkirjoituksessa salat paljastuu vihdoinkin :-D
Vierailija kirjoitti:
Vaan kauniilla Erikalla on kaunis pikkusisko Jennika joka yrittää nyt musikkitaivaalle.
Löytyykö Dannyltä pikkuveljeä auttamaan?
Veitolan ohjelmassahan Danny sanoi sitä häneltä kysyttäessä, että ei Erika muistuta Armia ulkonäöltään. Kai hän sen paremmin tietää kun katselee päivittäin.
Armi oli kaikkien aikojen paras Miss Suomi, kaunis ja herttainen. Ei Erika häntä muistuta vaikka varmasti kovasti haluaisi olla yhtä kaunis luonnollisestikin.
No niin on! Danny elää uutta nuoruuttaan "armin" kanssa. Ihmettelen kyllä miksi erika itse ei tunnusta yhdennäköisyyttä vaikka selvästi käy Armin vastekaapillakin..