Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Vierailija kirjoitti:
October ja November menneet aina englannissa sekaisin.
November ja December menee mulla. Voisi kuvitella että October olisi kahdeksas kuukausi, eli elokuu. Se olisi loogista; octo?
Pilates ja Pilatus. Joseph Pilates kehitti 1900-luvun alulla pilates-nimellä tunnetun kehonhuoltomenetelmän. Kun aloin harrastaa pilatesta, minulle alkoi tulla vaikeuksia kirkossa, kun piti lausua ääneen uskontunnustuksen kohta: "kärsi Pontius Pilatuksen aikana..." Sanon AINA vahingossa: "kärsi Pontius Pilateksen aikana". Todella rasittavaa!
Mitoosi ja meioosi menevät joskus sekaisin tai alan miettiä, mitä vaiheita niissä nyt taas olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Joensuu ja Seinäjoki.
d- ja b- kirjain.
Mulla menee Joensuu ja Lappeenranta. Miellän, että ne ovat siellä "jossain idässä".
Vierailija kirjoitti:
Pilates ja Pilatus. Joseph Pilates kehitti 1900-luvun alulla pilates-nimellä tunnetun kehonhuoltomenetelmän. Kun aloin harrastaa pilatesta, minulle alkoi tulla vaikeuksia kirkossa, kun piti lausua ääneen uskontunnustuksen kohta: "kärsi Pontius Pilatuksen aikana..." Sanon AINA vahingossa: "kärsi Pontius Pilateksen aikana". Todella rasittavaa!
Sanoitko myös aina: "...antoi Aino-Kaisan, poikansa."
Kortisoni ja kortisoli. Pitää aina hetki miettiä, että kumpi oli kampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoitko myös aina: "...antoi Aino-Kaisan, poikansa."
Hih, tämä on hyvä! Pitää ottaa tämäkin käyttöön. Sama.
Nimet Osmo ja Esko. Tuttavapiirissä molemmat ja Eskoa sanon puhessa usein Osmoksi. Osmoa en koskaan Eskoksi... miksiköhän?
A ja 4. Analysoida📝 ja analisoida🍌🍑
Salmi ja lahti ja niemenkin sekoitan näihin.