Mitkä kaksi täysin eri asiaa sinulla menee sekaisin?
Boko Haram ja Procol Harum.
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Nuudelit ja nugetit.
Kommentit (1900)
Call me by your name. Oikeasti upea elokuva, itkin sekä nauroin. Katson aika paljon elokuvia, mutta tämä kyllä kosketti.
Ton edellisen kommentin piti mennä hyvien gay-elokuvien suosittelupalstalle, en ymmärrä miksi se tuli tänne....
Kortisoni ja kortisoli.
Olin ennen kuullut vain kortisoni piikistä kun esim. selkä on kipeä jne. Ekan lapsen neuvolassa hoitaja neuvoi laittamaan kortisonivoidetta lapselle hyttysen pistoihin (en ollut ikinä kuullutkaan että sitä on voiteessa)
Fitnessblogista luin korstisoniarvoista ja ajjattelin että vau, mikä ihme aine se onkaan, ihmisessä sitä jo itsessään :D
juu selvisi myöhemmin että kortisoli
Monilla on mennyt Kymppitonni ja Napakymppi sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kortisoni ja kortisoli.
Olin ennen kuullut vain kortisoni piikistä kun esim. selkä on kipeä jne. Ekan lapsen neuvolassa hoitaja neuvoi laittamaan kortisonivoidetta lapselle hyttysen pistoihin (en ollut ikinä kuullutkaan että sitä on voiteessa)
Fitnessblogista luin korstisoniarvoista ja ajjattelin että vau, mikä ihme aine se onkaan, ihmisessä sitä jo itsessään :D
juu selvisi myöhemmin että kortisoli
Hydrokortisoni on sama kuin kortisoli.
Pakkanen laskee ja pakkanen kiristyy. Itselle selvät mutta paljon näkee käytettävän väärin.
Pakkasen laskiessa ilma lämpenee.
Klassinen brutto ja netto.
”Mitä nettoat” eli mitä jää käteen auttaa tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vasen ja oikea.
Keksin 12-vuotiaana tähän hyvän muistisäännön: olen vasenkätinen joten vasemmalla oleva on aina kirjoituskäteni puolella.
p ja m kirjaimet. Mistä tämä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Adam Sandler ja se toinen huono näyttelijä.
Jason Biggs?
Koneellistaminen ja koneistaminen
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini ja Sara Sieppi.
Timo Soini ja Jabba the Hutt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasen ja oikea.
Keksin 12-vuotiaana tähän hyvän muistisäännön: olen vasenkätinen joten vasemmalla oleva on aina kirjoituskäteni puolella.
Helpompi muistisääntö: vasen on se, jossa peukalo näyttää oikealle.
Nolla-vero eli netto, berkeleesti-veroa eli brutto.