Naiset! Tiedättekö pystyykö ompelija isontamaan mekkoa? Vaimon suru.
Osti kirppikseltä riskillä mekon ja ei mahdu siihen ylä eikä alakautta, hän on muutenkin masentunut ja nyt entistä surullisempi. Mietin, että jos yllärinä kävisin isonnuttamassa mekkoa..?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Mekko maksoi UFFilla 10 eur
Ompelija sanoi että suurennos maksaisi noin 45 eur???
Miten tämä on mahdollista...ahnas p..ka
TÄMÄ EN OLLUT MINÄ .
Aloittaja
Kaikki ei liity aina sinuun.
Jos selän vetoketju on lyhyt, voisko sen poistaa ja "avata" lisää selkäpuolelta sekä lisätä pidemmän vetoketjun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kehottaisit häntä laihduttamaan?
Aina tarvitaan paikalle yksi simppeli.
No kamoon, kyllähän se nyt kertoo ongelmasta, jos ei mahdu mekkoon, jonka OMA MIES on ostanut silmämääräisesti. :o
Aloituksessa ei lukenut että mies osti mekon. Luetun ymmärrys on sulla vähän heikkoa.
Jos kangas on sellaista peruskangasta eikä mitään kauheaa printtiä, niin siihen voi ommella lisäpalat sivuille samantapaisesta kankaasta. Tämä siis silloin jos samankaltaista kangasta löytyy.
Nälkäkö se tekee noin ilkeäksi? Syö hyvä ihminen jotain. Se on kuitenkin se sisäinen kauneus mikä merkitsee.
Miltä se ap tuntuu olla noin ilkeä ihminen? Hyvältäkö? Epäilen.
Noin käy helposti jos ostaa netistä. Koot kun vaihtelee aika tavalla valmistajien mukaan. Oletko varma, ettet sinä ole se masennuksen syy.
Parempi ongelmia luetun ymmärtämisessä, kun elämän ymmärtämisessä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä vaimosi oikein todenteolla ja korjaa mekko itse sopivaksi. Ei se ompeleminen niin vaikeaa ole etteikö mies siihen pystyisi.
Mies, oletitko juuri ap:n sukupuolen? Se ei aloituksesta ilmi käy.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä
Mekko maksoi UFFilla 10 eur
Ompelija sanoi että suurennos maksaisi noin 45 eur???
Miten tämä on mahdollista...ahnas p..ka
Reps. Ostin auton joka maksoi 200€, autonkorjaaja sanoi että katsastuskunnostus on 700€, ahne p##ka hänkin siis?
Eli rautalangasta vääntäen, ei se korjauksenhinta ole riippuvainen ostohinnasta...
Ymmärrän ap vaimosi tuskan. Ostin itse kirppikseltä hm:n kissamekon kokoa s, koska hm:n vaatteissa minulle yleensä menee myös s ostin mutta mekko onkin vyötäisiltä tyköistuva ja selässä ihan lyhyt vetskari, joka ei aukea vyötärölle kuten yleensä . Ei mene, ei jumalauta mitenkään päin ! En tiedä itkenkö vai nauranko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätä vaimosi oikein todenteolla ja korjaa mekko itse sopivaksi. Ei se ompeleminen niin vaikeaa ole etteikö mies siihen pystyisi.
Mies, oletitko juuri ap:n sukupuolen? Se ei aloituksesta ilmi käy.
Mistä niin päättelit? Sanoin vain, että mieskin pystyy ompelemaan, en sitä, että aloittaja on mies. Aloittaja olisi itsekin voinut kirjoittaa otsikkoon sanan naiset tilalle ompelutaitoiset.