Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Rintsikoista...

Vierailija
22.07.2018 |

Mikä vikana, ku tulee kainalotissit? Minkä kokoiset liivit pitäis valita, että ei tulis??
Mulla mielestäni aina ollu pienet tissit, mutta silti ne pursuu tuolla sivuilta kupin vierestä... Missä mahtaa olla vika?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää siis jo 50v, vaikka kysymyksestä päätellen ei uskoiskaan...

Vierailija
2/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko liian pieni? Malli väärä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuppikoko liian pieni? Malli väärä?

Mikä malli olis hyvä?

Vierailija
4/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin alusvaateliikkeeseen. Aivan varmasti osaavat auttaa. Sitten voit ostaa samankokoisia arkikäyttöön.

Vierailija
5/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset isommat kupit. Kokeile ensin samalla ympärysmitalla, mutta yhtä tai kahta kuppikokoa isommalla kupilla. Tämä toimii todennäköisimmin.

Kuitenkin, jos sulla on leveä selkä tai läskiä kyljessä, voi toimia paemmin samankokoisella kupilla ja yhtä kokoa isommalla ympärysnauhalla.

Todennäköieeti kannattaa myös ottaa kokokuppinen (full cup) malli mieluummin kuin joku push up.

Vierailija
6/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis... Mulla on oikeesti niin pienet tissit, että nää c-kupitkin tuntuu liioittelulta.

-ap

Vierailija
7/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallin valinta mikä just sun kropalle sopii

Vierailija
8/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitset isommat kupit. Kokeile ensin samalla ympärysmitalla, mutta yhtä tai kahta kuppikokoa isommalla kupilla. Tämä toimii todennäköisimmin.

Kuitenkin, jos sulla on leveä selkä tai läskiä kyljessä, voi toimia paemmin samankokoisella kupilla ja yhtä kokoa isommalla ympärysnauhalla.

Todennäköieeti kannattaa myös ottaa kokokuppinen (full cup) malli mieluummin kuin joku push up.

En haluaisi isompaa ympärystä, ku ne nousee, jos käsiä nostaa. Mutta oon kyl käyttäny push uppeja, että tulis edes jotain muotoja. Pitänee luopua niistä

Vierailija
9/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko sitä, kun kupit menee liian keskelle rintakehää? Mulla on niin, ja siihen auttoi yllättäen isomman kuppikoon valinta. Kuitenkin tuntui vähän siltä, että kupit oli sitten liian isot syvyyssuunnassa, vaikka olikin tarpeeksi isot (eli otti koko rintojen leveyden sisäänsä) edestä katsottuna. Mulla on siis pienet mutta tavallaan leveät rinnat.

Vierailija
10/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan liivit on kaikki omituisia.Vaikka ostaisit liiviliikkeestä niin on kummallisia missä tissit sojottaa ylöspäin.Halpaliikkeissä taas tissien väli on liian lyhyt tai rinnanympärys liian lyhyt vaikka kuppikoko on oikea.

Vierailija
11/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis... Mulla on oikeesti niin pienet tissit, että nää c-kupitkin tuntuu liioittelulta.

-ap

Millä logiikalla voi olla liioittelua, jos ei sovi c-kuppeihin? Voi olla et sinä et vaan sovi liivitehtaan standardiin. Silloin sinun on itse tuunattava liivit sopivammiksi. Osta vaikka halvat B90-liivit, joiden takaosaa pienennät sen verran, että on sopivat. Liivejä on helpompi pienentää kuin isontaa sopivammaksi.

Vierailija
12/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko sitä, kun kupit menee liian keskelle rintakehää? Mulla on niin, ja siihen auttoi yllättäen isomman kuppikoon valinta. Kuitenkin tuntui vähän siltä, että kupit oli sitten liian isot syvyyssuunnassa, vaikka olikin tarpeeksi isot (eli otti koko rintojen leveyden sisäänsä) edestä katsottuna. Mulla on siis pienet mutta tavallaan leveät rinnat.

Joo, hei, tää kuulostaa minulta! Pienet, mutta leveät! D-kuppia joskus kokeillut ja ne päällä tuntu hurjilta jättiboobseilta. Vaikka ilman niitä on vaan pienet patalaput.

-ap

Vierailija
13/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan liivit on kaikki omituisia.Vaikka ostaisit liiviliikkeestä niin on kummallisia missä tissit sojottaa ylöspäin.Halpaliikkeissä taas tissien väli on liian lyhyt tai rinnanympärys liian lyhyt vaikka kuppikoko on oikea.

Ihanaa, että en ole ongelmani kanssa yksin :)

-ap

Vierailija
14/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain läski. Siihen ei toimi kuin laihdutus.

Vierailija
15/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii, totta! Tätä ongelmaa ei ollu ennen neljättä lasta. Sillon ei ollu tissejä tänkään vertaa.

-ap 174 cm/69 kg

Vierailija
16/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ns. leveä rintakehä, niin silloin on tuo ongelma.

Vaikka olis E-rinnat, mutta rintakehä 70, niin ei mitään vaikeuksia löytää kivoja ja istuvia liivejä.

Vierailija
17/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene johonkin alusvaateliikkeeseen. Aivan varmasti osaavat auttaa. Sitten voit ostaa samankokoisia arkikäyttöön.

Eipä onnistu, jos et oo just oikean muotoinen

Vierailija
18/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni kuppikoko ja yleensä vielä liian suuri ympärysnauha.

Pue liivit päällesi näin

, eli etunojassa kahmaiset kainalosta asti koko tissin eteen sinne kuppiin. Nosta kaarituet oikealle paikalleen ihan rinnan juureen, kaarituki tulisi olla välittömästi rinnan alla, eikä pari senttiä sen alapuolella. Jos kaarituki ei pysy sille tarkoitetulla kohdalla, on kuppikoko tai liivin malli väärä. Usein molemmat. Jos tuon kahmaisun ja asettelun jälkeen tissiä pursuu jostain, niin kuppikoko on liian pieni (tosin tapauksessasi se on jo todettu jos jo on kainalotissit).

Mittaa itsesi tällä laskurilla https://www.abrathatfits.org/calculator.php, usko sen tulos ja mene ostamaan uudet liivit. Liivikaupoilla sovittaessasi pue liivit päällesi kuten edellä neuvottu.

Vierailija
19/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi isompaa ympärystä, ku ne nousee, jos käsiä nostaa. Mutta oon kyl käyttäny push uppeja, että tulis edes jotain muotoja. Pitänee luopua niistä

Sulla on ainakin liian iso ympärys. Ympäryksen kuuluu pysyä täysin paikallaan vaikka nostaisit käsiä, hyppisit tai muuten liikkuisit. Liivien koko tuki tulee siitä ympäryksestä, olkaimien tarkoitus on lähinnä kevyt muotoilu. Eli ainakin kokoa tai kahta pienempi ympärys. Valitset sopivan tuntuisen siten, että et edes laita kuppeja paikoilleen. Sovittelet vaan niitä ympärysnauhoja. Sitten kun sopivan kokoinen ympärys löytyy, kokeilet ainakin pari kolme kuppikokoa isompia kuppeja.

Vierailija
20/24 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, totta! Tätä ongelmaa ei ollu ennen neljättä lasta. Sillon ei ollu tissejä tänkään vertaa.

-ap 174 cm/69 kg

Nyt alkoi kiinnostamaan, laitahan kuva niistä sun boobseista ilman liivejä ja liivien kanssa.

Pitäisikö pidemmille naisille olla erillaiset liivit malliltaan? Liivithän suunnitellaan kuitenkin jonkun keskiarvo mittaisen mukaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme