Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillakin ihmisillä voi olla niin voimakas ja vahva energia?

Vierailija
22.07.2018 |

Ja vielä negatiivinen? Meillä on yks todella kamala naapuri, mökki sellainen. Itse asutaan täällä, mutta hänellä mökki.
Tunsin jälleen heti herättyäni voimakasta ahdistusta ja pahaa oloa ja kappas vaan, kun menin ulos tajusin että tämä mökki naapuri oli saapunut mökilleen ja huusi ja kiroili ja riehui siellä.
Ilma tuntuu oikein raskaalta hengittää kun hän on siellä. Sen tuntee. Uskomatonta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
2/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus herättää enemmän tunteita kuin kauneus. jokin evoluution juttu kuoleman pelosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa maapallon ihmisistä uskoo myös henkiin, joita on hyviä ja pahoja. Ihminen voi valita jomman kumman.

Itse uskon Jeesukseen, tämänkin vuoksi.

Ei me olla pelkkiä rationaalisia järkeviä olentoja.

Vierailija
4/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha intiaanitarina: on kaksi sutta, hyvä ja paha. Kumpi voittaa?

Se kumpaa ruokit.

Vierailija
5/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä negatiivinen? Meillä on yks todella kamala naapuri, mökki sellainen. Itse asutaan täällä, mutta hänellä mökki.

Tunsin jälleen heti herättyäni voimakasta ahdistusta ja pahaa oloa ja kappas vaan, kun menin ulos tajusin että tämä mökki naapuri oli saapunut mökilleen ja huusi ja kiroili ja riehui siellä.

Ilma tuntuu oikein raskaalta hengittää kun hän on siellä. Sen tuntee. Uskomatonta.

Otsikko on hassu. Eihän olemassaoloaan puhiseva luuseri ole vahva, vaan äärimmäisen heikko, suorastaan mitätön. Olet tuollaisen yläpuolella, jokainen on.

Uskon kyllä että intuitio kertoo jos joku on paha. Hän saattaa häiritä pihaasi, mutta älä päästä häntä päähäsi, älä ahdistu.

6/6 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit kuullut unesi läpi naapurin huudon ja kiroilun ja sen takia olit herätessäsi ahdistunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä