Miten joillakin ihmisillä voi olla niin voimakas ja vahva energia?
Ja vielä negatiivinen? Meillä on yks todella kamala naapuri, mökki sellainen. Itse asutaan täällä, mutta hänellä mökki.
Tunsin jälleen heti herättyäni voimakasta ahdistusta ja pahaa oloa ja kappas vaan, kun menin ulos tajusin että tämä mökki naapuri oli saapunut mökilleen ja huusi ja kiroili ja riehui siellä.
Ilma tuntuu oikein raskaalta hengittää kun hän on siellä. Sen tuntee. Uskomatonta.
Kommentit (6)
Rumuus herättää enemmän tunteita kuin kauneus. jokin evoluution juttu kuoleman pelosta.
Iso osa maapallon ihmisistä uskoo myös henkiin, joita on hyviä ja pahoja. Ihminen voi valita jomman kumman.
Itse uskon Jeesukseen, tämänkin vuoksi.
Ei me olla pelkkiä rationaalisia järkeviä olentoja.
Vanha intiaanitarina: on kaksi sutta, hyvä ja paha. Kumpi voittaa?
Se kumpaa ruokit.
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä negatiivinen? Meillä on yks todella kamala naapuri, mökki sellainen. Itse asutaan täällä, mutta hänellä mökki.
Tunsin jälleen heti herättyäni voimakasta ahdistusta ja pahaa oloa ja kappas vaan, kun menin ulos tajusin että tämä mökki naapuri oli saapunut mökilleen ja huusi ja kiroili ja riehui siellä.
Ilma tuntuu oikein raskaalta hengittää kun hän on siellä. Sen tuntee. Uskomatonta.
Otsikko on hassu. Eihän olemassaoloaan puhiseva luuseri ole vahva, vaan äärimmäisen heikko, suorastaan mitätön. Olet tuollaisen yläpuolella, jokainen on.
Uskon kyllä että intuitio kertoo jos joku on paha. Hän saattaa häiritä pihaasi, mutta älä päästä häntä päähäsi, älä ahdistu.
Olit kuullut unesi läpi naapurin huudon ja kiroilun ja sen takia olit herätessäsi ahdistunut?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Muita?