Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverilla kestää vastata viesteihin

Vierailija
21.07.2018 |

Mulla on kaveri, jonka kanssa tavataan ehkä kolme kertaa vuodessa ja viestitellään pari kertaa vuodessa. Hän on meidän yhteydenpidossa ollut viime vuodet se aktiivisempi osapuoli. Hän yleensä lähettää viestin ja ehdottaa taapaamista tiettynä ajankohta (antaa muutaman vaihtoehdon) ja kun vastaan hänelle niin hänellä menee monta päivää vastata minulle. ihmetyttää, että miksi hänen täytyy miettiä omaa ehdotustaan monta päivää. Samaa pätee muuhunkin viestittelyyn hänen kanssaan. Osaako joku selittää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastailen viesteihin hitaasti, koska viestejä voi hyvin tulla päivässä useita kymmeniä eri ihmisiltä (silloinkin, vaikken itse vastaisi samana päivänä - jos vastaan viesteihin nopeasti, viestien määrä tietty moninkertaistuu).

Vastaan päivän tai parin viiveellä, koska en jaksa/kerkeä vastata kaikille heti. Toivon, että tämä hidas vastaamiseni myös vähentää "turhanpäiväisiä viestejä". Minulle viestit ovat lähinnä keino sopia tapaaminen tai jakaa erityisen tärkeää informaatiota. Kasvokkain kyllä tykkään jutella ihmisille.

Kuulostanpas tämän viestini perusteella kylmältä.

Vierailija
2/3 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vastailen viesteihin hitaasti, koska viestejä voi hyvin tulla päivässä useita kymmeniä eri ihmisiltä (silloinkin, vaikken itse vastaisi samana päivänä - jos vastaan viesteihin nopeasti, viestien määrä tietty moninkertaistuu).

Vastaan päivän tai parin viiveellä, koska en jaksa/kerkeä vastata kaikille heti. Toivon, että tämä hidas vastaamiseni myös vähentää "turhanpäiväisiä viestejä". Minulle viestit ovat lähinnä keino sopia tapaaminen tai jakaa erityisen tärkeää informaatiota. Kasvokkain kyllä tykkään jutella ihmisille.

Kuulostanpas tämän viestini perusteella kylmältä.

Ymmärrän sen, että aina ei jaksa/ehdi vastata viesteihin, mutta en ymmärä, miksi oman ehdotuksen lukkoon lyöminen voi vaatia monta päivää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi