G: ostatko bloggaajien markkinoimia tavaroita? Jos, niin kenen?
Kommentit (47)
En, koska en halua tukea heidän pimeenä bisnestä.
Maksaisivat veronsa niinkuin kuuluu.
Ja turha inistä ettei kirppistoiminnasta tarvitse maksaa veroa, kyllä tarvitsee kun se on ammattimaista. Ja useimmilla bloggareillahan se on.
Ostaisin varmaan jotain elsa billgrenin markkinoimaa, tykkään sen tyylistä, mutta ei se oikein markkinoi mitään.
Ei tule oikein muita mieleen.
Yleensä en, just niitä en. Henkilö ei jostain syystä sovi markkinoimaan, on suurin syy, eli kääntyy päin vastoin.
Moni bloggari on tuntematon, ei tavoita.
Kosmetiikkaa voin ostaa, tai jos Sofialla tai Metillä on nättejä vaatteita, voisin hyvinkin ostaa
En osta mitään mikä liittyy Mungoon tai Epäonniseen. Yritän boikotoida kaikkea mitä he mainostavat.
Voisin ostaa jotain Pupulandian Jennin mainostamaa kasvorasvaa tai Pipsan mainostamaa kissanhiekkaa.
En! Odotan mainostajan piyävän minua fiksumpana. En osta mitään jonkun wannabeen korruptiolahjamainosten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään mikä liittyy Mungoon tai Epäonniseen. Yritän boikotoida kaikkea mitä he mainostavat.
Voisin ostaa jotain Pupulandian Jennin mainostamaa kasvorasvaa tai Pipsan mainostamaa kissanhiekkaa.
En oo koskaan kuullu näistä kenestäkään!!
No ei sillä mainostajalla ole mulle merkitystä vaan tarvinko sellasta tuotetta, miellyttääkönse minua esteettisesti ja toiminnallisesti ja kuulostaako suositus järkevälle.
En tiedä, koska en tiedä, mitä tavaroita bloggaajat markkinoivat.
En tiedä, koska en tiedä mitä he markkinoivat.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, koska en tiedä mitä he markkinoivat.
Ajatella!
Kai nyt joku noita seuraa ja ostaa, siksihän ne saa kaiken maailman tavaroita
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt joku noita seuraa ja ostaa, siksihän ne saa kaiken maailman tavaroita
Ja kenen?
Luonnonkosmetiikassa luotan Katja kokkoon ja jos haluan olla oikein kemikaalipihi niin Maria Nordin tai kemikaalikoktail.
Joku oli täällä joskus kirjoittanut, että bloggaaja on antimainos. Taitaa usein pitää paikkansa. Tuohon johtanee se jos tällä ei itse olisi varaa ostaa tuotetta? Eli kerjätty. Tai oman "elämän" esittely?
Joo voin innostua jostain jos on kivasti kerrottu tuotteesta. Yleensä kosmetiikkaa.
Ei kannata käydä Tampereella ravintoloissa, joita bloggaajien sisäpiiri mainostaa. Näihin kuuluvat esim. Savusuolaa, Emmi Nuorgam, Sivumaku.
Ruoat ovat varmasti heille hyviä, mutta ostavana asiakkaana saa ihan toista. Esimerkkinä Pizzarium, jota blogeissa kehuttiin, mutta itse sai 5 eurolla kulmapalan taikinaa, jossa täytettä hädin tuskin nimeksi.
Pizzarium on lopetettukin kannattamattomana.
Suomessa kukaan ei osta mitään jos siitä voi toinen hyötyä. Siksi blogilla tienaaminen on pääosin aika vaikeaa. Suomalainen olettaa että sisältö tuotetaan ilmaiseksi eikä sitä arvosteta työnä.
t. pienimuotoinen bloggari
En. Ei kiinnosta ostaa niitä. Ovatko mielestänne ylihintaisia?
Yritän välttää. Usein kosmetiikka- ja ruokatuotteista tulee mieleen, että kehutaan rahasta ja tuote on oikeasti surkea. Sisustustuotteita välttelen laumahysterian vuoksi. Jonkun vaatteen saatan ostaa, jos miellyttää, koska inhoan kaupoissakiertelyä. Viimeksi näin tapahtui Tyyliä metsästämässä blogin innoittamana (vaikka itse olen normaalipainoinen).
En. Ärsyttävät mainokset ärsyttävät ja työntävät minut tuotteen luota. Blogia en lue mainosten takia, joten ovat automaattisesti ärsyttäviä.