Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuvassa on kolmekymppinen miljonääri, tietokirjailija ja Nordnetin osakestrategi Jukka Oksaharju - mitä mieltä olet hänen kenkävalinnastaan?
Kommentit (18)
Dirty Sneaker trendi on mun mielestä jo passee, mutta ei kaikkien
https://www.vogue.com/article/dirty-shoe-trend-gucci-vetements-balencia…
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Näyttää siltä, että niitä on käytetty paljon, joten ovat varmaan hyvät kengät.
Vierailija kirjoitti:
Dirty Sneaker trendi on mun mielestä jo passee, mutta ei kaikkien
https://www.vogue.com/article/dirty-shoe-trend-gucci-vetements-balencia…
Ai jaa, oliko se joku trendi :D
t. 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kivat kengät. Osaisipa kaikki ihmiset pukeutua niin, että on hyvä olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
evvk.