Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te kuumista asunnoista valittajat ette ole hommanneet

Vierailija
21.07.2018 |

Ilmastointikonetta asuntoonne? En vaan ymmärrä tätä teidän valitusta, kun ei sitä ole pakko sietää.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten valitusta ollenkaan. Ehkä olen onnellinen, kun minulla on läpivedon mahdollisuus, ei ole todellakaan kuuma. Yöllä laskee takuulla 21 asteeseen sisällä.

Ostakaa edes se tuuletin ja laittakaa siihen avoimen akkunan eteen puhaltamaan!

Taidatte olla niitä "sammuta äkkiä, en kestä vetoa" -ihmisiä. Seisova ilma on pahinta!

Olen asunut noin 20 eri asunnossa ja vain kahdessa on ollut mahdollisuus läpivetoon. Esim. yksiöt on aika harvoin läpitalon asuntoja...

Vierailija
22/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myin tosiaan oman koneen nyt pois kun ei se olisi mennyt enää helteiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa. Minimisairaseläkkeellä näet. Vuokra-asuntoon ei sellaista saa myöskään asentaa.

Muutaman sadan eron sijoitus, eiköhän siihen saa säästettyä, jos oikein haluaa. En keksi mitään syytä että vuokta-asuntoon ei saisi asentaa. Meillä ainakin on, eikä se mitään erityistä asennusta vaadi. Kone päälle ja putki ikkunaan.

Jos oikein haluaa. Kuulepas, kaikkien pakollisten menojen jälkeen minulle jää muutama euro kuussa. Siinä sitten säästelet. Kaikki säästöt ovat kuluneet mm. yllättäviin sairaalareissuihin. Kaltaisesi ihmiset kun eivät oikein ymmärrä, että joku voi olla rutiköyhä. Ja vaikka sinä olet mitä mieltä tahansa, niin meidän vuokranantaja kieltää moisen asentamisen.

Ei varmasti kiellä. Ja köyhyys on oma valinta.

Älä jaksa trolli. Kyllä on kieltänyt. Ai oli oma valintani vammautua vaikeasti ja päätyä sairaseläkkeelle? Mikäs p**kapää se sinä olet?

Vierailija
24/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ihmisten valitusta ollenkaan. Ehkä olen onnellinen, kun minulla on läpivedon mahdollisuus, ei ole todellakaan kuuma. Yöllä laskee takuulla 21 asteeseen sisällä.

Ostakaa edes se tuuletin ja laittakaa siihen avoimen akkunan eteen puhaltamaan!

Taidatte olla niitä "sammuta äkkiä, en kestä vetoa" -ihmisiä. Seisova ilma on pahinta!

Olen asunut noin 20 eri asunnossa ja vain kahdessa on ollut mahdollisuus läpivetoon. Esim. yksiöt on aika harvoin läpitalon asuntoja...

Näinpä. Sama pätee useimpiin kaksioihin.

Vierailija
25/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole varaa. Minimisairaseläkkeellä näet. Vuokra-asuntoon ei sellaista saa myöskään asentaa.

Muutaman sadan eron sijoitus, eiköhän siihen saa säästettyä, jos oikein haluaa. En keksi mitään syytä että vuokta-asuntoon ei saisi asentaa. Meillä ainakin on, eikä se mitään erityistä asennusta vaadi. Kone päälle ja putki ikkunaan.

Jos oikein haluaa. Kuulepas, kaikkien pakollisten menojen jälkeen minulle jää muutama euro kuussa. Siinä sitten säästelet. Kaikki säästöt ovat kuluneet mm. yllättäviin sairaalareissuihin. Kaltaisesi ihmiset kun eivät oikein ymmärrä, että joku voi olla rutiköyhä. Ja vaikka sinä olet mitä mieltä tahansa, niin meidän vuokranantaja kieltää moisen asentamisen.

Älä jaksa trolli. Kyllä on kieltänyt. Ai oli oma valintani vammautua vaikeasti ja päätyä sairaseläkkeelle? Mikäs p**kapää se sinä olet?

Aha. On varmaan kieltänyt myös telkkarin ja lipaston asentamisen. Oliko vammasi pään seudulle vai tuliko tyhmyys ihan syntymälahjana?

Vierailija
26/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostaloasuntoihin ei saa asentaa ominpäin

No eipä siinä mitään asentamista ole. Ihan kuin ei telkkaria saisi itse laittaa. Tuntuu, että tämä on vaan oletus eikä tieto. Miksi teidän taloyhtiöön ei saa ostaa ilmastointilaitetta.

Ei ole mikään oletus vaan valitettavasti tieto.

Vierailija
27/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointikonetta asuntoonne? En vaan ymmärrä tätä teidän valitusta, kun ei sitä ole pakko sietää.

Minulla on, enkä valita yhtään.

Vierailija
28/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. On varmaan kieltänyt myös telkkarin ja lipaston asentamisen. Oliko vammasi pään seudulle vai tuliko tyhmyys ihan syntymälahjana?

On vähän eri asia asentaa ilmalämpöpumppu kuin "asentaa" telkkari ja lipasto :D Lue esimerkiksi tästä. https://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/rakennus/2014-08-14/Kielletyn-…

Eivät taloyhtiöt suhtaudu asiaan välttämättä positiivisesti. Kirjoituksesi perusteella ei se ilmalämpöpumppu autuutta tuo. Mikä syy sulla on kusipäisyydellesi? Taitaa olla vain pissaa päässä. t. ohis

Vierailija
29/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole nykyään muotia että nainen on HOT?

Kuumassa asunnossa tulee hot ihan ilmaiseksi!

Joten kaikki on jees?

-m52

Vierailija
30/76 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella sairastuminen tai köyhyys on oma valinta? Kokoomuksen puoluesihteerikö se siellä kirjoittelee?

Vierailija
31/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole varaa. Siitä en tiedä olisiko vuokranantajalle ok, (rivitalo) en ole kysynyt kun ei pysty ostamaan niin ei tarvetta. Ei ole varaa säästää edes halvimpaan puhelimeen, tietokoneeseen tai pesukoneeseen.

Pesen pyykit käsin. Hoidan kaikki kela yms asiat nykyisellä puhelimellani ja toivon että kestäisi vielä edes vuoden, tosin näyttää siltä että joudun anelemaan isältä apua uuteen luuriin...

(juuri tämän takia en juuri koskaan pyydä isältä mitään, koska mun pitäisi kirjaimellisesti madella hänen edessään..)

Nuoremmat sisarukset taas saavat kaiken ihan röyhkeästi pyytämällä, lähes vaatimalla.

Näin ollut ihan lapsesta asti, jopa silloin kun kyse ollut vaatteista silloin kun olisin uusia tarvinnut...

Voittaisinpa lotossa niin voisin näyttää isälle pitkää nenää, kun takuulla olisi katkera jos mulla ois enemmän rahaa kuin hänellä..

Vierailija
32/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrostalonaapureiden ihmisoikeuden savuttaa kotiamme ulkoa (parvekkeen kautta) ja yöllä suoraan sisätupakointina ohittavat omat oikeutemme raikkaaseen ilmaan

Vierailija
33/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerrostalonaapureiden ihmisoikeuden savuttaa kotiamme ulkoa (parvekkeen kautta) ja yöllä suoraan sisätupakointina ohittavat omat oikeutemme raikkaaseen ilmaan

Tee oma ketju, sun kommenttis meni ohi aiheesta.

Vierailija
34/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin kolme työtöntä 9 egee päivä viilentämään huiskuillaan oloani.

Vierailija
35/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kalliita. Monet hehkuttaa ilmalämpöpumppua, mutta jos sillä viilentää kuukauden verran huoneilmaa +16 asteeseen, niin ei todellakaan "maksa itseään takaisin ajan kanssa".

Vierailija
36/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä kommentteja näillä ilmalämpöpumppu vouhottajilla.Taitavat olla niiden myyjiä kun kouhkaavat että  muka vuokra asuntoonkin ne saa laittaa .Ei saa jos vuokranantaja kieltää.Sitten tuo köyhyys on muka valinta.Miten muka valinta kusipää?

Vierailija
37/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koneellinen ilmanvaihto ja silti kuuma. Ikkunat kolmeen suuntaan, osin puut varjostaa ja parvekekin on. Asunto ostettiin viime talvena ja on ollut hyvä tähän asti, mutta nyt ilmanvaihdon teho ei enää näköjään riitä.

Vierailija
38/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiökin saa mielestäni kieltää lämpöpumput.

Vierailija
39/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. ilmalämpöpumppua ei voi laittaa, kun on asumisoikeusasunto. Sellainen siirrettävä iso "pönttö" mulla oli, mutta se piti niin kamalaa ääntä että koirat meni levottomiksi jos se oli päällä, eikä muutenkaan jaksanut viilentää kuin yhtä huonetta vähän hetkeksi, joten myin viime kesänä pois. 

Pärjäilemme niin että koiria kastelen suihkussa kylmällä vedellä aina kun alkavat läähätellä, ja yöt ne nukkuvat terassilla. Itse nukun öisin kylmällä vedellä kastellun lakanan alla.

Jospa myisit ne koirat ja niiden kuluihin aiemmin menneet rahat säästöön. Ensi kesäksi saat jo oman asunnon ihan oikealla ilmastoinnilla.

Vierailija
40/76 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat myyntiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. ilmalämpöpumppua ei voi laittaa, kun on asumisoikeusasunto. Sellainen siirrettävä iso "pönttö" mulla oli, mutta se piti niin kamalaa ääntä että koirat meni levottomiksi jos se oli päällä, eikä muutenkaan jaksanut viilentää kuin yhtä huonetta vähän hetkeksi, joten myin viime kesänä pois. 

Pärjäilemme niin että koiria kastelen suihkussa kylmällä vedellä aina kun alkavat läähätellä, ja yöt ne nukkuvat terassilla. Itse nukun öisin kylmällä vedellä kastellun lakanan alla.

Jospa myisit ne koirat ja niiden kuluihin aiemmin menneet rahat säästöön. Ensi kesäksi saat jo oman asunnon ihan oikealla ilmastoinnilla.

Myy sä lapses nii sulla on enemmä rahaa vaikka mihin etkä ois noin veemäinen ehkä enää.. ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi