Elämäni miehet ovat olleet väkivaltaisia
Mies löi suuttuessaan reiän seinään. Rauhoituttuaan on pyydellyt kovasti anteeksi ja lupaillut, ettei tee vastaavaa enää. Silloin kun tutustuttiin kuukausia sitten, ajattelin löytäneeni lempeän miehen. Entinen mieheni oli myös äkkipikainen.
Olen vain kahden miehen kanssa ollut, ja molemmat sattuneet tällaisia tapauksia. Miksi? Ahdistaa. En yritä tahallani provosoida, silti lopputulos on tämä.
Kommentit (10)
Johtuu luultavasti siitä, että etsit ns. "jännä miehiä" kuten suurin osa naisista. Näillä miehillä on korkeat testosteronitasot, ovat komeita, lihaksikkaita, vähän ilkeitäkin, mutta saavat naisen polvet veteläksi. Haittapuolena tosin on, että nämä miehet ovat sitten väkivaltaisia ja aggressiivisia myös elämänsä naisia kohtaan.
Tämän vastakohta on ns. kiltti mies, mutta he ovat naisen silmiin yleensä hyvin tylsiä. Mielenkiinnon kohteet ovat luokkaa elektroniikka, videopelit, tähtitiede., lukeminen..
Kaikki miehet ovat väkivaltaisia, siskoni.
Äkkipikainen ja seinään lyöminen = väkivaltaa?
Kannattaa muuten katsoa peiliin, jos saat miehet aina raivon partaalle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat väkivaltaisia. Lesbosuhteissa on uhritutkimusten mukaan enemmän parisuhdeväkivaltaa kuin heterosuhteissa.
Joku sussa on että valitset/vedät puoleesi vain heitä. Syy on sinussa, ei heissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ihmiset ovat väkivaltaisia. Lesbosuhteissa on uhritutkimusten mukaan enemmän parisuhdeväkivaltaa kuin heterosuhteissa.
Naiset tekevät ihmisistä aggressiivisia.
Sitten kannattaa miettiä mikä noissa miehissä on se juttu mikä veti puoleensa.Oliko isäsi äkkipikainen?
Muuten olen sitä mieltä että mitä nopeammin lopetat suhteen sen parempi. Toivottavasti et ehtinyt muuttaa saman katon alle.
Ei kannata muuttaa yhteen vain kuukausia kestäneen suhteen jälkeen. Ei siinä ajassa ehdi tutustua kuin ihmisen paraatipuoleen.
Miten edes onnistut löytämään noin väkivaltaisia miehiä? Ei väkivaltaisia ihmisiä nyt sentään niin paljoa ole. Pyöritkö jotenkin sellaisissa piireissä minne kaikki epävakaat tyypit on kasaantuneet? Ei toi minusta kovin normaalilta kuullosta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa miettiä mikä noissa miehissä on se juttu mikä veti puoleensa.Oliko isäsi äkkipikainen?
Muuten olen sitä mieltä että mitä nopeammin lopetat suhteen sen parempi. Toivottavasti et ehtinyt muuttaa saman katon alle.
Ei kannata muuttaa yhteen vain kuukausia kestäneen suhteen jälkeen. Ei siinä ajassa ehdi tutustua kuin ihmisen paraatipuoleen.
Isä ei ole äkkipikainen. Molemmat oli alusta alkaen huolehtivaisia tyyppejä. Se viehätti molemmissa. Molemmat välitti kovasti alusta alkaen, ja mulla oli turvallinen olo kun oltiin yhdessä. En etsi jännämiehiä, kuten joku ehdotti, vaan mun miestyyppi on sellainen huolehtija. Ap
vakka kantensa valitsee..