Millainen on mielestäsi nainen, jonka bmi on 22,5?
Kommentit (19)
Olen amppari vartalo. Leveä takapuoli ja Kapee yläkroppa. Kaikki rasva kertyy pyllyyn ja jalkoihin ja se ärsyttää.
Mun bmi on 22 ja tyytyväinen olen. Itselläni se "ylimääräinen" on rinnoissa ja takamuksessa.
Heh, onpa kapeakatseinen kysymys. Ei se bmi paljoakaan kerro vartalosta.
Kun bmi oli 22, olin koko ajan tyytymätön vartaloon ja yritin laihduttaa ja hädin tuskin uskalsin syödä mitään ja rääkkäsin itseäni treeneillä.
No sairastuin ja sattui monta muutakin asiaa ja syöminen meni överiksi. Lihoin parikymmentä kiloa. Nykyään olen tyytyväinen itseeni, enkä tutki peilistä ja vello itsesäälissä, jos löytyy kuhmuraa jostakin.
Toki olen lihava nykyään, mutta uskomatonta kyllä paljon tasapainoisempi ja tyytyväisempi itseeni
Mulla on bmi 19.3. Voisin olla tuohon 22.5 tyytyväinen, jos se kaikki paino mikä tulis nykysen päälle ois lihasta. Oon itteeni kyllä varsin tyytyväinen näinkin eli sinällään en tavottele enempää lihaksiakaan.
Ei minun makuuni, kuulostaa laiheliinilta jolla tikkujalat työntyvät esiin tyhjänä lepattavan hameen alta.
Mulle ihanteellinen luku. Laihaläskinä ei tietty kiva mutta kiinteänä kyllä. Itse olen kiinteä ja bmi 25 mutta tosiaan 4-5kg liikaa
Tuo BMI kuulostaa ihan unelmanaiselta.
Mies vm. 1972
Lihava. Korkeimmillani olin bmi 19 ja vartalossa oli selvästi ylimääräistä. En halua edes kuvitella kuinka paljon sitä olisi tuossa lukemassa. Bmi 15.0 voisin olla täysin tyytyväinen.
En tiiä, mutta miehellä BMI 22 on täydellisin. Mies hoikkana on aivan todella seksikäs. Oma mies 197/82, lihasta löytyy ja uskomattoman seksikäs.
Jaa-a, omani taitaa olla tällä hetkellä 21-22 välillä ja muutama kesän mittaan tullut kilo saa kyllä lähteä, että olisin tyytyväinen. Mutta eihän tuo BMI tosiaan paljonkaan kerro ruumiinrakenteesta ja kehonkoostumuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies vm. 1972
Jaa mitään muutako ei siihen unelmaa tarvitakaan? Luonteella ei mitään väliä?
Colette kirjoitti:
Lihava. Korkeimmillani olin bmi 19 ja vartalossa oli selvästi ylimääräistä. En halua edes kuvitella kuinka paljon sitä olisi tuossa lukemassa. Bmi 15.0 voisin olla täysin tyytyväinen.
Hyi kun oot ollu lihava. Enimmillään painoindeksi sais miehillä sekä naisilla olla se 17..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vm. 1972
Jaa mitään muutako ei siihen unelmaa tarvitakaan? Luonteella ei mitään väliä?
Muutakin tarvitaan. Mutta tässä ketjussa puhutaan nimenomaan BMI:stä.
Mies vm. 1972
Mulle on ihan mikä toisen ihmisen bmi on. Luonteella on enemmän merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan mikä toisen ihmisen bmi on. Luonteella on enemmän merkitystä.
BMI 13 tai 45 ei häiritsisi yhtään?
Ehkä juuri ja juuri. Omani on 20 ja tähän olen yrittänyt opetella tyytymään. Halu pudottaa kyllä on, mutta taistelen sit vastaan. Väittäähän moni olevansa tyytyväinen 20-30 kiloa paninavampanakin! (Mitä en usko)