Mitä ennen tehtiin lomilla kun ei ollut Netflixiä?
Vähän vanhaa flora-mainosta mukaillen, mutta kysymys siis kuuluu - mitä ihmettä tehtiin ennen netflixiä, hbo:ta, areenaa ja nettiä?
Olen ainakin viimeiset 10 vuotta viettänyt kaikki lomani koneella tai binge-katsoen suosikkisarjoja. Ihan silloin alussa äänitin vielä sarjoja telkasta ja katsoin sitten putkeen, mutta nyt sitäkään ei tarvitse tehdä.
Tiedän kyllä että tällaisena viisikymppisenä pitäisi olla vastaan nettiä ja kännyjä yms, mutta miksi kun ne ovat niin ihania? Varsinkin tällaisten tappohelteiden aikana, jos ei viihdy rannalla ihosyöpää hankkimassa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kai sä voit silti ulos mennä ja tehdä jotain muuta kuin mennä rannalle?
Nyt pitää nauttia kun on tällaiset helteet..
Kaikki eivät nauti helteestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ankealta kuulostaa ap:n lomat. En edelleenkään tarvitse mitään netflixiä tai vastaavaa, hommia ja tekemistä riittää. En ymmärrä tuollaista laiskojen perseen kasvattamista ja telkkarin tuijotusta.
Mitä hommia hommaat?
Mitä ihmettä te katsotte oikein sieltä? Kokeilin tuota kuukauden ja ei ole ollut tarvetta sen jälkeen. Telkkarikin taisi olla viimeksi päällä joskus kesäkuun alkupuolella. Emme varmaan vain ole tv-ihmisiä, aivan liian tylsää se paikallaan kökötys ja töllöttäminen, menee ihan hirveästi aikaakin sellaiseen kun juuri mikään sarja tai ohjelma ei ole edes tarpeeksi lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä te katsotte oikein sieltä? Kokeilin tuota kuukauden ja ei ole ollut tarvetta sen jälkeen. Telkkarikin taisi olla viimeksi päällä joskus kesäkuun alkupuolella. Emme varmaan vain ole tv-ihmisiä, aivan liian tylsää se paikallaan kökötys ja töllöttäminen, menee ihan hirveästi aikaakin sellaiseen kun juuri mikään sarja tai ohjelma ei ole edes tarpeeksi lyhyt.
en mäkään oo. tää netissä lorviminen on paljon kivempaa.
Vuokrattiin elokuvat videovuokraamoista
Vierailija kirjoitti:
Ennen muinoin omassa lapsuudessani kesällä puuhattiin yhdessä, ongittiin, grillattiin pelailtiin, katottiin telkkaria, poimittiin mustikoita ja pestiin mattoja. Niistä oli oma lapsuuden kesä tehty. Sellaista oli 2000 -luvun alussa.
Viihdyn paremmin itsekseni, olen vähän erakko ja paljon introvertti.
Ei mulla ole Netflixiä, en osaa vastata.