23 vuotias nainen kateissa. Naisen polkupyörä on löytynyt.
Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin ja mennyt vaan salaisen poikaystävän luo yöksi eikä ole ehkä halunnut vanhemmilleen kertoa siitä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Jotain mielenterveysongelmia varmasti ollut, kun on kerran pelännyt ihmisiä.
Tai autismia. Asperger?
Vierailija kirjoitti:
en tiedä tapauksesta mitään, mutta sosiaalitoimisto voisi järjestää nuorille "pako todellisuudesta" lomia joissa 16-25 vuotiaat voisi muuttaa hetkeksi asumaan jonnekin muualle pois omista piireistään.
Miehille tuollainen pois omista piireistä -leiri on ihan lailla velvoitettu. Halusi tai ei.
Ymmärrän häntä, olen saman ikäinen ja usein samat suunnitelmat käynyt mielessä. Ehkä joku päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en tiedä tapauksesta mitään, mutta sosiaalitoimisto voisi järjestää nuorille "pako todellisuudesta" lomia joissa 16-25 vuotiaat voisi muuttaa hetkeksi asumaan jonnekin muualle pois omista piireistään.
Miehille tuollainen pois omista piireistä -leiri on ihan lailla velvoitettu. Halusi tai ei.
Tiedän , mutta halusin parantaa nuorten tilannetta , enkä heikentää ;)
t: mies joka ehdotti tuota.
Ehkä työpaikka on ollut joku muu kuin ns.normaali työpaikka. Olen itse korkea koulutettu ihminen, 7 vuotta opiskelin ja sitten tuli elämässä hirveitä asioita eteen ja nyt olen kuntouttavasta "työpaikassa" . Suomessa ei mielen sairauksia hoideta tarpeeksi tehokkaasti. Esim, psykoterapiaa melkein mahdoton saada, oma hakemuksesi tullut 2 krt hylkynä takaisin, olisin varmaan yhteiskunnalle tuottavampi kuin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis oli lähtenyt ilmeisesti töistä, eli pystyi käymään töissä. Kais sielläkin ihmisiä tapaa. Mitä tuo tarkoittaa että saattaa pelätä ihmisiä? Ihan kuin jostain eläimestä puhuttaisi.
No ehkä hänellä on ollut vaikka autistisia piirteitä. Tai vaikea sosiaalisten tilanteiden pelko. Työpaikka on voinut olla vaikka joku tukityöllistys tms.
Taivaassa saa levätä, ei ole pelkoa.
Siis oli lähtenyt ilmeisesti töistä, eli pystyi käymään töissä. Kais sielläkin ihmisiä tapaa. Mitä tuo tarkoittaa että saattaa pelätä ihmisiä? Ihan kuin jostain eläimestä puhuttaisi.