Ei hitto, mulle on tulossa paketti UK:sta PostNordin kautta ja nyt tuli se toimitusvahvistus, pelkkä kotiin tuonti mahdollinen?
Ajat ma, ti tai ke klo 8-16 eikä tuossa ole mahdollista laittaa että haen terminaalista! Sit ku katoin heidän nettisivuilta, asiakaspalvelussa on ruuhkaa ja paras tapa tavoittaa on yksäri Facebookissa?!
Kerran aikaisemmin olen tilannut samalta verkkokaupalta ja silloin PostNordin sovelluksessa oli puh. nro minne soittaa että haen paketin terminaalista.
Onpa ärsyttävää olla töissä kaikkina noina päivinä...
Kommentit (18)
Siis miten voi olla mahdollista että joku kuljetusfirma toimii näin?! ap
No ei siellä terminaalissa välttämättä ole mitään noutopistettä.
Samalla tavalla kuin et voi postinkaan pakettia hakea jostain lajittelukeskuksesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei siellä terminaalissa välttämättä ole mitään noutopistettä.
Samalla tavalla kuin et voi postinkaan pakettia hakea jostain lajittelukeskuksesta.
On niissä.
Minkälainen ihminen on töissä heinäkuussa?
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen on töissä heinäkuussa?
Sellainen jonka loma on joko mennyt tai vasta tulossa. Itse pidän loman syyskuussa jolloin jatkan kesää viettämällä kuukauden lämpimässä ulkomailla.
ohis
Tuolla lukeekin, että Postnordilla on terminaaleissa tavaranouto, mutta se pitää sopia erikseen:
https://www.postnord.fi/asiakaspalvelu/ota-yhteytta/toimipisteet-ja-ter…
Koita ottaa yhteyttä, vaikka sitten fb:ssä, josko sittenkin saisit sen noutaa terminaalista. Logistiikka-alan työntekijänä minusta vaikuttaa todella omituiselta, jos ei voisi muka terminaalista noutaa.
Kerron sulle yhteystiedot, jos kerrot mikä terminaali.
Vierailija kirjoitti:
no laita se yksäri
Kaikki ei ole Facebookissa. Todella huonoa palvelua yritykseltä jos yhteydenotto pitää hoitaa Facebookin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no laita se yksäri
Kaikki ei ole Facebookissa. Todella huonoa palvelua yritykseltä jos yhteydenotto pitää hoitaa Facebookin kautta.
Se on vaihtoehto. On sinne puhelinnumerokin.
On minulla ollut vaihtoehtona myös nouto, olisiko lähettäjä laittanut ehdoksi, että vain kotiintoimitus on mahdollinen?
Mulle käybnyt postnordin kanssa näin joitain kertoja. Viimeksi kesäkuussa, enkä ollut kotona klo 8-16 niinä päivinä kun olisivat tuoneet. Koittivat sitten soittaa moneen kertaan ja kun en puhelimeenkaan voi työajalla vastata, niin tuli sitten viesti että soita milloin olet kotona tai soita ja sovi noudosta terminaalista. Eli ei nyt huolestua tarvi, kyllä sä sen saat noudettua kun ottavat yhteyttä jos et heidän tarjoaminaan päivinä ole paikalla.
Sain alkuviikosta tekstarin Postnordilta ja siinä olevan linkin kautta piti valita itselleen sopiva toimitusaika. Linkkiä klikkaamalla ei tosin päässyt valitsemaan mitään vaan kiitettiin kuittauksesta ja paketti tulisi samana päivänä klo 16.30-21 välillä! Jonotettuani aspaan vartin luovutin ja päätin mennä valtakirjalla. Kiinnitin oveen vapaamuotoisen valtakirjan, että paketin saa jättää oven taakse rappukäytävään. Kaikilla ei toki ole tätä mahdollisuutta, jos on arvokas lähetys tulossa tai rappukäytävässä liikkuu epämääräistä porukkaa. Postnordin sivuilta löytyy valmiita valtakirjapohjia, mutta vapaamuotoiset kelpaavat myös.
No jättikö ne sen rappuun?
Ap, voisitko muuttaa toimitusosoitteen työpaikalle? Toki kaikkien työ ei sovellu sellaiseen. Mulle on joskus jätetty paketti vahtimestarille. Olen soittanut kuljetusfirmaan, että se on ok.
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisitko muuttaa toimitusosoitteen työpaikalle? Toki kaikkien työ ei sovellu sellaiseen. Mulle on joskus jätetty paketti vahtimestarille. Olen soittanut kuljetusfirmaan, että se on ok.
Kuinka monella on talossaan joku vahtimestari? Asutko edes suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, voisitko muuttaa toimitusosoitteen työpaikalle? Toki kaikkien työ ei sovellu sellaiseen. Mulle on joskus jätetty paketti vahtimestarille. Olen soittanut kuljetusfirmaan, että se on ok.Kuinka monella on talossaan joku vahtimestari? Asutko edes suomessa?
Eiköhän tuossa tarkoitettu työpaikan vahtimestaria tms. aulapalveluhenkilöä.
no laita se yksäri