Vaimo tyytymätön pieneen, seksielämä tökkii...
Meillä seksi vähentyny huomattavasti, vaimoo ei innosta mun pieni kalu. Hyvällä tuurilla kerran viikkoon saunan jälkeen saattaa vaimo lämmetä.
Töissäki ollu viime aikoina stressiä, raskaan päivän jälkeen tekis illalla mieli pillua mut vaimolla näyttää loppuvan innostus aina..
Vaimo tykkäis takaapäin asennosta mut viimeks ei meinannu oikein onnistua kun tuntuu etten yllä kunnolla siinä asennossa.
Eilen pitkästä aikaa vaimo oli halukkaalla päällä mut homma meni puihin ku oli jotenki nii kovat paineet pitkän tauon jälkeen laukesin vahingossa vaimon käsille eikä keretty edes alottaa.
Jotenki tuntuu että oma miehisyys on hukassa ku en osaa omaa vaimoo tyydyttää ja kalu on liian pieni. Oon yrittäny nuolla ja sormilla kosketella mut vaimo ei kuulemma tykkää oikein. Pillua tekis mieli enemmän koko ajan mut samalla seksi vaan vähenee ku vaimoo ei nappaa. Hitsi kun ottaa päähän tää tilanne, enkä tiijä yhtää mitä tekis..
M28
Kommentit (14)
Käykää maksullisissa ne ei välitä pienestä. Minäkin joskus käyn, tosin mulla ei kyllä naista olekaan vaikka ok mies olenkin. Ainu vika pieni muna.
On se säälittävää yrittääkään naida kun on pieni. Ainoa asento missä edes jotain pystyy on lähetyssaarnaaja. Siinäkin tuntuu onnettomalta, muut asennot ei käy ollenkaan. En usko että pienellä voi ketään tyydyttää, en minä ainakaan pysty. Tosin muilla keinoin kyllä vaan epäilen ettei se riitä. Ja olen se 14/3,5.
Ap, pitikö seksi lopettaa siihen, että sinä laukesit? Ettekö jatkaneet sen jälkeen, kun vaimo oli halukkaalla päällä? Toivottavasti tyydytit vaimosi kuitenkin laukeamisesi jälkeen. Ja voihan sitä laueta monta kertaa....
Keskusteliko ap tuossa hetken itsensä kanssa?
Taas hyvin outo aloitus.
Naisen voi tyydyttää, käsin, suulla, dildolla. Ja hommaat pidennys/paksunnus jutun siihen kulliis.
Käsi touhut parhaita ,
Ei haittaa vaikka tulee nopeesti housuihin.
Mies jatkaa mut loppuun.asti
Pitää etsiä nainen joka ei välitä sen koosta, kyllä niitäkin on. Esim on naisia jotka ei saa orgasmia yhdynnässä olkoon mies millainen tahansa. Voi olla, että sellainen nainen ei edes tykkää isosta. Olette saaneet itsellenne sopimattomat naiset.
14 pitkä ja 3,5 paksu on keskikokoinen. Muijan olisi hyvä herätä todellisuuteen. AP, olet vasta 28. Pistä se nainen kiertoon ja ota toinen. Turha tuommoista on jäädä vuosiksi katselemaan.
Voi voi, itselläni on iso kulli, mutta ei se ole oikeastaan kuin sivuosassa seksissä!
Annan vaimolle ensin perusteellisen hieronnan öljyn kanssa. Hieron sillälailla hyväillen koko kehon ihan päästä varpaisiin.Monasti vaimo on saanut jo monta orkkua, ennen kuin minun kullia on edes koskettu!
Viimeistään silloin kun olen siirtymässä rintojen hieronnasta vatsalle ja alan hellästi kuljetella lämpimiä käsiä yli klitan, niin hän jo saa orkun, joskus useammankin. Reisiä käsitellessä annan sitten monasti sormien "vahingossa" sukeltaa yleensä jo siinä vaiheessa litimärässä pillussa ja lisää orkkuja..
Sitten saatan pyytää häntä kääntymään mahalleen ja hieron selkäpuolen pakaroineen ja taas öljyiset sormet voi "karkailla" liian pitkälle.. tässäkin vaiheessa hän voi saada.
No, tässä tilanteessa olen sitten monasti vetänyt "yllätykseksi" vaimon jaloista lähemmäksi ja nussinut takaa ja edestä oikein kunnolla, mutta tuskin siinä enää tarvitsee valtava mela miehellä olla, jotta voi antaa nautintoa ja saa itsekin. Naisethan kun on siinä mielessä niin erilaisia, että he voivat saada monia orkkuja eikä ne kaikki tartte tulla suinkaan sieltä pillun sisältä stimuloituna.
Ja suuseksistä en ole puhunut vielä mitään..
Vanhempi mies kirjoitti:
Voi voi, itselläni on iso kulli, mutta ei se ole oikeastaan kuin sivuosassa seksissä!
Annan vaimolle ensin perusteellisen hieronnan öljyn kanssa. Hieron sillälailla hyväillen koko kehon ihan päästä varpaisiin.Monasti vaimo on saanut jo monta orkkua, ennen kuin minun kullia on edes koskettu!
Viimeistään silloin kun olen siirtymässä rintojen hieronnasta vatsalle ja alan hellästi kuljetella lämpimiä käsiä yli klitan, niin hän jo saa orkun, joskus useammankin. Reisiä käsitellessä annan sitten monasti sormien "vahingossa" sukeltaa yleensä jo siinä vaiheessa litimärässä pillussa ja lisää orkkuja..
Sitten saatan pyytää häntä kääntymään mahalleen ja hieron selkäpuolen pakaroineen ja taas öljyiset sormet voi "karkailla" liian pitkälle.. tässäkin vaiheessa hän voi saada.
No, tässä tilanteessa olen sitten monasti vetänyt "yllätykseksi" vaimon jaloista lähemmäksi ja nussinut takaa ja edestä oikein kunnolla, mutta tuskin siinä enää tarvitsee valtava mela miehellä olla, jotta voi antaa nautintoa ja saa itsekin. Naisethan kun on siinä mielessä niin erilaisia, että he voivat saada monia orkkuja eikä ne kaikki tartte tulla suinkaan sieltä pillun sisältä stimuloituna.
Voi kuinka orgasmiherkkä vaimosi on. Kateeksi käy. Minun mieheni tekee minulle ihan samoja temppuja kuin sinä ja nuolee hartaasti, kiihotun ihan ylimmilleen, niin että aivan uikutan, mutta silti en vain laukea...
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi mies kirjoitti:
Voi kuinka orgasmiherkkä vaimosi on. Kateeksi käy. Minun mieheni tekee minulle ihan samoja temppuja kuin sinä ja nuolee hartaasti, kiihotun ihan ylimmilleen, niin että aivan uikutan, mutta silti en vain laukea...
Totta! herkkyyksissä on varmasti eroja, ihan kuin meillä miehilläkin! Saatko sitten orkun pimpan sisältä kalulla, vai eikö välttämättä sittenkään?
Teillä pienimunaisilla kirjoittelijoilla on unohtunut se toisasia, että mieskumppaninne sitä valittaa eikä nainen. Nainen ei tuollaisesta valita ja toisaalta normaali mies ei tuollaista kirjoita. Looginen päätelmä on siis, että kalunne ei riitä edes pepun täytteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Teillä pienimunaisilla kirjoittelijoilla on unohtunut se toisasia, että mieskumppaninne sitä valittaa eikä nainen. Nainen ei tuollaisesta valita ja toisaalta normaali mies ei tuollaista kirjoita. Looginen päätelmä on siis, että kalunne ei riitä edes pepun täytteeksi.
NIIN, ootteko te homoja vai miksi pitäis takaapäin päästä pökkimään. Mullapa onkin 20cm ja onnistuu helposti monissa eri asennoissa. Ainoa ongelma on vaan se että ei sitä joka ilta pääse esittelemään. Kun pääsee niin KAIKKI tytöt ovat olleet aivan haltioissaan. Pitäisköhän laittaa lappu otsaan että on iso, jotta tytöt innoistuis helpommin, ilman vonkaamista.
Haluaisin itse olla se jolta vongataan.
Täällä kohtalontoveri, täysin sama ongelma: pieni muna ja vaimo ei anna. Tai tosi tosi harvoin. Pää leviää tähän tilanteeseen.