Onko mielestänne nainen
Isolla nenälla ruma? Ei kyhmyä. Vaan sellainen pitempi nenä referenssinä lady Gaga.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Mutta Pidätkö viehättävänä?
Ei iso nenä naisen ulkonäköä pahenna Miksi pahentaisi?
Se on ihana! Oon aina halunnu sellasen nenän ku vaikka sillä Gagalla. Itsellä aivan hemmetin pieni nenä 😢 mieskin aina huomauttaa siitä, tosin pitää sitä söpönä 😁
Vierailija kirjoitti:
Kysyn koska minulla on iso kärsä ja en kehtaa olla oma itseni. Mietin vaan mitä kaikki ajattelee..
Nenuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ai pidänkö isoa nenää viehättävänä? En, mut en yleensäkään pidä neniä viehättävinä. Kokonaisuus ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihana! Oon aina halunnu sellasen nenän ku vaikka sillä Gagalla. Itsellä aivan hemmetin pieni nenä 😢 mieskin aina huomauttaa siitä, tosin pitää sitä söpönä 😁
Toivon samanlaista 😍 pieni nenä olis unelma.
Olet onnekas
On sellainen valitettavasti ruma. Yksin olen saanut ainakin Suomessa pääasiallisesti olla, vaikka muuten olen ihan ok ilmeisesti piirteiltäni. Jotkut vinoilevat ulkonäöstäni ja "osoittavat minulle paikkani" (olen se hyljeksitty ja naureskeltu rumilus). Painolla, vartalolla, hoikkuudella, hiuksilla, silmillä ja millään muullakaan ei ole väliä, jos nenä sattuu olemaan vähänkin liian iso.
T. Isonenäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Nenuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Ai pidänkö isoa nenää viehättävänä? En, mut en yleensäkään pidä neniä viehättävinä. Kokonaisuus ratkaisee.
Pidätkö lady Gagaa viehättävänä ? Tai esim made in chelsean Tiffany Watsonia?
Pitkä nenä ei, mutta paksu kylläkin rumentaa huomattavasti. Tiedän yhden naisen, joka voisi olla kaunis, mutta hänen nenänsä on niin valtava, että tämä "rumentaa" hänen kasvojansa huomattavasti. (ikävä sanoa, mutta totta..)
Vierailija kirjoitti:
On sellainen valitettavasti ruma. Yksin olen saanut ainakin Suomessa pääasiallisesti olla, vaikka muuten olen ihan ok ilmeisesti piirteiltäni. Jotkut vinoilevat ulkonäöstäni ja "osoittavat minulle paikkani" (olen se hyljeksitty ja naureskeltu rumilus). Painolla, vartalolla, hoikkuudella, hiuksilla, silmillä ja millään muullakaan ei ole väliä, jos nenä sattuu olemaan vähänkin liian iso.
T. Isonenäinen nainen
Ollaanko sielutovereita 🤔 sama tilanne mulle. Hoikka, pitkät hiukset ja alle 25v, mut nenä on isohko.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nenä ei, mutta paksu kylläkin rumentaa huomattavasti. Tiedän yhden naisen, joka voisi olla kaunis, mutta hänen nenänsä on niin valtava, että tämä "rumentaa" hänen kasvojansa huomattavasti. (ikävä sanoa, mutta totta..)
Siis minulla pitkä nenä melkein sellainen, joka lähtee jatkamaan kasvoja pitkin. Hävettää.
Tässä haluankin kuulla mielipiteitä ja ihan hyvä kun vastaat aidosti. Mitä mieltä olet leikkauksesta? Onko mielestäsi turhaa, jos esim nostaisi toisen omatuntoa?
Nenuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn koska minulla on iso kärsä ja en kehtaa olla oma itseni. Mietin vaan mitä kaikki ajattelee..
Kuule, ehkä kannattaisi miettiä tuollaista vähemmän. Sussa on todennäköisesti enempi karismaa kuin, jossain nykeröneäisessä tai sellaisen pienen, sanosinko possunnenän omaavilla.
Vierailija kirjoitti:
Nenuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule, ehkä kannattaisi miettiä tuollaista vähemmän. Sussa on todennäköisesti enempi karismaa kuin, jossain nykeröneäisessä tai sellaisen pienen, sanosinko possunnenän omaavilla.
No ei sitä tarvii pieninenäisiä alentaa isonenäisen mielen parantamiseks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenuli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä tarvii pieninenäisiä alentaa isonenäisen mielen parantamiseks.
Oih. Kiitos. yritän olla ensikerralla tarkempi sanavalinnoissani. Olet oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri, että tarkoitatkohan minua. Missä päin Suomea se nainen vaikuttaa? Kerro joku muu tuntomerkki (en hermostu, vaan se olisi helpotus, jos saisin tietää totuuden). Jos siis ongelmani on noin paha, otan tavoitteeksi operoida nenäni asap.
kaikki ajattelee ap:n nenää. tietysti.
Ei.