Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mielestänne nainen

Nenuli
20.07.2018 |

Isolla nenälla ruma? Ei kyhmyä. Vaan sellainen pitempi nenä referenssinä lady Gaga.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mutta Pidätkö viehättävänä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei iso nenä naisen ulkonäköä pahenna Miksi pahentaisi?

Vierailija
4/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihana! Oon aina halunnu sellasen nenän ku vaikka sillä Gagalla. Itsellä aivan hemmetin pieni nenä 😢 mieskin aina huomauttaa siitä, tosin pitää sitä söpönä 😁

Vierailija
5/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn koska minulla on iso kärsä ja en kehtaa olla oma itseni. Mietin vaan mitä kaikki ajattelee..

Vierailija
6/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ai pidänkö isoa nenää viehättävänä? En, mut en yleensäkään pidä neniä viehättävinä. Kokonaisuus ratkaisee.

Vierailija
7/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihana! Oon aina halunnu sellasen nenän ku vaikka sillä Gagalla. Itsellä aivan hemmetin pieni nenä 😢 mieskin aina huomauttaa siitä, tosin pitää sitä söpönä 😁

Toivon samanlaista 😍 pieni nenä olis unelma.

Olet onnekas

Vierailija
8/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen valitettavasti ruma. Yksin olen saanut ainakin Suomessa pääasiallisesti olla, vaikka muuten olen ihan ok ilmeisesti piirteiltäni. Jotkut vinoilevat ulkonäöstäni ja "osoittavat minulle paikkani" (olen se hyljeksitty ja naureskeltu rumilus). Painolla, vartalolla, hoikkuudella, hiuksilla, silmillä ja millään muullakaan ei ole väliä, jos nenä sattuu olemaan vähänkin liian iso.

T. Isonenäinen nainen

Vierailija
9/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Ai pidänkö isoa nenää viehättävänä? En, mut en yleensäkään pidä neniä viehättävinä. Kokonaisuus ratkaisee.

Pidätkö lady Gagaa viehättävänä ? Tai esim made in chelsean Tiffany Watsonia?

Vierailija
10/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä nenä ei, mutta paksu kylläkin rumentaa huomattavasti. Tiedän yhden naisen, joka voisi olla kaunis, mutta hänen nenänsä on niin valtava, että tämä "rumentaa" hänen kasvojansa huomattavasti. (ikävä sanoa, mutta totta..)

Vierailija
11/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen valitettavasti ruma. Yksin olen saanut ainakin Suomessa pääasiallisesti olla, vaikka muuten olen ihan ok ilmeisesti piirteiltäni. Jotkut vinoilevat ulkonäöstäni ja "osoittavat minulle paikkani" (olen se hyljeksitty ja naureskeltu rumilus). Painolla, vartalolla, hoikkuudella, hiuksilla, silmillä ja millään muullakaan ei ole väliä, jos nenä sattuu olemaan vähänkin liian iso.

T. Isonenäinen nainen

Ollaanko sielutovereita 🤔 sama tilanne mulle. Hoikka, pitkät hiukset ja alle 25v, mut nenä on isohko.

Vierailija
12/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä nenä ei, mutta paksu kylläkin rumentaa huomattavasti. Tiedän yhden naisen, joka voisi olla kaunis, mutta hänen nenänsä on niin valtava, että tämä "rumentaa" hänen kasvojansa huomattavasti. (ikävä sanoa, mutta totta..)

Siis minulla pitkä nenä melkein sellainen, joka lähtee jatkamaan kasvoja pitkin. Hävettää.

Tässä haluankin kuulla mielipiteitä ja ihan hyvä kun vastaat aidosti. Mitä mieltä olet leikkauksesta? Onko mielestäsi turhaa, jos esim nostaisi toisen omatuntoa?

Vierailija
13/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn koska minulla on iso kärsä ja en kehtaa olla oma itseni. Mietin vaan mitä kaikki ajattelee..

Kuule, ehkä kannattaisi miettiä tuollaista vähemmän. Sussa on todennäköisesti enempi karismaa kuin, jossain nykeröneäisessä tai sellaisen pienen, sanosinko possunnenän omaavilla. 

Vierailija
14/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nenuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule, ehkä kannattaisi miettiä tuollaista vähemmän. Sussa on todennäköisesti enempi karismaa kuin, jossain nykeröneäisessä tai sellaisen pienen, sanosinko possunnenän omaavilla. 

No ei sitä tarvii pieninenäisiä alentaa isonenäisen mielen parantamiseks.

Vierailija
15/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nenuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sitä tarvii pieninenäisiä alentaa isonenäisen mielen parantamiseks.

Oih. Kiitos. yritän olla ensikerralla tarkempi sanavalinnoissani. Olet oikeassa!

Vierailija
16/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin juuri, että tarkoitatkohan minua. Missä päin Suomea se nainen vaikuttaa? Kerro joku muu tuntomerkki (en hermostu, vaan se olisi helpotus, jos saisin tietää totuuden). Jos siis ongelmani on noin paha, otan tavoitteeksi operoida nenäni asap.

Vierailija
17/17 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ajattelee ap:n nenää. tietysti.