Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on upouusi silityslauta ja kolme keittokirjaa kotona. Miksi en saa miestä?

Vierailija
20.07.2018 |

Lisäksi yleiskoneeni on todella hyvä ja uusi sekin. Miten monta keittokirjaa minulla siis pitäisi olla, että saisin miehen? Olen 28-vuotias nainen ja kohta jo liian vanha. Harmittaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani puolestasi :/ Luulisi että tuollaisella varustuksella miehet suorastaan jonottaisivat ovesi ja ikkunasi takana. Höh :/

Vierailija
2/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mikä kuvio silityslaudassa? Minä kun en minkä tahansa kukkakuviolaudan omistajan kanssa styylaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö..onko myös silitysrautaa? Lisäksi pitää olla vielä laadukas hiustenkuivaaja sekä mahdollisimman iso telkkari. Telkkarin eteen muhkea italialainen nahkasohva (ei valkoista!!) ja jääkaappi täynnä olutta ja makkaraa. Hanki itsellesi haulikko sillä näin varautuneella naisella on jo sellainen rytäkkä oven takana että tarvitset haulikkoa rauhoittamaan tilannetta, lisäksi voit ampua rumimmat.

Vierailija
4/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulin puuttuu. Sitten saat miestä. Tällaista yksikään mies ei voi vastustaa:

https://pbs.twimg.com/media/DYG5ha_WkAA0IW2.jpg

Vierailija
5/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mikä kuvio silityslaudassa? Minä kun en minkä tahansa kukkakuviolaudan omistajan kanssa styylaa.

No minulla on useampi vaihdettava päällinen, tällä hetkellä juuri sellainen kukallinen, voi harmi. On ne aika kuluneita jo kaikki kyllä.

Vierailija
6/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m39 kirjoitti:

Olen pahoillani puolestasi :/ Luulisi että tuollaisella varustuksella miehet suorastaan jonottaisivat ovesi ja ikkunasi takana. Höh :/

Kiitos, olen tavallaan samaa mieltä kanssasi.

Vierailija
7/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on useampi vaihdettava päällinen, tällä hetkellä juuri sellainen kukallinen, voi harmi. On ne aika kuluneita jo kaikki kyllä.

Onko kaikissa siis kukkia? Vielä on mahkut, jos ne eivät sentään Marimekon unikkokuosia ole.

Vierailija
8/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi vaan höpötät tavatessanne ei varmaan käy flaksi.

Vierailija
9/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noi vaan höpötät tavatessanne ei varmaan käy flaksi.

Mä olen eri mieltä. Kuulisin sata kertaa mieluummin ensitreffeillä keittokirjoista ja silityslautapreferensseistä kuin viimeisimmästä reppureissuista Aasiaan ja fitness-saavutuksista.

t. kakkosviestin kirjoittaja

Vierailija
10/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä keittokirjoista puuttuu My drunk kitchen.

Vierailija
11/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä minihametta ja keikuta peppua. Jos et sittenkään saa niin vika on korjaamaton.

Vierailija
12/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS ap!! Tylsä perjantai peruutettu, repesin totaalisesti kun luin otsikon. Noin mahtavalla huumorintajulla varustettu ihminen pärjää missä vaan ja aina. Oot ihana! Hyvää kesän jatkoa sulle :)

Vierailija
13/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS ap!! Tylsä perjantai peruutettu, repesin totaalisesti kun luin otsikon. Noin mahtavalla huumorintajulla varustettu ihminen pärjää missä vaan ja aina. Oot ihana! Hyvää kesän jatkoa sulle :)

Aivan. Eiköhän tämä ollut vain humoristista huijausta koko ketju. Ap:lla tuskin on mitään vaikeuksia löytää seuraa.

Vierailija
14/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silityslaudan tulee olla käytetty - muuten sitä luulee koristeeksi. Lisäksi pitää olla paidan hihoja varten erillinen, kapeampi lauta, että olisit minun silmissäni varteenotettavaa vaimomatskua. Eikä kokenut, jo paljon kotiruokaa tehnyt kotikokki tarvitse mitään kirjoja...

Vierailija
15/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä naapuriin muuttanutta söpöä miestä arvioimaan huushollisi varustuksen riittävyys ja riskit. Esimerkiksi, jos kaikki koneet ovat yhtä aikaa surisemassa (paitsi se yksi makkarin värkki), niin riittääkö sulakkeet vai pitääkö mahdollisesti siirtää vaikka pakastimen paikkaa. Entä suuremman pakastimen kannattavuus, laskettuna vuoden sähkön keskihinnalla ja nykyarvoksi laskettuna.   

Vierailija
16/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaise jo ensitreffeillä että pidät ruuan laitosta:) Älä myöskään pukeudu tai meikkaa liian tyrkysti sillä kilttinainen on siveä💓

Vierailija
17/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Bosch-pesukone ja Bernina-ompelukone. Minulla on oma piha ja asun meren rannalla.

Ei ole silti miestä.

Voisiko syynä olla se, ettei minulla ole mikroaaltouunia?

Vierailija
18/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi yleiskoneeni on todella hyvä ja uusi sekin. Miten monta keittokirjaa minulla siis pitäisi olla, että saisin miehen? Olen 28-vuotias nainen ja kohta jo liian vanha. Harmittaa.

Onko sinulla tarpeeksi hyvä astianpesukone?

Kyllä jotkut miehet on niin vaativia. Tavallinen nainen ei kelpaa.

Vähintään induktioliesi on oltava ja keskuspölynimuri 😞

Vierailija
19/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Bosch-pesukone ja Bernina-ompelukone. Minulla on oma piha ja asun meren rannalla.

Ei ole silti miestä.

Onko saumuria tai mankelia?

Vierailija
20/21 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole silti miestä.

Onko saumuria tai mankelia?

Ei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi