Miksi lastenvaunuja yksin työntävät mammat flirttailevat tuntemattomille miehille?
Miksi?
Näin hyvännäköisenä miehenä on hämmentävää, kun jopa nämä lastenvaunuja työntävät mammat yrittävät flirttailla. Miksi he niin tekevät? Siinä on rattaat vielä muistutuksena, että synnytyksestäkään ei ole kauaa kulunut. Pitäisikö minun muka pystyä ajattelemaan heitä seksuaalisesti?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Surkea provo. Kukaan ei flirttaile sinulle. Elä unelmissasi
Jep, ihan selvästi on vain omat unelmat kyseessä. Varmaan hei kiinnostaakin vaunuja lykkiessä iskeä jotain random ukkoja kadulta.
He ovat yh-äitejä jotka etsivät elättäjää. Näitä näkee ihan helvetisti tinderissä.
Ihan vaan huvikseen...älä ota henkilökohtaisesti.
Tee niin kuin minä ja kulje laput silmillä; ei tarvitse huomata naikkosten flirttailuja. Suoraan sanottuna vituttaa raskaan työpäivän jälkeen raahautua himaan julkisilla, samaan aikaan seksikkäiden akkojen flirttiä vältellen.
Onko sun mielestä flirttailua, jos hymyilee kun vastaantuleva väistää tai kiittää, kun toinen avaan oven?
Itse olen ollut muutamankin kerran tekemässä samasta syystä kielteistä rekrypäätöstä, mutta en mä NIIN tyhmä ole, että olisin sen kandille kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun mielestä flirttailua, jos hymyilee kun vastaantuleva väistää tai kiittää, kun toinen avaan oven?
Palstamiehet luulevat myyjien flirttailevan heille, koska myyjä sanoo hei ja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
He ovat yh-äitejä jotka etsivät elättäjää. Näitä näkee ihan helvetisti tinderissä.
Näinhän se usein on. Itse todistin muutama vuosi sitten vapun aikoihin tapahtumaa, jossa yksi yh-mamma yritti iskeä nuorta kauppatieteiden maisterimiestä. 😂
No, siitä ei ihan ymmärrettävästi vuosisadan rakkaustarinaa tullut. 😂
Näillä yh-mammoilla on monilla kyllä realiteetit ja todellisuus hämärtyneet isomman kerran. Mitähän he oikein kuvittelevat?
Määrittelehän ap miten se "flirttailu" tapahtuu..? Jos nainen hymyilee sinulle, tai katsoo pitkään, tai vaihtaa pari sanaa, se ei ole mitään flirttailua.
Vierailija kirjoitti:
Määrittelehän ap miten se "flirttailu" tapahtuu..? Jos nainen hymyilee sinulle, tai katsoo pitkään, tai vaihtaa pari sanaa, se ei ole mitään flirttailua.
Jaa, vai ei pitkään katsominen ja hymyily olekaan enää flirttailua :D
Ilmeisesti mielestäsi vain suorat sanat ovat flirttailua :DDD
Surkea provo. Kukaan ei flirttaile sinulle. Elä unelmissasi