Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lastenvaunuja yksin työntävät mammat flirttailevat tuntemattomille miehille?

Vierailija
20.07.2018 |

Miksi?

Näin hyvännäköisenä miehenä on hämmentävää, kun jopa nämä lastenvaunuja työntävät mammat yrittävät flirttailla. Miksi he niin tekevät? Siinä on rattaat vielä muistutuksena, että synnytyksestäkään ei ole kauaa kulunut. Pitäisikö minun muka pystyä ajattelemaan heitä seksuaalisesti?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea provo. Kukaan ei flirttaile sinulle. Elä unelmissasi

Vierailija
2/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea provo. Kukaan ei flirttaile sinulle. Elä unelmissasi

Jep, ihan selvästi on vain omat unelmat kyseessä. Varmaan hei kiinnostaakin vaunuja lykkiessä iskeä jotain random ukkoja kadulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat yh-äitejä jotka etsivät elättäjää. Näitä näkee ihan helvetisti tinderissä.

Vierailija
4/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan huvikseen...älä ota henkilökohtaisesti.

Vierailija
5/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin minä ja kulje laput silmillä; ei tarvitse huomata naikkosten flirttailuja. Suoraan sanottuna vituttaa raskaan työpäivän jälkeen raahautua himaan julkisilla, samaan aikaan seksikkäiden akkojen flirttiä vältellen.

Vierailija
6/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun mielestä flirttailua, jos hymyilee kun vastaantuleva väistää tai kiittää, kun toinen avaan oven?

Vierailija
7/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut muutamankin kerran tekemässä samasta syystä kielteistä rekrypäätöstä, mutta en mä NIIN tyhmä ole, että olisin sen kandille kertonut.

Vierailija
8/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun mielestä flirttailua, jos hymyilee kun vastaantuleva väistää tai kiittää, kun toinen avaan oven?

Palstamiehet luulevat myyjien flirttailevan heille, koska myyjä sanoo hei ja kiitos.

Vierailija
9/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat yh-äitejä jotka etsivät elättäjää. Näitä näkee ihan helvetisti tinderissä.

Näinhän se usein on. Itse todistin muutama vuosi sitten vapun aikoihin tapahtumaa, jossa yksi yh-mamma yritti iskeä nuorta kauppatieteiden maisterimiestä. 😂

No, siitä ei ihan ymmärrettävästi vuosisadan rakkaustarinaa tullut. 😂

Näillä yh-mammoilla on monilla kyllä realiteetit ja todellisuus hämärtyneet isomman kerran. Mitähän he oikein kuvittelevat?

Vierailija
10/11 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelehän ap miten se "flirttailu" tapahtuu..? Jos nainen hymyilee sinulle, tai katsoo pitkään, tai vaihtaa pari sanaa, se ei ole mitään flirttailua.

Vierailija
11/11 |
21.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittelehän ap miten se "flirttailu" tapahtuu..? Jos nainen hymyilee sinulle, tai katsoo pitkään, tai vaihtaa pari sanaa, se ei ole mitään flirttailua.

Jaa, vai ei pitkään katsominen ja hymyily olekaan enää flirttailua :D

Ilmeisesti mielestäsi vain suorat sanat ovat flirttailua :DDD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän