Täytyykö alushousut pestä kaupasta ostettaessa?
Tarviiko edes semmosia mitkä on paketissa ettei kukaan ole koskenut?
Kommentit (43)
Jos niitä on jo monikin sovittanut, pesisin nyt ainakin isoimmat kokkareet pois.
Entä jos ei pese? Käykö jos käyttää joitain suojia? Olen matkalla ja yksi laukku unohtui eikä pesukonetta saatavilla ja vaikka olisi en ehtisi pestä
Apua :'D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei pese? Käykö jos käyttää joitain suojia? Olen matkalla ja yksi laukku unohtui eikä pesukonetta saatavilla ja vaikka olisi en ehtisi pestä
Ap
Jos asia vaivaa, voithan pestä ihan lavuaarissa vain.
Aiemmassa keskustelussa moni kertoi sovittavansa alushousuja ennen ostoa! Itselle ei tuliso mieleenkään. Mutta siitä voit vetää johtopäätöksesi.
Kotona vasta. Hankalaa siinä kassalla....
Saatta tulla jotain ärsytysihottumaa jos on jäänyt kemikaleja housuihin ei välttämättä tule, joten
housut jalkaan ja menoksi peset sitten myöhemmin.
Kannattaa pestä noiden kemikaalien takia. Mutta jos jätät pesemättä, ei se hengenvaarallista ole.
Kaikki vaatteet tulisi pestä ennen käyttöönottoa. Niissä voi olla vaikka mitä kemikaalijäämiä
Kerta olet matkalla niin lavuaarissa voi huuhtaista, kuivumista kyllä joudut odottelemaan
https://www.vauva.fi/keskustelu/3222212/taytyyko-alushousut-pesta-kaupa…
Voi sovittaa niinkin että jättää omat alushousut sinne alle. Joskus, jos sattuu olemaan sukkahousut jalassa sovitan sukkahousujen päälle. Aina en jaksa sovittaa ja muutaman kerran olenkin tehnyt virheostoksia, kyllä harmittaa.
En mä ikinä pese ennen ekaa käyttöä. Tosin en kyllä edes muista koska olisin ostanut sellaset alkkarit, joita pystyy sovittaa, aina niissä on ommeltuna joku pahvilappu, että näkisi kyllä jos ne olis jonkun toisen jalassa käynyt.
Mä en ainakaan ole pessyt niitä, jotka on niputettu jollain langalla/muovikiinnityksellä siten että niitä ei ole voinutkaan sovittaa.
Aina olen paketista laittanut suoraan päälle ja hengissä edelleen.
En muista saaneeni edes ihottumaa koskaan.
Apua! Sain tänään jonkun kutinareaktion, kun laitoin esipesemättömät kalsarit jalkaan vahingossa. Mulla on vielä erittäin paha kontaminaatio OCD ja olo on kauhea nyt sekä fyysisesti että psyykkisesti. Syyhyä tuskin sain koska nuo boxerit ostettu varmaan vuosi sitten. 😩
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei tarvitse pestä - ellet ole ostanut alushousujasi Putinilta.
Kannattaa pestä, jotta enimmät kemikaalit irtoavat.