Suhteessa, mutta ihastunut toiseen
Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa vähän reilu vuosi, mä 20-vuotias ja poikaystävä vuoden vanhempi. Jo pitkään tässä suhteessa on häirinnyt se että en koe saavani tarpeeksi huomiota. Nykyään tuntuu, että poikaystävä on mieluummin kavereidensa kuin mun kanssa. Ei hellyyttä, ei kehuja. Ilmeisesti pitää mua itsestään selvyytenä.
Jos yritän ehdottaa jotain yhteistä tekemistä ja kertoa kokevani yksinäisyyttä, poikaystävä vain suuttuu. Vielä vähemmän hän sietää sitä jos itken tai kerron pahasta olosta. Olen vain niin turhautunut...
Seksikään hänen kanssaan ei enää kiinnosta, kun minkäänlaista arvostusta ja henkistä yhteyttä ei sängyn ulkopuolella ole. Sitten olen poikaystävän mielestä frigidi, pihtari ja ties mitä.
No, tutustuin jokin aika sitten erääseen ihanaan mieheen joka sattuu myös olemaan isäni työkaveri. Ihastuin välittömästi. Kaiken lisäksi mies on jo 35-vuotias, mutta ei kuitenkaan varattu.
Tuntuu kamalalta, mutta en saa tuota miestä mielestäni. Hänen kanssaan on todella helppo ja turvallinen olla, olemme jutelleet paljon syvällisiä asioita ja ensimmäistä kertaa koen että joku oikeasti ymmärtää. Kotona poikaystävän kanssa ollessakin ajatukset karkaavat tähän mieheen ja huomaan haaveilevani hänestä.
Mieskin on selvästi kiinnostunut, mutta ei ole tehnyt asialle mitään koska tietää että olen parisuhteessa. Mitään ei ole siis tapahtunut.
Mitä ihmettä teen? En haluaisi satuttaa poikaystävääni, mutta ei tämä voi jatkua näinkään.
Kommentit (10)
Ihmettelin sitä kun olen nähnyt tämän saman tarinan aikaisemminkin ja sittenhän mä tajusin että 20v+30v mies eli IKIS WARNING!
35 on liian vanha ja jätä se nykyinen huoh
mieluummin yksin kuin kuvailemasi ihmisen kanssa
on se kumma kun p.reiälläkin näkee, että tuo suhde ei kanna
Olen itsekin parikymppinen ja seurustelen kolmekymppisen kanssa. Ikäeroa kuitenkin on viisi vuotta vähemmän mitä teillä olisi. Se voi olla hyvinkin ratkaisevat viisi vuotta. Kukapa mies ei himoaisi parikymppistä, mutta vakavikseen en tiedä.
Olet vieläpä heikossa asemassa, jolloin näet suhteen ulkopuoliset miehet vetävinä. Eroa siitä nykyisestä luuserista ja käy vaikka koeajolla, mutta sinuna etsisin jotain siltä väliltä. Henkinen puoli on isoissa ikäeroissa ratkaisevin tekijä, mutta joillekin pääasia on se, että on vain mahdollisimman nuori (mikä ei ole terve tekijä).
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin parikymppinen ja seurustelen kolmekymppisen kanssa. Ikäeroa kuitenkin on viisi vuotta vähemmän mitä teillä olisi. Se voi olla hyvinkin ratkaisevat viisi vuotta. Kukapa mies ei himoaisi parikymppistä, mutta vakavikseen en tiedä.
Olet vieläpä heikossa asemassa, jolloin näet suhteen ulkopuoliset miehet vetävinä. Eroa siitä nykyisestä luuserista ja käy vaikka koeajolla, mutta sinuna etsisin jotain siltä väliltä. Henkinen puoli on isoissa ikäeroissa ratkaisevin tekijä, mutta joillekin pääasia on se, että on vain mahdollisimman nuori (mikä ei ole terve tekijä).
Tai sitten ikä voi olla vain numero. Rakkaus ei aina katso ikää.
Nuori nainen olet, älä tuhlaa parhaita vuosiasi nykyiseen poikaystävääsi.
Lähde, paljon parempaa on tulossa. Ei pidä tyytyä noin nuorena huonoon suhteeseen, koko elämä edessä!
Ei 35-vuotias aikuinen mies voi ihastua 20-vuotiaaseen teinityttöön. Älä nyt ainakaan jätä poikaystäväsi sen miehen takia, nolaat vain itsesi. Jos mies jotain sinusta haluaa niin seksiä. Ei muuta. Olet pelkkää hetken hupia. Ei tuollainen suhde voisi ikinä toimia.