Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytätkö broilerisuikaleita ja miks?

Vierailija
20.07.2018 |

Olenko ainoa jonka mielestä ne on ihan hirveää ryönää. Silppua...enemmän ällömarinadia kuin broileria.

Mun mielestä on aina pieni vaiva leikata itse fileistä kunnon suikaleet. Mutta ihmettelen kyllä, miksei vois suoraan tehtaalla tehdä selkeitä kunnon tasisia suikaleita vaan tuollaisia riekaleita ja silppua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa niitä ilman marinadiakin. Ostan joskus ns. pikaruoaksi perheelle - siis niitä naturelleja.

Vierailija
2/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, ja saahan niitä myös ilman marinadiakin. Siksi koska en viitsi leikellä itse ja edukkaampi.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun ostamissani broilerin fileesuokaleissa ole mitään ällömarinadia tai ryönää. Käytän, koska helppo, maukas ja edullinen raaka-aine moneen ruokaan.

Vierailija
4/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei kanalassa kasvateta valmiiksi tasalaatuista broilerinsuikaletta?  Saisi sitten paremmat ihmiset maustaa sen ihan itse himalajalaisella sormisuolalla ja kyndelillä. 

Hyi hyi hunajabrotskuriekaleet, joita Suomen juntit syö.

Vierailija
5/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista muhjuahan ne maustamattomat ovat.

Mut oikeesti, miksei niistä voi leikata kunnon paloiksi?

Ja kellä voi olla niin kiire ettei voi leikata vaan syö mieluummin sellaista silppua mistä ei edes erota mikä on kanaa ja mikä marinadimömmöä.

Vierailija
6/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun ostamissani broilerin fileesuokaleissa ole mitään ällömarinadia tai ryönää. Käytän, koska helppo, maukas ja edullinen raaka-aine moneen ruokaan.

Ota hinnassa huomioon, että fileesuikaleet ovat vain n. 85 % lihaa, kun taas fileepihvit ovat 100 % lihaa.

https://www.foodie.fi/entry/br-fileesuikale-mied-suol/6415712939502

Vierailija
7/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa jonka mielestä ne on ihan hirveää ryönää. Silppua...enemmän ällömarinadia kuin broileria.

Mun mielestä on aina pieni vaiva leikata itse fileistä kunnon suikaleet. Mutta ihmettelen kyllä, miksei vois suoraan tehtaalla tehdä selkeitä kunnon tasisia suikaleita vaan tuollaisia riekaleita ja silppua.

Niin. Käytän marinoimattomia fileesuikaleita. Ihan samaa kamaa kuin itse leikattuna.

Vierailija
8/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista muhjuahan ne maustamattomat ovat.

Mut oikeesti, miksei niistä voi leikata kunnon paloiksi?

Ja kellä voi olla niin kiire ettei voi leikata vaan syö mieluummin sellaista silppua mistä ei edes erota mikä on kanaa ja mikä marinadimömmöä.

Haluan pieniä paloja, en isoja. En koskaan osta marinotua lihaa.

Vierailija
9/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä leikkaan itse, mutta välillä haluaa vaan päästä pienellä vaivalla ja paprikatkin ostan pakastettuna valmiina suikaleena :D

Vierailija
10/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
11/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan puoleen hintaan koiralle ruuaksi. Ihmisille en laita kanaa ruuaksi ollenkaan.

Vierailija
12/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan lidlistä vaan broilerin sisäfileitä, paistuvat nopeasti, ovat meheviä ja herkullisia.

Vierailija
13/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Käytän marinoimattomia fileesuikaleita. Ihan samaa kamaa kuin itse leikattuna.

Fileesuikaleissa on sekä rintaa että reittä suikaloituna, joten se ei ole sama asia. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että valmistajat myisivät halvemmalla kilohinnalla täysin samaa kamaa, jonka prosessointiin kuuluu ylimääräinen työtehtävä (suikalointi)?

Vierailija
14/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fileesuikaleissa on sekä rintaa että reittä suikaloituna, joten se ei ole sama asia. Ei kai kukaan oikeasti kuvittele, että valmistajat myisivät halvemmalla kilohinnalla täysin samaa kamaa, jonka prosessointiin kuuluu ylimääräinen työtehtävä (suikalointi)?

No ihme, että ovat niin hyviä. Reisilihahan on broilerissa parasta. Parempaa halvemmalla, hyvä mulle.

Vierailija
15/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihme, että ovat niin hyviä. Reisilihahan on broilerissa parasta. Parempaa halvemmalla, hyvä mulle.

Eikös sitten kannattaisi ostaa koipireisiä? Säästät vielä enemmän.

Vierailija
16/16 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota hinnassa huomioon, että fileesuikaleet ovat vain n. 85 % lihaa, kun taas fileepihvit ovat 100 % lihaa.

https://www.foodie.fi/entry/br-fileesuikale-mied-suol/6415712939502

Kaikki "maustamattomat" fileepihvitkään eivät ole 100% lihaa (https://www.foodie.fi/entry/190/br-ohutleike-miedosti-suolattu/64148935…) ja maustamattomiakin suikaleita löytyy 100% lihana (https://www.foodie.fi/entry/196/atria-pt-300g-nat-kanan-filees/64078100…)