Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Stockmannin tai vastaavien meikkineuvojista mihinkään?

Vierailija
20.07.2018 |

Minä en jaksa enää ostella ja kokeilla eri tököttejä, lukea satoja arvosteluja, käyttää aikaa vertailuun, tuhlata rahaa turhaan jne jne.

Haluan toimivan ja minulle täydellisesti sopivan meikin sekä välineet sen tekemiseen. Haluan kompaktin meikkaussetin, jossa ei ole mitään turhaa ja ylimääräistä. Olen valmis maksamaan hieman siitä että joku ammattilainen järjestää tämän kaiken minulle ilman että minun tarvitsee nähdä vaivaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan meikkivalikoima on 10 vuotta muiden maiden tavarataloja jäljessä! Missä suositut maailmanstarojen ja meikkitaiteilijoiden käyttämät merkit kuten Charlotte Tilbury, Hourglass, NARS, Stila ja Benefit?

Vierailija
2/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa enää ostella ja kokeilla eri tököttejä, lukea satoja arvosteluja, käyttää aikaa vertailuun, tuhlata rahaa turhaan jne jne.

Haluan toimivan ja minulle täydellisesti sopivan meikin sekä välineet sen tekemiseen. Haluan kompaktin meikkaussetin, jossa ei ole mitään turhaa ja ylimääräistä. Olen valmis maksamaan hieman siitä että joku ammattilainen järjestää tämän kaiken minulle ilman että minun tarvitsee nähdä vaivaa.

Ainoa vaihtoehto: Mene MAC-meikkisarjan tiskille, ne on koulutettuja maskeeraajia ja osaavat tuotteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan meikkivalikoima on 10 vuotta muiden maiden tavarataloja jäljessä! Missä suositut maailmanstarojen ja meikkitaiteilijoiden käyttämät merkit kuten Charlotte Tilbury, Hourglass, NARS, Stila ja Benefit?

Suomi ei kiinnosta ko. merkkejä myyntialueena. Stockalla, Sokoksilla, Kickseillä jne. olisi kyllä halua myydä, mutta merkit eivät halua laajentua tänne.

Vierailija
4/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni myyjä myi väkisin astetta liian tumman Joe Blascon meikkivoiteen. Eli ei osannut ammattiaan, vanha oli oikea sävy. Hänen mukaansa sitä piti päivittää?

Vierailija
5/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman lopputuloksen saat Suomesta löytyvillä merkeillä, ei ne mitään taikavoiteita ole!

Vierailija
6/6 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksillä oon saanut hyvää palvelua ja oikean värisen meikkivoiteen, siellä he ainakin kokeilevat meikkivoidetta asiakkaan kasvoihin että varmasti tulee oikea sävy. Stockalla MAC -myyjät osasivat myös neuvoa.