Auttakaa mummoa! Voiko whatsappissa estää näkymisen, onko paikalla.
Eli mulla on Anroid-systeemi, jos merkkaa jotain.
Tosi tyhmäksi on muuttunut näin seitsemänkymppisenä. Armoa!
Kommentit (14)
Oletko se sama mummo, joka kyseli saako tänne palstalle mummot kirjoitella?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Asetuksista säädät, ettei muut voi nähdä milloin olet ollut viimeksi paikalla. Silloin et näe itsekään milloin muut ovat olleet.
Ihan täysin tätä toimintoa ei voi kyllä poistaa. Voi poistaa sen "viimeksi paikalla klo: x" merkinnät, mutta silloin kun olet sovelluksessa siellä aina lukee että "paikalla"
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kiva jos on muitakin mummoja :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Asetuksista säädät, ettei muut voi nähdä milloin olet ollut viimeksi paikalla. Silloin et näe itsekään milloin muut ovat olleet.
Mistä asetuksista?
Kyllä mä hallitsen suunnilleen puhelimen asetukset, mutta nyt on varmaan sovelluksen asetukset kyseessä?
Kiitos paljon, jos vielä jaksat neuvoa.
Tollasii kysyy jotkut parikymppisetkin, että ei tarvitse hävetä tämän puolesta :D
Olet ihana mummo <3 Tsemppiä laitteiden kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta kiva jos on muitakin mummoja :)
Täälläkin ilmoittauttu yksi mummo, tämä palsta pitää ajan tasalla, rumia te kyllä täällä joskus puhutte;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asetuksista?
Kyllä mä hallitsen suunnilleen puhelimen asetukset, mutta nyt on varmaan sovelluksen asetukset kyseessä?
Tuo on totta mitä nro 3 sanoi, se näkyy kuitenkin kun varsinaisesti olet paikalla. Mutta siinä appin "etusivulla" on ylhäällä oikealla kolme palloa päällekkäin. Sieltä pääset asetuksiin ja sieltä tili ja sieltä tietosuoja.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihana mummo <3 Tsemppiä laitteiden kanssa :)
Joo kiitos :)
On mulla nelikymppisiä lapsia ja teinejä lapsenlapsia. En vain nyt kehtais tätä kysyä, koska varmaan ihmettelisivät, että MIKSI.
Ja muutenkin olen sen tyyppinen, että haluan itse pärjätä.
Eli osaako joku neuvoa? Se ei varsinaisesti ole itse pärjäämistä, mutta eri asia kuitenkin kuin kysyä nuoremmilta sukulaisilta.
Whatsapin oikeasta yläreunasta löytyy "Asetukset".
Sitten "Tili".
Sitten "Tietosuoja".
"Viimeksi paikalla" -> Muuta "Ei kukaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asetuksista?
Tuo on totta mitä nro 3 sanoi, se näkyy kuitenkin kun varsinaisesti olet paikalla. Mutta siinä appin "etusivulla" on ylhäällä oikealla kolme palloa päällekkäin. Sieltä pääset asetuksiin ja sieltä tili ja sieltä tietosuoja.
Mitä tarkoittaa, että on "varsinaisesti paikalla"? Kyllä mulla on koko ajan se päällä. Tuleeko tämä paikalla-ilmoitus jo siitä, että hipaisen puhelinta?
-alkuperäinen mummo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä asetuksista?
Mitä tarkoittaa, että on "varsinaisesti paikalla"? Kyllä mulla on koko ajan se päällä. Tuleeko tämä paikalla-ilmoitus jo siitä, että hipaisen puhelinta?
-alkuperäinen mummo
Kai se silloin tulee, kun se app on "avattuna". :D En ole edes tullut ajatelleeksi.
Itse kun kyselin täältä palstalta joskus ko. apin käytöstä vastaavia kysymyksiä, sain vastaukseksi vain alapeukkuja. Ehkä en ole tarpeeksi vanha. ;) Mutta tästä ketjusta löytyi nyt minullekin neuvot, kiitos.