Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin juuri että tässä kuussa alkaa viides vuosi ilman seksiä tai läheisyyttä.

Vierailija
20.07.2018 |

Kamalaa olla tällainen epätoivottu hylkiö :(

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle tosiaan riittää se seksi ja hetken läheisyys ja oot sitä vailla, niin naisena sitä saat kyl tänään ja se on ihan varma.

Meet vaan esim. kirjastoon, kauppaan, kirppikselle, ihan mihin vaan paikkaan mikä alkaa k: lla, sillä on väliä.

Sit ku oot nainen, niin sä voit sen tehdä. Alotat jutteleen aluks niitä näitä, sit pokkana lyöt tiskiin tän ongelman.

Jos oot kuuma kinkku, niin asia hoituu samantien. Jos et, tai oot rujo tms, niin se hoituu silti, koska pohjimmiltaan jokainen haluu lähimmäisilleen hyvää. Niin sit se hoituu sitä kautta, et joku haluu tehdä sulle paremman fiiliksen.

Noin. Ja mä en nyt piruile vaan oon ihan tosissani. Täs tapauksessa et voi venaa sitä suurta rakkautta, mikä on sit asia erikseen, mut ton alotuksen homman saat kyllä hoidettua, mut sun pitää se hoitaa.

Anna mennä, beibi!

Vierailija
22/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen voi olla seksikäs minkä ikäisenä vaan.

Ja toisaalta kaikkea tarjolla olevaa ei tarvitse kelpuuttaa. Ei esim 20 vuotta itseäsi vanhempaa voimakkaassa humalassa olevaa miestä.

Sellaisen kanssa vertaamista tuskin voisi edes kutsua seksiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole seurannut tätä palstaa? Tuohan on tavoiteltava tilanne.

Vierailija
24/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen nainen. En ole laskenut vuosia, mutta ainakin pari vuotta on nyt taukoa. Ylipäätään viisi vuotta sitten hiljeni ja oli about kerran puolessa vuodessa, kunnes loppui kokonaan. Meidän kai pitäisi jotenkin puhua asiasta. Mies ei halua nähdäkseni, enkä kehtaa vaatia. Viimeisillä kerroilla oli vähän ongelmaa ja miestä nolotti. Hänellä on verenpainetta ja siihen lääkkeet. Ymmärtääkseni lääkkeiden takia ei voi oikein hommaa vauhdittakaan kemiallisesti. Tämä on iso pala, josta pitäisi puhua, mutta se on vaikeaa.

Mies on 49, minä 44.

Vierailija
25/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen viiden vuoden aikana ollut hieman alle 200 seksipartneria. Ja olen mies.

Vierailija
26/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi olla mahdollista? Etkö muka keltään oikeasti saa?

Joltain 67v Reinolta irtoaisi treffipalstalla. Ei vaan jaksa innostaa 25v vanhemmat.

No noi on sun korttis. Pelaa tai oo pelaamatta.

Vierailija
27/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen viiden vuoden aikana ollut hieman alle 200 seksipartneria. Ja olen mies.

Sinkku? Jos varattu niin peukkua nostan.

Vierailija
28/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

surullista kirjoitti:

Onhan se uskomatonta avioliitossa.  Jotain apua tarvitsette.

Sinkku olen.

Vierailija
29/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän aloittaja tietenkään kelpuuta itseään vanhempaa miestä ja jos on vielä humalassa niin saa unohtaa koko jutun. Kuulostaa siltä, että aloittajalla on hieman liian suuret luulot omasta tasostaan parisuhde ja seksimarkkinoilla. Kyllä jokaiseen koloon löytyy ihan varmasti se tappi jos ei kulje valikoivat lasit päässä ja hylkää jokaista tarjousta, joka ei ole täydellinen.

Jos ihminen valittaa seksittömyyttä ja kärsii tilanteesta niin paljon, että elämältä alkaa jo hävitä pohja niin kannattaisi vain mennä suosiolla sinne lähibaariin ja hoitaa tuo seksin harrastaminen pois alta. Ei niitä uljaita prinssejä ole jokaiselle naiselle tarjolla jos ollenkaan.

Vierailija
30/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kuusi vuotta olin ilman. En ollut muuta kuin työtä tekevä "kone". 2016 oli piristävä poikkeus, muutama kerta neljän kuukauden sisään. Sitten kaikki loppui kuin seinään. Kun olisi edes sitä läheisyyttä, niin silläkin pärjäisi. Haluaisin kuitenkin laittaa oman elämäni ensin järjestykseen, vaikka tilanteeni suht hyvä onkin.

M42

Naisena toiminut ja ajatellut samoin.

Uskon että nyt on aika toimia mikäli aikoo. Kyllä se elämä puutoksista huolimatta on oma elämä ja sopii kumppanille kun sen oikean vain löytäisi.

Rohkeasti framille!

Tsemppaan sua ja samalla itseäni 👍

Kiitos rohkaisustasi :) Hymyilin, joten positiivisin ajatuksin jatkan päivääni. Ehkä vika on siinä, että koetan muuttaa liian montaa asiaa yhtäaikaa. Kun aloittaisi vain yhdestä, niin se johtaisi motivaation kasvamiseen myös muiden asioiden osalta, kun saisi positiivista energiaa onnistumisen myötä.

M42

Vierailija
31/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vähän vanhempi voi olla mutta 25v vanhempi laitapuolen kulkijan oloinen niin ei kiitos. Sitten olen mielummin se hylkiö vaikkei kivalta tunnukaan.

Vierailija
32/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vierähtänyt myös noin kuusi vuotta jonka aikana läheisin ihmiskontaktini on ollut tervehtiminen kättelemällä. En edes kaipaa enää nykyään niinkään seksiä (varmaan koska koko ajatus tuntuu jo niin kaukaiselta ja absurdilta), vaan huomaan unelmoivani toisen läheisyydestä ja siitä että joku esimerkiksi halaisi pitkään ja syvään.. Kaikkeni olen myös yrittänyt jotta saisin tämän toisen ihmisen kaipuun jotenkin turrutettua tai kuristettua lopullisesti hengiltä, mutta silti se on vaan ja pysyy

m37

Vierailija
33/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 years and counting. Ja nainen olen.

Vierailija
34/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nokitan, kuusi vuotta täynnä.

Kyllä se oikea jonain päivänä kävelee vastaan.

Odota vain.

.......

Vierailija
35/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku? Jos varattu niin peukkua nostan.

Seurustelen, mutta matkustelen paljon työni puolesta.

Vierailija
36/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla 20 vuotta tuli täyteen :D. Lasken siis 15-vuotiaasta jolloin aloin toivoa löytäväni poikaystävän. En toivo enää.

:D

Mitä ":D"?

Vierailija
37/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä ei ole kaikkien mieleen, eivätkä kaikki ole tällaiseen valmiita tai halukkaita, mutta kirjoitan tämän kommentin silti.

Erosin muutama vuosi sitten avioliitosta. Olin lähemmäs 40-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Tajusin hyvin nopeasti että jos haluan vielä saada parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka myös minun silmääni miellyttäisi ja olisi muutenkin mukavaa seuraa, minun pitäisi parantaa laatuani. Otin sen projektina. Operaatio Laadunparannus. Olin aina huolehtinut itsestäni hyvin mutta totesin että kaksi lasta ja painovoima olivat omat jälkensä jättäneet.

Treenasin (ja huom. söin) itseni sellaiseen kuntoon jossa suurin osa naisista ei ole koskaan elämänsä aikana. Liikunta piristää muutenkin mieltä ja tulokset motivoivat entisestään. Treenistä on ollut vain hyviä seurauksia. Muuten elin kuin ennenkin ja huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni entiseen tapaan.

Pelkästään tuo yksi asia, treeni, teki sen, että ottajia oli. Miehiä olisi tullut ns. ovista ja ikkunoista. Lopulta viereeni jäi minua nuorempi mies joka ei siitä sitten ole lähtenyt kulumallakaan.

Tottakai luonne ja sisäinen ihminen on se johon sitten rakastutaan, jos rakastutaan. Mutta mä ajattelen tämän samalla tavalla kliinisesti kuin asuntoesittelyn. Ulkokuoren pitää olla sellainen, että se saa porukan liikkeelle.

Pelatkaa naiset niillä mitä teille on annettu. Te tiedätte mitä miehet haluavat. Kuinka paljon olette itse valmiita panostamaan?

Vierailija
38/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vierähtänyt myös noin kuusi vuotta jonka aikana läheisin ihmiskontaktini on ollut tervehtiminen kättelemällä. En edes kaipaa enää nykyään niinkään seksiä (varmaan koska koko ajatus tuntuu jo niin kaukaiselta ja absurdilta), vaan huomaan unelmoivani toisen läheisyydestä ja siitä että joku esimerkiksi halaisi pitkään ja syvään.. Kaikkeni olen myös yrittänyt jotta saisin tämän toisen ihmisen kaipuun jotenkin turrutettua tai kuristettua lopullisesti hengiltä, mutta silti se on vaan ja pysyy

m37

Tietääkö joku muuten mitään keinoa joka toimisi tähän turruttamiseen? Oma lääkärini ehdotti masennuslääkkeiden syömistä läheisyydenkaipuun poistamiseen mutta itse olen niistä vielä toistaiseksi kieltäytynyt

Vierailija
39/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m37

Aika lailla juurikin noin. Läheisyyden puute tässä varmaan se suurin juttu. Seksi tulisi kuin itsestään bonuksena siihen läheisyyden päälle.

Vierailija
40/44 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tämä ei ole kaikkien mieleen, eivätkä kaikki ole tällaiseen valmiita tai halukkaita, mutta kirjoitan tämän kommentin silti.

Erosin muutama vuosi sitten avioliitosta. Olin lähemmäs 40-vuotias kahden pienen lapsen äiti. Tajusin hyvin nopeasti että jos haluan vielä saada parisuhteen sellaisen miehen kanssa, joka myös minun silmääni miellyttäisi ja olisi muutenkin mukavaa seuraa, minun pitäisi parantaa laatuani. Otin sen projektina. Operaatio Laadunparannus. Olin aina huolehtinut itsestäni hyvin mutta totesin että kaksi lasta ja painovoima olivat omat jälkensä jättäneet.

Treenasin (ja huom. söin) itseni sellaiseen kuntoon jossa suurin osa naisista ei ole koskaan elämänsä aikana. Liikunta piristää muutenkin mieltä ja tulokset motivoivat entisestään. Treenistä on ollut vain hyviä seurauksia. Muuten elin kuin ennenkin ja huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni entiseen tapaan.

Pelkästään tuo yksi asia, treeni, teki sen, että ottajia oli. Miehiä olisi tullut ns. ovista ja ikkunoista. Lopulta viereeni jäi minua nuorempi mies joka ei siitä sitten ole lähtenyt kulumallakaan.

Tottakai luonne ja sisäinen ihminen on se johon sitten rakastutaan, jos rakastutaan. Mutta mä ajattelen tämän samalla tavalla kliinisesti kuin asuntoesittelyn. Ulkokuoren pitää olla sellainen, että se saa porukan liikkeelle.

Pelatkaa naiset niillä mitä teille on annettu. Te tiedätte mitä miehet haluavat. Kuinka paljon olette itse valmiita panostamaan?

Ulkokuori on kunnossa, olen silti ikisinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä