Miksi ottaa kuuskymppinen mies jos itse alle 50?
Rakkaus? Luonne? Rahat? Vähäinen seksi?
Kysyn vaan koska kohta olet joko omaishoitaja tai leski.
Kommentit (15)
No en ottaisi. Vaikka olen 58 v en ottaisi 60 vuotta täyttänyttä miestä. Jotkut heistä on kyllä nuorekkaita ja hyvässä kunnossa mutta useimmat on ihan pappoja. Sellainen 50 v olisi hyvä meikäläiselle, ei paljon sitä nuorempi eikä paljon vanhempikaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus? Luonne? Rahat? Vähäinen seksi?
Kysyn vaan koska kohta olet joko omaishoitaja tai leski.
Olipas taas melkoista yleistystä. Kaikenkuntoisia löytyy lähes kaiken ikäisistä.
Onko joku nyt ottanut vai miksi asiaa pitää täällä kysellä?
En ottaisi. Oon ntyt 36 ja ukko 31. Ku tutustuttiin Ukko oli 26 ja mä 31
Jotta varmistaa itselleen laaduseksin vuosikymmeinks eteenpäin. Thats it.
Olen 55v nainen ja en ikinä huolisi 60v ukkoa. Mieluummin yksin loppuikäni.
Minä 43, mies 57, syynä rakkaus. Mies on ihana, komea, hyväsydäminen ja urheilullinen eikä ollenkaan mikään pappa. Seksiä on paljon mutta rahaa ei ;)
Vierailija kirjoitti:
Minä 43, mies 57, syynä rakkaus. Mies on ihana, komea, hyväsydäminen ja urheilullinen eikä ollenkaan mikään pappa. Seksiä on paljon mutta rahaa eValikkoi ;)
Sori, hups, tarkoitin: Rahaa on paljon muttei seksiä lain :)
Vierailija kirjoitti:
No en ottaisi. Vaikka olen 58 v en ottaisi 60 vuotta täyttänyttä miestä. Jotkut heistä on kyllä nuorekkaita ja hyvässä kunnossa mutta useimmat on ihan pappoja. Sellainen 50 v olisi hyvä meikäläiselle, ei paljon sitä nuorempi eikä paljon vanhempikaan.
ottaisko 50v mies 58v naisen.
Yli 30 wee nainen, eipä ole menopeli enää :(
Minulla on 5v nuorempi ukko, olen 60v. Ollut jo 30v lähtien. Edellinen 10v kestänyt suhde ja tämä nykyinen, molemmat 5v nuorempia. Itse en ole adiaan vaikuttanut, miehet olivat aloitteentekijöitä
SDni on 68 eikä hänkään pappa! Matkustaa ympäri maailman, pyörittää 2 bisnestä. Harrastaa liikuntaa joka päivä, lähinnä pyöräilee. Seksiä on paljon. Pidän todellakin hänestä! Itse en voisi ottaa ikäistäni enää ikinä! Vakavaan suhteeseen nykyinen ikäero olisi aivan liikaa. Ottaisin varmaan n. 15-20 vuotta vanhemman.
Kannattaako pääkriteeriksi ottaa oikeesti joku tietty numero? Eikö luonne kiinnosta ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako pääkriteeriksi ottaa oikeesti joku tietty numero? Eikö luonne kiinnosta ollenkaan?
Tottakai. Mietin vaan tuttuani joka jätti exänsä koska oli liikuntavammainen. Nyt uusi, 10 v edellistä vanhempi ukko.
Jos ei muuta saa ja joku rahoittaja pitäisi löytyä.