Muistathan että paljain jaloin voit tepastella omalla pihalla ja uimarannalla, muualla sukat!
Koskee miehiä ja naisia.
Jos kärsit jalkahiestä, mars apteekkiin!
Kommentit (33)
Muistathan hankkia oman elämän ja olla puuttumatta muiden ihmisten valintoihin jotka eivät sinun elämääsi vaikuta mitenkään.
1/5 koska vastasin mut muuten aika paska provo.
Suomi-nainen ei jaksa panostaa etiketteihin.
Kesässä parhaita yksittäisiä hetkiä ovat ne kun kävelee kotiin paljain jaloin illalla tai yöllä, kun ilma on jo viilentynyt, mutta asfaltti on vielä lämmin..
Varsinkin naisilla on se kuvitelma, että hänen varpaistaan tykkäävät muutkin kuin hän!
Sinähän et sitä päätä.
(Kyllä, normaalisti mulla ON sukat kengissä, koska muuten hiertyy jalat.)
Tämän luettuani olen aina nusssinut valkoiset tennissukat jalassa.
Minun karvaiset varpaat pursuavat ihan vapaasti sandaaleissa, oli ap mitä mieltä tahansa.
Eihän kesäkengissä käytetä sukkia. Sukat oli jalassa viimeksi juhannuksena!
Mikään ei ole parempaa kuin miehen todella haisevat jalat.
Homomies
Myönnän kävelleeni kännissä kerran kaupungilla sukkasilteen muutaman kilsan kesäyönä. Olin nuori ja kengät puristi.
Sen jälkeen olen käyttänyt kenkiä.
Jos kengissä ei käytä sukkia, kengät kannattaa pestä päivittäin.
Paljon helpompaa on pestä sukat päivittäin kuin kengät.
Ap, sinä olet väärässä.Ihan vaan tiedoksi.Kaikkiin kenkiin eivät sukat kuulu.
Tunnen yhden varvaskammoisen, jolle puhtaatkin vieraan jalat oman kodin lattialla ovat ongelma. Ikään kuin sukkien mukana ei kulkeutuisi roskia. Kai ne jalat sitten hänen mielestään lähtökohtaisestu erittävät niin voimakkaasti, että siksi ne tulisi suojata sukilla. Kokemus omista jaloista varmasti vaikuttaa asenteeseen. Useimpien ihmisten jalat pysyvät kuitenkin oman kokemukseni mukaan kuivina ollessaan paljaina. Minä en ymmärrä, miksi tällainen ihminen kutsuu vieraita kesäaikaan lainkaan kotiinsa.
Toki paljasjalkaistenkin kannattaa muistaa etiketti vieraissa paikoissa, ei esimerkiksi nosteta paljaita jalkoja toisen valkoiselle sohvalle. Mutta lattialla paljaat jalat eivät häiritse ketään.
Miksei jokainen voisi vaan elää miten hän haluaa?
Mä ainakin pyllistän karvaisella persseelläni tuollaisia ap:n kaltaisia nillittäjiä päin näköä ja pieru päälle!
Vierailija kirjoitti:
Miksei jokainen voisi vaan elää miten hän haluaa?
Mä ainakin pyllistän karvaisella persseelläni tuollaisia ap:n kaltaisia nillittäjiä päin näköä ja pieru päälle!
👍
Mikään ei ole yökömpää kuin miesten nihkeänkarvaiset varpaat...