Kisataan halveksittavuudesta :)
Minä olen yli 50, ruma ja hieman ylipainoinenkin työtön nainen. Myös mieheni on työtön. Lisäksi olen tyhmä ja outo. Opinnot jäivät kesken. Ystäviä ei ole paljon. Aika moni ymmärrettävästi inhoaa minua. Luonteeltani olen rasittava.
Löytyykö voittajaa, vai olenko halveksittavuuden huippu?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kahdelle eri miehelle lapset eikä päättötodistusta muusta kuin peruskoulusta.
Mutta olet varmaan kaunis ja käyt töissä?
- Olen lihava
- Minulla on oppimisvaikeuksia
- Olen sosiaalisesti kömpelö
- Olen ruma
- Minun piti hakea toiselle paikkakunnalle kouluun kun oman kunnan kouluun ei riittänyt
keskiarvo
Olen niin halveksittavan tyhmä, että aina heti epäonnistumisen jälkeen yritän innoissani jotain uutta, mikä kuiteskin aina epäonnistuu. Silti naiivisti uskon omiin tsäänsseihini ja tulevaisuuteeni. Olen epäonninen optimisti, koiranpentumainen höpsö.
Terveisin mitä kulloinkin opiskeleva, pätkittäin työskentelevä sekatyöläinen, arka hissukka, omituinen asperger-nainen.
Olen 30v. Mulla ei ole ammattia vaikka olen opiskellut 7 eri alaa, kaikki jääneet kesken. Olen työtön, töitä olen tehnyt ehkä 2 vuotta pätkissä. Ei ole luottotietoja. Mulla on mt-ongelmia. Poltan tupakkaa. Juon siideriä. Harrastan yhdenyön juttuja. Niin ja tatuointi löytyy sekä punaiseksi itse värjätty tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kahdelle eri miehelle lapset eikä päättötodistusta muusta kuin peruskoulusta.
Unohtamatta lievää alkoholiongelmaa. Kaverielle olen vain varalla. Bestis on exä koska se ei pääse eroon minusta.
Myönnä, olet kaunis?
Olen työtön suurperheen yh,lapset tosin saman miehen kanssa tehty.Erosin väkivallan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtamatta lievää alkoholiongelmaa. Kaverielle olen vain varalla. Bestis on exä koska se ei pääse eroon minusta.
Myönnä, olet kaunis?
Äh älä pilaa tätä. Olisin halunnut leikkiä edes teidän kanssa kun muuten niin yksin. Ok en ole ruma ja olen hyvässä työssä vaikka en ikinä opiskellut :(
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön suurperheen yh,lapset tosin saman miehen kanssa tehty.Erosin väkivallan vuoksi.
Sinähän olet voimakas selvityjä. Et sijoitu tässä kisassa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnä, olet kaunis?
Äh älä pilaa tätä. Olisin halunnut leikkiä edes teidän kanssa kun muuten niin yksin. Ok en ole ruma ja olen hyvässä työssä vaikka en ikinä opiskellut :(
Hyvä on! Olet todella halveksittava, kun tännekin änkesit :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys on kiikunkaakun riippuen syistä. Muuten seikat jotka maisitsit ainakin minulta saavat kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
- Olen lihava
- Minulla on oppimisvaikeuksia
- Olen sosiaalisesti kömpelö
- Olen ruma
- Minun piti hakea toiselle paikkakunnalle kouluun kun oman kunnan kouluun ei riittänyt
keskiarvo
Mutta opiskelet ja olet nuori. Et pärjää tässä kisassa. Sinulle on kaikki vielä mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin halveksittavan tyhmä, että aina heti epäonnistumisen jälkeen yritän innoissani jotain uutta, mikä kuiteskin aina epäonnistuu. Silti naiivisti uskon omiin tsäänsseihini ja tulevaisuuteeni. Olen epäonninen optimisti, koiranpentumainen höpsö.
Terveisin mitä kulloinkin opiskeleva, pätkittäin työskentelevä sekatyöläinen, arka hissukka, omituinen asperger-nainen.
Sinä olet minä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnä, olet kaunis?
Hyvä on! Olet todella halveksittava, kun tännekin änkesit :D
Ap
En halua säälihalveksuntaa. Voitteko halveksia vaikka kun tänne tulin huomiohouraamaan ilman syytä?
Olen ylipainoinen, syön huonosti ja tupakoin. Voin huonosti ja tiedän että tarvitsen elämäntapamuutoksen mutta en vaan saa mitään tehtyä sen eteen.
En oppinut lapsena suojelemaan itseäni. Arvottomana olin helppo uhri monenlaisille hyväksikäyttäjänarsisteille. Ajattelin vaan ettei mulle ole mitään hyvää tarkoitettu.
Nyt kun olen täältä vauva av:ltakin oppinut, että niitä sikoja ei tarvi enää katsella ja järki on alkanut voittaa, sitä enemmän halveksin aiempaa olemistani. Missään vaiheessa ei ole ollut kivaa, vaan vain päivästä toiseen selviämistä.
Aion pistää esikoisen hoitoon kun toinen lapsi syntyy, ihan vaan että saan nukkua ja olla rauhassa eikä tarvitse viihdyttää taaperoa ihan koko ajan.
Mä pissasin kerran puhelinkoppiin.
Sosiaalinen fobia on niin paha, että en uskalla poistua kotoani minnekään.