Kertokaa mulle mitä tää mies meinaa
Olen tutustunut minua yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ollaan vietetty aikaa yhdessä, yökyläilty toistemme luona ja harrastettu seksiäkin. Mies sanoi tutustumisen alussa, että haluaa suhteen ja ettei seksi ilman tunteita tunnu miltään.
Kuitenkin saan miehestä niin ristiriitaisen vaikutelman. Toisinaan hän viesittelee paljon, ikävöi, kehuu ja haluaa nähdä. Sitten tulee kausia kun hän muuttuu viileäksi eikä viestittele samalla tavalla ja vastaukset ovat lyhyitä.
Mies kysyi minulta yksi päivä, onko minulla tunteita häntä kohtaan. Vastasin myöntävästi ja halusin myös tietää mitä hän haluaa minusta. Tähän hän ei suostunut vastaamaan. Sanoi sitten myös, ettei tiedä haluaako mitään vakavaa kun on huonoja suhteita takana mm. avioliitto.
Mies sanoi, ettei halua satuttaa minua ja että ansaitsen hyvän miehen. Lisäksi vakuutti, että nauttii mun seurasta muutenkin kuin seksimielessä.
Ei myöntänyt eikä kieltänyt tapailevansa muitakin naisia kun kysyin suoraan. Sanoin etten halua olla yksipuolisesti ihastunut ja kuvitella jotain mikä ei ole saavutettavissa.
Tämän jälkeen suljeuduin hieman, koska tunsin itseni alastomaksi ja haavoittuneeksi tunteideni paljastamisen jälkeen. Mies on jatkanut vihjailevia viestejä. Tuntuu niin pahalta, että menin jo ihastumaan..
Olenko miehelle liian nuori vakavasti otettavaan suhteeseen, etsiikö parempaa ja pitää minua varalla vai mitä tämä on?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No ei selvästikään ole tosissaan sinun kanssasi. Mitä väliä sillä syyllä on?
Niin, kai se on myönnettävä itselleni ettei hän ole tosissaan kanssani.. Niin kauan kun en myönnä sitä ja elättelen toiveita, ei sydämeni myöskään pääse parantumaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Minä 24 ja mies 36.
Et ole liian nuori missään nimessä. Mutta miehenä veikkaisin, että ulkonäkösi ei ihan täytä miehen kriteerejä (seksiin toki kelpaa rumempikin, varsinkin jos puutteessa) tai olet takertuja, joka on todella iso hälytysmerkki. Tästä aloituksesta päätellen veikkaisin ainakin jälkimmäistä. Hää- ja lapsihaaveilu karkoittaa helposti pois monet miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Minä 24 ja mies 36.
Et ole liian nuori missään nimessä. Mutta miehenä veikkaisin, että ulkonäkösi ei ihan täytä miehen kriteerejä (seksiin toki kelpaa rumempikin, varsinkin jos puutteessa) tai olet takertuja, joka on todella iso hälytysmerkki. Tästä aloituksesta päätellen veikkaisin ainakin jälkimmäistä. Hää- ja lapsihaaveilu karkoittaa helposti pois monet miehet.
En haaveile häistä enkä lapsista varsinkaan. Ahdistaa ajatellakin. Sitä paitsi olen antanut miehen viestittää kun hänestä ei ole kuulunut mitään. En siis kysele perään ja pommita viesteillä.
Ap
Vaikuttaa kyllä siltä ettei mies ole kiinostunut. Pitää sinua ns "varalla" kunnes löytää paremman. Pahoittelut
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut minua yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ollaan vietetty aikaa yhdessä, yökyläilty toistemme luona ja harrastettu seksiäkin. Mies sanoi tutustumisen alussa, että haluaa suhteen ja ettei seksi ilman tunteita tunnu miltään.
Kuitenkin saan miehestä niin ristiriitaisen vaikutelman. Toisinaan hän viesittelee paljon, ikävöi, kehuu ja haluaa nähdä. Sitten tulee kausia kun hän muuttuu viileäksi eikä viestittele samalla tavalla ja vastaukset ovat lyhyitä.
Mies kysyi minulta yksi päivä, onko minulla tunteita häntä kohtaan. Vastasin myöntävästi ja halusin myös tietää mitä hän haluaa minusta. Tähän hän ei suostunut vastaamaan. Sanoi sitten myös, ettei tiedä haluaako mitään vakavaa kun on huonoja suhteita takana mm. avioliitto.
Mies sanoi, ettei halua satuttaa minua ja että ansaitsen hyvän miehen. Lisäksi vakuutti, että nauttii mun seurasta muutenkin kuin seksimielessä.
Ei myöntänyt eikä kieltänyt tapailevansa muitakin naisia kun kysyin suoraan. Sanoin etten halua olla yksipuolisesti ihastunut ja kuvitella jotain mikä ei ole saavutettavissa.Tämän jälkeen suljeuduin hieman, koska tunsin itseni alastomaksi ja haavoittuneeksi tunteideni paljastamisen jälkeen. Mies on jatkanut vihjailevia viestejä. Tuntuu niin pahalta, että menin jo ihastumaan..
Olenko miehelle liian nuori vakavasti otettavaan suhteeseen, etsiikö parempaa ja pitää minua varalla vai mitä tämä on?
Huom se sai jo, joten hienovaraisesti poistuu maisemista. Tuuppas muutaman kerran vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöntänyt eikä kieltänyt tapailevansa muitakin naisia kun kysyin suoraan. Sanoin etten halua olla yksipuolisesti ihastunut ja kuvitella jotain mikä ei ole saavutettavissa.Tämän jälkeen suljeuduin hieman, koska tunsin itseni alastomaksi ja haavoittuneeksi tunteideni paljastamisen jälkeen. Mies on jatkanut vihjailevia viestejä. Tuntuu niin pahalta, että menin jo ihastumaan..
Huom se sai jo, joten hienovaraisesti poistuu maisemista. Tuuppas muutaman kerran vaan.
Miksi sitten kuitenkin haluaa nähdä uudestaan?
Hänen itsensä ehdotuksesta.
Ap
Saattaa vaan testata, oletko 'luotettava'. Tai sitten vain hetken huumaa.
Ilmoita, että sinun tunteillasi pelleily loppuu. Aikuisen miehen tulee ottaa vastuuta käytöksestään.
Kannattaa oikeasti etsiä mies jonka seurassa ei tarvitse pohtia, onko hän kiinnostunut vai ei.
Sano miehelle että haluat ottaa vähän etäisyyttä. Et pidä yhteyttä etkä vastaa viesteihin itsekään kuin hyvin lyhyesti.
Kyllä sen sitten huomaa onko kiinnostunut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita, että sinun tunteillasi pelleily loppuu. Aikuisen miehen tulee ottaa vastuuta käytöksestään.
Miten testaa tuolla tavalla onko luotettava? Musta tuntuu, että miehet tekee todella paljon tuota, että pyöritetään useampaa naista samaan aikaan. Ehkä on kivaa kun on monta ihailijaa ja samalla etsitään sitä ihmeellisten ihmeellisintä naista joka olisi kaikin puolin täydellinen. Jota tuskin koskaan löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten testaa tuolla tavalla onko luotettava? Musta tuntuu, että miehet tekee todella paljon tuota, että pyöritetään useampaa naista samaan aikaan. Ehkä on kivaa kun on monta ihailijaa ja samalla etsitään sitä ihmeellisten ihmeellisintä naista joka olisi kaikin puolin täydellinen. Jota tuskin koskaan löytyy.
No, jos mies on vaikka jätetty edellisessä liitossa ja nyt ei uskalla avautua. Testaa, onko nainen oikeasti tosissaan vaikka itse ottaisi etäisyyttä ('itkeekö perään').
Mutta se nyt vain oli yksi vaihtoehto.
Omasta kokemuksesta voisin sanoa, että mies, joka ei päästä käsistään hetkeksikään ja haluaisi viettää jokaisen hetken ihastuksensa kanssa ja huomioi tätä kaikenlaisilla pikkujutuilla, olisi oikea valinta. Eikä tuollaiset 'silloin tällöin kun itselle sopii, pidetään hauskaa' -tyypit.
Kypsymätön mies, joka ei vieläkään tiedä mitä tahtoo, vaikka ikää on. Vaihda parempaan.
Äläkä usko noita, jotka väittää, että on vain seksin perässä. Se on vain miehistä pullistelua. 99% miehistä on ihan nössöjö noissa asioissa ja oikeasti paljon naisia herkempiä. Mullakin oli yksi macho, jolla lakkasi seisomasta, kun en halunnutkaan hänestä muuta kuin seksiä.
Halus nuorta pers#ttä ja ilmeisesti saikin, nyt ns.irtaantumisvaihe menossa. Toivoo sulle kaikkea hyvää ja siirtyy seuraavaan. Pani siis sua halvalla. Jätä se sika. Ai se jätti sut? Elä sitte hyvä immeinen juokse tuon roiston perässä.
No ei selvästikään ole tosissaan sinun kanssasi. Mitä väliä sillä syyllä on?