Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syy selvisi miksi Melania oli naama nurin päin enkä ihmettele kun joutui hirveässä läävässä yöpymään

Vierailija
19.07.2018 |

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000005762812.html?ref=rss
Eikö nyt voisi edes jostain leikata ja rakennettaisiin tyylikäs paikka valtionvieraille.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salen ja Jennin olisi pitänyt majoittaa vieraat sohvalleen, olisivat varmasti tunteneet itsensä tervetulleiksi.

Vierailija
22/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei nuo jakkarat oikein sytyttänyt. Sairaalamaiset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella remontin tarpeessa on kyllä tuo vierastalo, aivan ajastaan jäljessä. Miten voi olla mahdollista, että jätetty noin uudistamatta.

Vierailija
24/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modernisti silti saunassa synnytysjakkarat.

Just hyvät 😊 toimii myös WC.n sijasta kun laittaa vaadin alle.

Vierailija
25/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Modernisti silti saunassa synnytysjakkarat.

Just hyvät 😊 toimii myös WC.n sijasta kun laittaa vaadin alle.

No tietysti! Sitä varten ne olikin, pääsee koko delegaatio istunnolle, kun menee pakki sekaisin mämmistä.

Vierailija
26/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalaisen designin ystävä, mutta tuo näyttää lähinnä kongressikeskukselta. Voisivat vähän päivittää sisustusta. Nuo Kukkapuron jakkarat ovat muuten todella omituisen näköisiä, mistä se tuon muodon keksi...

Vierailija
27/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No,ei ole kyllä luxusta tuo talo nähnytkään. Huonekalut joltain kasarilta, ei kyllä kelpaisi mullekkaan vaikka olisi kuinka Suomi designia. Vanhanaikasta ja kulahtanutta. Ei ihme, että Melania oli koko vierailunsa ajan naama mutkalla. 

Jos ei presidentin puoliso osaa pitää naamaansa peruslukemilla majoitustilojen takia, niin saa kyllä tarkistaa omaa asennettaan. Kuitenkin varmasti siistit ja rauhalliset tilat ja hyvä palvelu. Vaikka omaankin silmään tilat kaipaisivat päivitystä, mutta ei se ole sellainen asia, mistä hänen asemassaan olevan tulisi hiljaisesti osoittaa mieltään nenäänsä nyrpistelemällä.

MItä sekoilette - Eihän Melanie nyrpistellyt nokkaansa, vaan hymyili leveästi ja onnellisen näköisenä keltaisessa luomuksessaan Jenni vierellään.

Vierailija
28/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaisi yöpyä designmuseossa? En minä ainakaan. Missä lämpö ja persoonalliset yksityiskohdat?

Vierailija
29/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan hyvä on. Naama oli nurinpäin koska on v-mainen luonne ja sillä on v-mainen puoliso.

Itse olet ja puolisosi myös.

Vierailija
30/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietimme joulu-sekä hiihtolomia perheen kanssa 80-90 luvuilla samannäköisissä majoituspaikoissa.

Vanhempani olivat putkari ja lähäri.

Vierailija
31/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalaisen designin ystävä, mutta tuo näyttää lähinnä kongressikeskukselta. Voisivat vähän päivittää sisustusta. Nuo Kukkapuron jakkarat ovat muuten todella omituisen näköisiä, mistä se tuon muodon keksi...[/quote

Minulla tuli mieleen synnytysjakkara tai invalidi-suihkupenkki.

Vierailija
32/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti hei, joku sisustussuunnittelija tuonne vähän väriä laittamaan. Puunvärinen sisustustyyli on niin 70-lukua. 2 tähden luukku.

Vierailija
33/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen suomalaisen designin ystävä, mutta tuo näyttää lähinnä kongressikeskukselta. Voisivat vähän päivittää sisustusta. Nuo Kukkapuron jakkarat ovat muuten todella omituisen näköisiä, mistä se tuon muodon keksi...[/quote

Minulla tuli mieleen synnytysjakkara tai invalidi-suihkupenkki.

Suunniteltu eturauhasvaivaisille neukkuministereille?

Vierailija
34/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali-vali... saivat yösijan ja ainakaan se ei vilise torakoita ym tuholaisia. Ja varmaan palvelu pelasi. 

Vierailija
35/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin noin vanhassa ja varmaan museoviraston haukkana vahtimassa talossa on mitään kunnon ilmastointia, joten eiköhän se ollut pelkkää väsymystä kun ei suomen valoisassa yössä ja 30 asteessa saa nukuttua. 

Vierailija
36/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseivät menneet Kämppiin? Sielähän se Madonnakin yöpyi omien wc-pönttöjensä kanssa.

Vierailija
37/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vali-vali... saivat yösijan ja ainakaan se ei vilise torakoita ym tuholaisia. Ja varmaan palvelu pelasi. 

Mistä tietää vaikka siellä nyt olisi niitä torakoita ja luteita. ;D

Vierailija
38/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä muuten se miten trumppi otettiin kotimaassa vastaan:

.

Vierailija
39/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, eikö ne yöpyneetkään Kalastajatorpalla?

Jutussa sanotaan, että Vierastalo on yhdistetty Kalastajatorppaan maanalaisen tunnelin avulla. Nuo beige nahkasohvat vaihtaisin pois. Miksi sisustus pitäisi olla rönsyilevää rokokoota?  Trumpit olivat varmaan pettyneitä, kun kultaiset wc-pöntöt puuttuivat.

Ankean sossutoimiston ja rönsyilevän rokokoon väliltäkin voisi löytyä vaihtoehtoja. Tuskin ap tai kukaan muukaan tarkoitti että pitäisi olla trumppimainen sisustus. 

Minun mielestä sisustus voisi olla klassisempi ja ylellisempi ja suomalaisen designin esittelyn voisi hoitaa museot. 

Vierailija
40/129 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän vanhanaikaisen ja ankean näköinen luola, huh. Allastilakin kuin uimahallista. Miten on mahdollista, että Suomessa majoitetaan arvovaltaisia vieraita tälläiseen paikkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi