Miehet tykkää hieman pulleista, ei hoikista
Tein gallupia lähipiirissä ja netissä. Suurin osa miehistä viehättyy hieman pulleista "chubby" naisista. Suurin osa oli sitä mieltä, että tämän kokoinen on parempi kuin perushoikka.
https://www.pinoynewsonline.info/wp-content/uploads/2018/01/1515339608_…
Itse olen normaali, en siis ihan chubby. Tässähän voisi alkaa lihottamaan itseään ;).
Kommentit (66)
Noinkohan? Kun itse olin pullukka, kukaan mies ei edes vilkaissut muhun. Vaan kuinkas kävi kun laihduin normaalipainon alarajoille? Riitti vientiä liiaksi asti! Nykyisen mieheni löysin juurikin ollessani kaikkein hoikimmillani. Nyt olen taas lihonut pullukaksi, muttei se onneksi miestä haittaa. Itseäni sitten sitäkin enemmän, harmittaa ja hävettääkin.
No tällä palstallahan järjestettiin 2017 (?) kumpi nainen on nätimpi-äänestyksiä joissa pudotuspelityyliin voittaja pääsi jatkoon. Valittavina oli malleja, näyttelijättäriä, kauniita eloveenatyttöjä, jne. Tämä pimu voitti:
https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d64.jpg
Edustaa aika hyvin tämän hetken ihannetta IMO.
bigbum kirjoitti:
No tällä palstallahan järjestettiin 2017 (?) kumpi nainen on nätimpi-äänestyksiä joissa pudotuspelityyliin voittaja pääsi jatkoon. Valittavina oli malleja, näyttelijättäriä, kauniita eloveenatyttöjä, jne. Tämä pimu voitti:
https://i.pinimg.com/originals/ae/f3/cb/aef3cb26b9498c0af8cdf9f0a6728d64.jpg
Edustaa aika hyvin tämän hetken ihannetta IMO.
No ainakin muotoja löytyy.
Kyllä tuo kuvattu nainen on lievästi ylipainoinen. Joo, muodot ovat suht sievästi kerääntyneet. Läheskään aina rasva ei kerry tuolla tavalla.
Miehillä on varmaan aika monenlaisia makuja. Usein vartaloiltaan melko samanoloiset ihmiset pariutuvat keskenään, mutta ei aina.
Työväenluokkaiset ja alempaa keskiluokkaa edustavat naiset ovat isompikokoisia kuin ylemmän keskiluokan ja yläluokan naiset. Johtuu varmasti osittain myös siitä, ettei suurta elopainoa hyväksytä niin hyvin ylemmissä sosiaaliluokissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo kuvattu nainen on lievästi ylipainoinen. Joo, muodot ovat suht sievästi kerääntyneet. Läheskään aina rasva ei kerry tuolla tavalla.
Miehillä on varmaan aika monenlaisia makuja. Usein vartaloiltaan melko samanoloiset ihmiset pariutuvat keskenään, mutta ei aina.
Työväenluokkaiset ja alempaa keskiluokkaa edustavat naiset ovat isompikokoisia kuin ylemmän keskiluokan ja yläluokan naiset. Johtuu varmasti osittain myös siitä, ettei suurta elopainoa hyväksytä niin hyvin ylemmissä sosiaaliluokissa.
"Samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä" - pitkä ja lihaksikas nainen
"Vastakohdat täydentävät toisiaan" - lyhyt ja siro nainen
Tuossa on se ongelma että naisilla ei ole monenlaisia makuja. Pitkä, suoralanteinen ja geneettisesti harteikas on kaikkien naisten haave, eroa on lähinnä siinä millä tavalla treenattuna tämä mies halutaan.
Kun sekä pitkät ja raamikkaat että lyhyet ja sirot naiset haluavat saman raamikkaan miehen (ylipainoiset naiset haluavat saman miehen vähän lihotettuna), kaikille ei riitä optimaalisia miehiä.
Kyllä oma kokemus selkeästi vahvistaa sen, että miehet pitää hieman pulleista naisista. Tämä pätee myös itseeni. Tämä voi olla myös ikäkysymys. Olen huomannut, että nuoremmat miehet pitää hoikista naisista, mutta mielipide alkaa muuttua, kun ikää tulee. 40+ miehet, ehkä jo vähän nuoremmatkin, arvostaa sopivaa pyöreyttä naisessa. Tottakai mielipiteitä on monia. Tuo koulutusnäkökulma oli mielenkiintoinen, jonka joku aiemmin kirjoitti, että korkeammin koulutetut miehet pitäisivät enemmän hoikista, ja alemman luokan perusduunari pulleammista. Saattaa siinä perää olla. Itse en ole koskaan pitänyt hoikista, en edes nuorena miehenä, vaan kaikki ihastukseni ovat olleet pyöreähköjä, ei toki reilusti ylipainoisia. BMI-luvuista en tiedä mitään. Niin, itse olen 194cm pitkä ja painoa 82kg, eli olen hoikka, eikä hirveästi lihaksia ole. Eipä tunnu naiset tykkäävän... :(