Mummun kirjoitukset
Saako mummutkin osallistua Aihe vapaa-keskusteluihin? Monta kertaa säännöt luettu ja kai ymmärrettykin. Tosin vanha pää on toisinaan pikkusen hidas :) -Siis saako rekisteröitymätta kirjoittaa `Aihe vapaa`-palstalle? Vai pitääkö tilata lehti yms. Harvoin tänne kirjoittanut, mutta hetken päästä niitä ei enää näy, vaikka sääntöjä on noudatettu teksin sisällössäkin. Voisikohan joku ystävällinen vastata.
Kommentit (6)
Et taida kovin paljon nettiä käyttää? Tänne saa kuka vain kirjoittaa, eikä vaadi rekisteröitymistä, jos kirjoittaa ennen klo 23.
Ja juurihan itse kirjoitit tänne :)
Hiukka huumorilla kirjoitettu tuo kirjoitukseni. Kiitos vastauksistanne. - En kyllä ole löytänyt aiemmin kirjoittamiani tekstejä. Juu en kovin paljon nettiin kirjoittele.
Voi himpsutti että on kuumaa niin sisällä kuin ulkona. Nyt sopis Papu ja pojat laulamaan. " Helle sai ihmiset epävireeseen....voi kun tulis pian pakkanen.." --Mummu
Ei niitä viestejä poisteta muuta kuin jos katsotaan vihaa sisältäviksi tai r*sistisiksi.
Mutta tää on niin vilkas palsta, että jos vastauksia ei tule koko ajan, niin tippuu alemmas koko ajan. Voit itse nostaa viestisi. Jo. Eli kirjoittamalla itse ketjuusi.
Ok, hyvä kun neuvot. Monesti kaipaa kontaktia vaikka vain jotain pientä höpöttelisi. Piristää mieltä kun saa vastauksia :-)
Mitä sää hourit? T: Viiden mummo