Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mummun kirjoitukset

Vierailija
19.07.2018 |

Saako mummutkin osallistua Aihe vapaa-keskusteluihin? Monta kertaa säännöt luettu ja kai ymmärrettykin. Tosin vanha pää on toisinaan pikkusen hidas :) -Siis saako rekisteröitymätta kirjoittaa `Aihe vapaa`-palstalle? Vai pitääkö tilata lehti yms. Harvoin tänne kirjoittanut, mutta hetken päästä niitä ei enää näy, vaikka sääntöjä on noudatettu teksin sisällössäkin. Voisikohan joku ystävällinen vastata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sää hourit? T: Viiden mummo

Vierailija
2/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida kovin paljon nettiä käyttää? Tänne saa kuka vain kirjoittaa, eikä vaadi rekisteröitymistä, jos kirjoittaa ennen klo 23.

Ja juurihan itse kirjoitit tänne :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa.

Vierailija
4/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukka huumorilla kirjoitettu tuo kirjoitukseni. Kiitos vastauksistanne. - En kyllä ole löytänyt aiemmin kirjoittamiani tekstejä. Juu en kovin paljon nettiin kirjoittele.  

Voi himpsutti että on kuumaa niin sisällä kuin ulkona. Nyt sopis Papu ja pojat laulamaan. " Helle sai ihmiset epävireeseen....voi kun tulis pian pakkanen.." --Mummu

Vierailija
5/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä viestejä poisteta muuta kuin jos katsotaan vihaa sisältäviksi tai r*sistisiksi.

Mutta tää on niin vilkas palsta, että jos vastauksia ei tule koko ajan, niin tippuu alemmas koko ajan. Voit itse nostaa viestisi. Jo. Eli kirjoittamalla itse ketjuusi.

Vierailija
6/6 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, hyvä kun neuvot. Monesti kaipaa kontaktia vaikka vain jotain pientä höpöttelisi. Piristää mieltä kun saa vastauksia :-)