Miehellä oli kk kesäloma, ei tehnyt kotitöitä kertaakaan.
Kyllä sen ymmärrän kun on loma niin tehdään minimi ja yritetään nauttia näistä ilmoista, mutta itsellä alkoi nyt parin viikon loma ja ekaksi kauppaan, selvittämään pyykkivuori ja siivoomaan 🙄 Tiedän, ei munkaan pakko olisi mut en halua elää läävässä ja jotkut asiat nyt vaan on pakko tehdä että lomailukin sujuu. Ja tämä on joka kesä! Enkä aina viitsis olla joku työnjohtaja. Nytkin mies lähti merelle...
Kommentit (11)
Jaa, no meillä tuo on ihan normaalia. Mies pesee pyykkiä, mutta ei siivoa, ei laita ruokaa ja käy kaupassa vain jos on ihan pakko.
Ai olitte kuukauden pyykkäämättä? Disgusting 😷
No ei oltu😆 Kyllä mä joka viikko pyykkään mut olis mieskin voinut sen lomansa aikana tehdä. Mut kun ei kiinnosta.. Ja siivonnutkin olen joka viikko👍
Vierailija kirjoitti:
No ei oltu😆 Kyllä mä joka viikko pyykkään mut olis mieskin voinut sen lomansa aikana tehdä. Mut kun ei kiinnosta.. Ja siivonnutkin olen joka viikko👍
Sitä suuremmalla syyllä sinun pitää vaihtaa maisemaa lomasi ajaksi.
En ole koskaan keksinyt yhtäkään syytä sille, että nainen (yleensä se on nainen) nalkuttaa tekemättömistä kotitöistä. Asiat keskustellaan ja jos mies ei pysy sovitussa, niin sitten mies maksaa siivoojan tai nainen muuttaa pois.
Onko tämä kello yhden miesvihaketju? Aletaanko lynkkaamaan?
Ei toimis meillä. En katselisi päivääkään, kun asia tulisi ilmi.
Itseään saa syyttää, joka tuota katselee.
Aikoinaan elin töiden lisäksi kotipiikana ja sitten se riitti. Exä osas voidella leivän ja se oli aikalailla siinä. Nykyisen miehen kanssa molemmilla omat kodit ja ei muuteta yhteen. Saa olla omassa kodissa niinkun haluaa molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kello yhden miesvihaketju? Aletaanko lynkkaamaan?
Kerro toki omasta puolisostasi, kuinka hän ei ole tehnyt mitään lomallaan vaan on jättänyt kaiken sinun tehtäväksi. Saat ihan samoja vastauksia. Kuten huomaat, kyse on yhdestä ihmisestä, jonka toimia arvostellaan.
Loma on loma enkä pidä pyykinpesua, siivoamista tai muitakaan ns. kotitöitä työnä ollenkaan. Imuri hoitaa pölyt, pesukone pyykit ja ruuanlaitto on ihan mukavaa. Kun sain olla 4 kuukautta isyyslomalla se oli kuin pitkä kesäloma. En ymmärrä miksi se on joillekkin vaikeaa? Jos voisin niin mulle sopisi koti-isän rooli vallan mainiosti.
Nyt vielä helpompaa kun ei tarvi vaihtaa vaippoja ja lapset lomalla nukkuu pitkään. Saa itsekkin nukkua, jees. :D
Ovat jo sen verran isoja että lahjon jäätelöllä ynnä muulla siivoamaan. Toisinaan katsotaan öisin elokuvia mitä äippä ei anna katsoa, kauhua. Muijaa harmittaa kun iskä on niin paras.
Toinen saa huutaa ja uhkailla että saa lapset tekemään jotain. Mun tarvii vain pyytää, lahjonta toimii. Muija sai vasta tästä tiltin. Kysyin kuka haluaa imuroida. Minä, minä, minä. Tiesivät että jotain hyvää siitä saa. Piti sopia että kaikki saa imuroida. Vaikka muija joskus on hapan niin muistutan toisinaan etten ole ikinä pakottanut sua mihinkään. Sil tappaa mä voitan aina kun manipuloin kiltteydellä.
Oikeasti taidan olla kiero peluri? Lahjon ja palkitsen mutta joskus on pakko olla tiukka ja sanoa ei. Kummallisesti se vaikuttaa naiseen innostavasti sillä tietyllä tavalla. Ehkä hän tarvii ns. auktoriteetin? Mä en kestä komentelua yhtään ja siksi pyrin hoitamaan asiat muilla tavoilla. Pyytämällä multa saa vaikka paidan päältä ja housutkin.
Mene vaikka naapurikaupunkiin muutaman päivän hotellilomalle. Turhaan sinä kökit kotona kotitöitä tehden. Kun olet muualla, ne kotisotkut eivät häiritse millään tavalla.