Kuinka yleistä on, että nainen ei tiedä keistä on kyse, kun puhutaan Litistä ja Temestä?
Kommentit (24)
Mistä minä tiedän, mutta pitäisin vähän nolona, jos aikuinen mies puhuisi lempinimillä kenestä tahansa ei henkilökohtaisesta tutustaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän, mutta pitäisin vähän nolona, jos aikuinen mies puhuisi lempinimillä kenestä tahansa ei henkilökohtaisesta tutustaan.
Entä jos asiaa tulee ilmi lehteä lukiessa tai sen sanoo lapsi tai nainen? Eihän kukaan missään vaiheessa sanonut, että aikuinen mies puhuisi yhtään mistään.
Ap
Olipa mielenkiintoinen aloitus. Not.
Kyll mää noi tiedän, mutt mun mies kysyi kerran kuka Beckham on! Taisi tulla leffa Parempi kuin Beckham telkusta. Kotimaiset urheilujutut tietää kyllä paremmin kuin mä.
Sen nimiset ravihevoset oli kuin Teme ja Litmane. Tiesitkös sitä:)
Eiköhän tämä Liti- ja Teme-tietämättömyys tai -tietoisuus ole ihan yhtä yleistä kuin minkä tahansa asian tietäminen tai tietämättömyys. Aina löytyy niitä jotka eivät tiedä mikä se ja tämä on ja asian tietävät sitten ällistelevät että miten et tuota tiedä, vaikka on paljon asioita mitä he itse eivät tiedä.
No itse voin vastata, että nuo huomattavasti tutumpia kuin monet nuorempien naisten käyttämät sanat, kuuluuko kukkuut, popit sun muut yleissivistykseen sen kummemmin?
Jos mies puhuu Litistä ja Temestä, hän on joku menneisyyteen jämähtänyt hopeakettu + kuten tuolla jo todettiinkin on äärimmäisen noloa puhua tuollaisilla lempinimillä ventovieraista 😁
En tiedä kuinka yleistä tuo on, miten sen saisi selville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos asiaa tulee ilmi lehteä lukiessa tai sen sanoo lapsi tai nainen? Eihän kukaan missään vaiheessa sanonut, että aikuinen mies puhuisi yhtään mistään.
Ap
Aloituksessa viitataan selvästi siihen, että kysyjä on mies.
Ap, jos tämä asia on totaalisesti oman kiinnostusalueen ulkopuolella eikä vaikuta maailmantalouteen tai-rauhaan mitenkään niin sanoisin että tieto on täysin tarpeeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Aloituksessa viitataan selvästi siihen, että kysyjä on mies.
Älä yritä päätellä mitään omiasi, kun sinusta ei selvästi siihen ole. Vastaa vain esitettyyn kysymykseen.
En tiedä eikä kiinnosta keitä ovat.
Sori, ei sano nuo nimet minullekaan mitään. En seuraa rap-kulttuuria.
- Mies 47
No potkupallo ei ole Suomen ykköslaji.
No Teme nyt ei ole edes mikään oikeasti yleisesti käytetty lempinimi henkilölle jota oletettavasti ajat takaa, voisi olla kuka tahansa Teemu jonka nimestä on väkisin väännetty jotain "hauskaa". Ilman yhteyttä siis luultavasti 95% miehistäkään ei tietäisi. Litti nyt paremmin kohdentuu tiettyyn henkilöön.
En muutenkaan yleensä ymmärrä lässytystä.
Mistäs minä voisin tietää mitä muut naiset tietävät.