Mihin kaupunkiin Suomessa olisi kiva tehdä parin pv:n hotelliloma?
Kommentit (18)
Kotimaan matkailu on kallista, mutta Tampere, Kuopio, Mikkeli tai Helsinki
Hotellit näyttää tosiaan olevan hinnoissaan tällä hetkellä. Mutta joku kiva kaupunki, niin mikäs siinä.
Mikkelissä ollaan oltu monesti ja Lahdessa:))) Lahti oli vähän tylsä.
ap
Kuopio on näillä keleillä kiva, kun on vesistöä.
Ihan mihin vaan. Itse olen tehnyt päiväreissuja halpisjulkisilla yli 30 paikkakunnalle.
Turku tietysti. Ihana kesäkaupunki. Samalla voi käväistä lähisaarilla vesibussin tms. kyydissä. Fölin vesibussilla pääsee bussilipun hinnalla Ruissaloon ja Pikisaareen.
Mihin kannattaisi lähteä kokoonpanolla mummo+pappa,taapero ja 2 koiraa ja vanhemmat...?
Vierailija kirjoitti:
Kotimaan matkailu on kallista, mutta Tampere, Kuopio, Mikkeli tai Helsinki
Ei ole jos suunnittelee ajoissa. Kympillä pääsee monta sataa kilometriä nykyään ja yön saa parilla kympillä.
Tällä palstalla on pakko sanoa että Porvoo!!! Oikeasti kiva :)
Seinäjoelle Vauhtiajoihin musiikkia kuuntelemaan. Tänään Sanni, Juha-Tapio, Apulanta, Elastinen, Ellinoora, Jannika B, Suvi Teräsniska, JVG. Huomenna Arttu Viskari, Elonkerjuu, Happoradio, Popeda, Michael Monroe, The Rasmus, Klamydia, Amaranthe. Lauantaina Anastacia, Irina, Kaija Koo, Komas nainen, Neon 2, Yö, Pete Parkkonen, Tuure Kiilpeläinen.
Riippuu millaisella porukalla. Onko esim. lapsiperhe, nuorempi pariskunta vai vanhempi pariskunta, kaveriporukka jne..
Heinolaan! Ehdottomasti Heinolaan!!
Turku. Meri, historia, ravintolat, hyvin pukeutuneet kaupunkilaiset, kulttuuri...
Minä suosin Vaasaa. Sopivan pieni, niin että uskaltaa ajaa omalla autolla ihan hotellille asti (jossain isommassa kapungissa en lähtisi autoilemaan) ja säästyy junalippujen hinta. Meren ranta ihan kävelymatkan päässä keskustasta. Tosin juuri tuon pienuuden takia siellä ei ole hirveän moneksi päiväksi viihdykettä, paitsi tietysti voi lähteä päiväristeilylle Uumajaan.
Pori, yyteri