My day.
Nonnii, eli eka päivä valvottu. Ja siis luen tänää kirjaa, otan aurinkoo, autan kotihommissa, petaan petini, pesen hampaat, syön aamupalan, sitte myöhemmin ruokaa, siis vegee, ja siis sitten meen yhteen puistoon mis on muutamii kuntoilulaitteita, sitte katon tvtä, oon täällä, pesen hampaat, meen suihkuun, syön iltapalan ja meen nukkuu sitten.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
kiva juttu
😁
Kuulostaa tosi mielenkiintoselta, vielä kun olis ainakin 10 kuvaa joka tekemisestä:)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi mielenkiintoselta, vielä kun olis ainakin 10 kuvaa joka tekemisestä:)
Joo mut siis mä teen kirjallisena. Ja sil kirjallisella just tarkotan, etten mä halui näyttää itteeni täällä, sillä mä tiedä et muutama tai useampikin tuttu näkis mut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mut siis mä teen kirjallisena. Ja sil kirjallisella just tarkotan, etten mä halui näyttää itteeni täällä, sillä mä tiedä et muutama tai useampikin tuttu näkis mut.
Ajattelin vaan noita bloggareiden my day juttuja kun niissä on todella paljon todella tylsiä kuvia jostain ihan arkisesta, kuten vaikka aamukahvikupista tai parvekkeen tuolista ja sitten poseerataan joku asu päällä 20. kuvassa:D
Hehe, kuulostaa vakavasti masentuneen ihmisen päivältä.
Miksi syöt iltapalan hammaspesun jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vaan noita bloggareiden my day juttuja kun niissä on todella paljon todella tylsiä kuvia jostain ihan arkisesta, kuten vaikka aamukahvikupista tai parvekkeen tuolista ja sitten poseerataan joku asu päällä 20. kuvassa:D
Mä en oo sellanen.
Vierailija kirjoitti:
Hehe, kuulostaa vakavasti masentuneen ihmisen päivältä.
En oo.
K kirjoitti:
Miksi syöt iltapalan hammaspesun jälkeen?
Se on mun tyyli.
No kertoka ny siis lisää mielipiteitä!
kiva juttu