Lekmer, huijarifirmako??
Lekmerillä tarjouksessa lasten Babyzen Yoyo matkarataspaketti (rattaat, värikankaat ja vastasyntyneen lisäosa) 495€. Tilasin eilen, ja illalla tuli sähköpostilla ilmoitus etteivät pysty toimittamaan rattaita (loppu varastosta). Olivat kuitenkin laittaneet lisäosat postiin ja laskun niistä (223€). Voiko näin mukamas menetellä? Ostin heiltä tietääkseni rataspaketin. Mitä teen pelkillä lisäosilla ilman rattaita? Kaikista härskeintä on se, että firmalla on jo tiedossa, että rattaat ovat loppu varastosta, mutta pakettia myydään yhä kaupan verkkosivuilla. Ihme huijausta. Yrittävätkö vain päästä eroon varastossa pyörivistä ylimääräisistä tavaroista?
Kommentit (11)
Jospa ne rattaat tulee jälkitoimituksena.
Ei ollut mitään mainintaa jälkitoimituksesta, vain että tuotetta ei toimiteta. Sain vain pahoitteluksi 10% alennuskoodin verkkokauppaan (+lisäosat ja maksun niistä!), eipä paljoa lämmitä. Myyvät siis olematonta tuotetta.
Palautat vaan avaamattomana kun paketti saapuu. Et maksa laskua. Etämyynnissä on palautusoikeus.
Hei,
Kiitos ostoksestasi!
Olemme pahoillaan mutta sinun tilauksestasi ****** on seuraavat tuotteet loppuneet varastostatamme eikä toimiteta:
YOYO Chassi Med Sittbas Vit
Annan sinulle 10% alennuskoodin seuraavaan ostokseen:
******
Koodin eräpäivä: 31-12-2019
Oikean hyvää päivän jatkoa!
Tämmöinen sähköposti tuli firmasta tilauksen jälkeen.
Tiedän että tuotteilla on palautusoikeus, tässä harmittaa kuitenkin myös ylimääräinen vaiva jonka joudun näkemään heidän virheensä takia. Noutopiste on kaukana meiltä, ja tämän lisäksi joudun vielä avaamaan ja pakkaamaan tuotteen uudestaan.
Miksi sun pitäisi avata ja pakata se uudelleen? Laita samantien takas kun tulee. Tosin sinuna soittaisin nyt heti aspaan
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että tuotteilla on palautusoikeus, tässä harmittaa kuitenkin myös ylimääräinen vaiva jonka joudun näkemään heidän virheensä takia. Noutopiste on kaukana meiltä, ja tämän lisäksi joudun vielä avaamaan ja pakkaamaan tuotteen uudestaan.
Miksi se avata pitää?
Tuotteen palauttamista varten paperit on yleensä pakkauksen sisällä. Mut jos se paketin saa avaamattomanakin palauttaa niin hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Tuotteen palauttamista varten paperit on yleensä pakkauksen sisällä. Mut jos se paketin saa avaamattomanakin palauttaa niin hyvä niin.
Jos tuotteessa on jotain vikaa, niin sitten niitä papereita kai tarvitaan, mutta muuten voi kyllä laittaa vaan pekettiin päälle merkinnän "asiakaspalautus" siinä ihan postin tiskillä ja antaa takaisin postin käsittelyyn.
Onko sitten ihan ok myydä yhä tällaista tuotetta netissä?
Onko rattaita tilattu lisää mutta kestää ennenkuin uusi erä saapuu?