Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lekmer, huijarifirmako??

Vierailija
19.07.2018 |

Lekmerillä tarjouksessa lasten Babyzen Yoyo matkarataspaketti (rattaat, värikankaat ja vastasyntyneen lisäosa) 495€. Tilasin eilen, ja illalla tuli sähköpostilla ilmoitus etteivät pysty toimittamaan rattaita (loppu varastosta). Olivat kuitenkin laittaneet lisäosat postiin ja laskun niistä (223€). Voiko näin mukamas menetellä? Ostin heiltä tietääkseni rataspaketin. Mitä teen pelkillä lisäosilla ilman rattaita? Kaikista härskeintä on se, että firmalla on jo tiedossa, että rattaat ovat loppu varastosta, mutta pakettia myydään yhä kaupan verkkosivuilla. Ihme huijausta. Yrittävätkö vain päästä eroon varastossa pyörivistä ylimääräisistä tavaroista?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rattaita tilattu lisää mutta kestää ennenkuin uusi erä saapuu?

Vierailija
2/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne rattaat tulee jälkitoimituksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään mainintaa jälkitoimituksesta, vain että tuotetta ei toimiteta. Sain vain pahoitteluksi 10% alennuskoodin verkkokauppaan (+lisäosat ja maksun niistä!), eipä paljoa lämmitä. Myyvät siis olematonta tuotetta.

Vierailija
4/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautat vaan avaamattomana kun paketti saapuu. Et maksa laskua. Etämyynnissä on palautusoikeus.

Vierailija
5/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Kiitos ostoksestasi!

Olemme pahoillaan mutta sinun tilauksestasi ****** on seuraavat tuotteet loppuneet varastostatamme eikä toimiteta:

YOYO Chassi Med Sittbas Vit

Annan sinulle 10% alennuskoodin seuraavaan ostokseen:

******

Koodin eräpäivä: 31-12-2019

Oikean hyvää päivän jatkoa!

Tämmöinen sähköposti tuli firmasta tilauksen jälkeen.

Vierailija
6/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tuotteilla on palautusoikeus, tässä harmittaa kuitenkin myös ylimääräinen vaiva jonka joudun näkemään heidän virheensä takia. Noutopiste on kaukana meiltä, ja tämän lisäksi joudun vielä avaamaan ja pakkaamaan tuotteen uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi avata ja pakata se uudelleen? Laita samantien takas kun tulee. Tosin sinuna soittaisin nyt heti aspaan

Vierailija
8/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että tuotteilla on palautusoikeus, tässä harmittaa kuitenkin myös ylimääräinen vaiva jonka joudun näkemään heidän virheensä takia. Noutopiste on kaukana meiltä, ja tämän lisäksi joudun vielä avaamaan ja pakkaamaan tuotteen uudestaan.

Miksi se avata pitää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen palauttamista varten paperit on yleensä pakkauksen sisällä. Mut jos se paketin saa avaamattomanakin palauttaa niin hyvä niin.

Vierailija
10/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotteen palauttamista varten paperit on yleensä pakkauksen sisällä. Mut jos se paketin saa avaamattomanakin palauttaa niin hyvä niin.

Jos tuotteessa on jotain vikaa, niin sitten niitä papereita kai tarvitaan, mutta muuten voi kyllä laittaa vaan pekettiin päälle merkinnän "asiakaspalautus" siinä ihan postin tiskillä ja antaa takaisin postin käsittelyyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitten ihan ok myydä yhä tällaista tuotetta netissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi