Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni ei haluaisi että eroaisin

Vierailija
19.07.2018 |

Mitä teen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma päätös tietenkin. Joskus eroa kannattaa kuitenkin harkita vähän pitempään. Olen nähnyt, miten ero on otettu lähinnä oman ajan toivossa, mutta asiat ovat lähteneetkin vain hu9nompaan suuntaan eron jälkeen. Itse tiedät, mikä on sinulle parasta ja miten kannattavaa eroaminen on.

Vierailija
2/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma päätös tietenkin. Joskus eroa kannattaa kuitenkin harkita vähän pitempään. Olen nähnyt, miten ero on otettu lähinnä oman ajan toivossa, mutta asiat ovat lähteneetkin vain hu9nompaan suuntaan eron jälkeen. Itse tiedät, mikä on sinulle parasta ja miten kannattavaa eroaminen on.

Taloudellisesti se olisi mulle valtavan huono juttu mutta olisi siinä varmaan hyvääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sun eroamista halua kukaan muu kuin sä, ei sun miehes, ei teidän lapset, ei kukaan. Taidat kuitenkin erota ja päädyt köyhyyteen kuten tuhannet tämänkin palstan yhärit voivat vahvistaa.

Minä kehotan sinua eroamaan. Miehesi pääsee eroon sinusta ja löytää ehkä vielä jonkun hyvän naisen vierelleen.

Vierailija
4/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sun eroamista halua kukaan muu kuin sä, ei sun miehes, ei teidän lapset, ei kukaan. Taidat kuitenkin erota ja päädyt köyhyyteen kuten tuhannet tämänkin palstan yhärit voivat vahvistaa.

Minä kehotan sinua eroamaan. Miehesi pääsee eroon sinusta ja löytää ehkä vielä jonkun hyvän naisen vierelleen.

Miksi luulet että hän ansaitsisi hyvän naisen?

Vierailija
5/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin paremman kuin tuollaisen parisuhteeseen sitoutumattoman paskan. Itseasiassa kannattaa katsella ulkomailta, suomirutkut on nykyään tommosia melkein järjestään.

Vierailija
6/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin paremman kuin tuollaisen parisuhteeseen sitoutumattoman paskan. Itseasiassa kannattaa katsella ulkomailta, suomirutkut on nykyään tommosia melkein järjestään.

Mutta kun hän ei tykkää ulkomaalaisista.

Vierailija
7/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päätät, mitä teet. Isäsi tai kukaan muukaan ei elä sinun elämääsi eikä tiedä, millaista se on. Vihoviimeinen syy pysyä paskassa avioliitossa on se, että pelkää mitä muut sanoisivat, jos eroat.

Vierailija
8/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eroasia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi.

Vierailija
9/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi kanssa naimisissa ?

Vierailija
10/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni taas on niin ketku ettei suostu tekemään testamenttia, jossa puoliso suljetaan pois tulevasta perinnöstä. Olen ainoa lapsi. Mies puolestaan ei suostu avioehtoon. Nämä miehet ovat kuin kaksi marjaa, samanlaisia juonittelijoita molemmat. Voin kyllä erota nyt tai isäni kuoleman jälkeen, menetän kummassakin tapauksessa rutkasti rahaa. Olen jo perinyt äitini. Hiljainen kiristyskeino tämäkin.

Vierailija
11/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa tähän. Ero on monta kertaa käynyt mielessä. L u o j a n kiitos olemme avioehdon tehneet. HUOM! Naimisissa 15v. Jos joklu lapsistani aikoo avioon, aion todellakin painostaa tekemään avioehdon.

Vierailija
12/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa tähän. Ero on monta kertaa käynyt mielessä. L u o j a n kiitos olemme avioehdon tehneet. HUOM! Naimisissa 15v. Jos joklu lapsistani aikoo avioon, aion todellakin painostaa tekemään avioehdon.

Ei meillä asia mistään avioehdosta ole kiinni vaan muista jutuista.

Vierailija
13/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä lapsia ja miksi haluat erota?

Vierailija
14/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia ja miksi haluat erota?

Yksi lapsi. Ollaan vain työkavereita ja vanhempia kun mies ei muuta halua. Hän muutenkin ilkeä minua kohtaan.

Vierailija
15/15 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman eron aikaan jouduin riitelemään mun äidin kanssa siitä, että kannattaako erota vai ei. Ihan huutoriidaks meni :D Näin jälkikäteen ehkä äitikin on sitä mieltä et ehken se oli ihan kannattavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme