Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero veti häämekkoni kaapista, kun oli miehen kanssa kotona- Voi tätä raivon määrää

Vierailija
18.07.2018 |

Mies on taaperon kanssa lomalla kotona. Taapero oli vetänyt kaapista häämekkoni, repinyt ja sotkenut sitä väreillä. Raivostuin miehelle, mutta mies ei ole moksiskaan. Tuo mekko maksoi monta sataa ja nyt se on tuhottu! Unelmien mekko! Huusin miehelle, että miten ei ole nähnyt, mitä taapero on tehnyt. Sanoi vain, että " se kerkesi vaan" mies ei aio ostaa uutta mekkoa. Voi että raivostuttaa!!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko oli joskus tonnin ja nykyään kirpputorikamaa - 50-70 egee, jos sitäkään.

Vierailija
22/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisesti en oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä hääpukua pitää vuosikaudet seisottaa jossain kaapin perällä. Muisto on joo, mutta valokuviakin voi katsella. Tuskin siihen pukuun enää pukeutuu kuitenkaan. Toki mieskin voisi lapsensa perään katsoa, en sitä sano. Vie pesulaan, jospa sen voisi vielä pelastaa. Tuskin taapero sitä sentään rikki repi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko aina unelmoinut aviottomasta lapsesta? Meidän suvussa pidettäisiin häpeällisenä tuollaista... Mitään prinsessajuhlia enää.

Törkeä viestisi on ilmi annettu. Kannattaa varmaan miettiä, mitä kirjoittaa tänne toisille ihmisille. Ja vinkkinä sulle: Vilkaise peiliin. Todellakin vilkaise sinne.

Vierailija
24/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alle tonnin puku? Eihän siihen hintaan edes saa kunnon mekkoa

Joo toi on selvästi joku wt-puku

Vierailija
25/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus.

Vierailija
26/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisesti en oo ikinä ymmärtänyt, miksi sitä hääpukua pitää vuosikaudet seisottaa jossain kaapin perällä. Muisto on joo, mutta valokuviakin voi katsella. Tuskin siihen pukuun enää pukeutuu kuitenkaan. Toki mieskin voisi lapsensa perään katsoa, en sitä sano. Vie pesulaan, jospa sen voisi vielä pelastaa. Tuskin taapero sitä sentään rikki repi...

Mun häämekko on ollut äidilläni. Ja seuraavan kerran se siirtyy tyttärelleni.

Vierailija
27/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät ovat ensi lauantaina ja siihen mennessä täytyy löytyä uusi mekko.

Ap

Vierailija
28/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tytär ei mene naimisiin. Tai on eri kokoinen. Tai ei halua sinun pukuasi

Vierailija
29/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Varmaan juu

Vierailija
30/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy ensin tyttäresi mielipidettä, ennen kuin tällaista päätät. 

Vierailija
31/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sainkin onneksi asiallisia vastauksia muualta :) no, mitäpä sitä odottikaan :D en aio lukea enää teidän ilkeitä kommentteja :)

AP.

Vierailija
32/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provo paljastui viimeistään tästä, mutta vaikka oiskin totta, niin oma olis vika. Mitäs jätät puvun taaperon saataville.

Vierailija
33/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lapsi ja mies. Mitä ihmettä räpätät mekosta? Olisin onnellinen jos minulla olisi mies ja lapsi. Minulla ei ole kuin satumaisen kaunis mekko kaapissa jota en koskaan saanutkaan käyttää..

Rauhoitu ja vietä aikaa ihanan perheesi kanssa. Talohan olisi voinut palaa ja mekko sen mukana. Sitten olisit vain onnellinen että paloi ja lapsesi ja miehesi ovat turvassa.

Vierailija
34/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Provo paljastui viimeistään tästä, mutta vaikka oiskin totta, niin oma olis vika. Mitäs jätät puvun taaperon saataville.

Häät nurkan takana eikä unelmien kallista hääpukua edes pukupussissa pidetä. Just.

Vierailija
35/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häät nurkan takana eikä unelmien kallista hääpukua edes pukupussissa pidetä. Just.

Ja yli-inhimillisillä voimillaan taapero saanut revittyä puvun ja raahattua ympäriinsä... juujuu

Vierailija
36/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava sepite.

Vierailija
37/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ne häät ovat vasta tulossa, jos uuden puvun tarpeesta mainitaan? Tai ota näistä provoista nyt selvä😁

Vierailija
38/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taapero ehti piirrellä sohvaan kun olin itse keittiössä jotain tekemässä.

Itse olin kuulemma taaperoa parannellut (!) seinällämme olleita tauluja.

Kyllä ne pienet joskus osaavat yllättää.

Kannattaa pistää asioita tärkeysjärjestykseen ja opetella sietämään sitä että joskus käy vähän ikävästi.

Vierailija
39/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme tapahtui tänään Porvoossa.

Vierailija
40/43 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi tätä raivon määrää" 😂😂😂 Etkö oikeasti ap parempaan pysty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi