Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kannattaako Kaisa-kirjastoon mennä työskentelemään helteellä?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voisi luulla että siellä alimmissa kerroksissa (oliko nyt -4K?) voisi olla suht viileää? Tosin siellä ei niitä työskentelypöytiä kovin montaa ole...
Vierailija kirjoitti:
voisi luulla että siellä alimmissa kerroksissa (oliko nyt -4K?) voisi olla suht viileää? Tosin siellä ei niitä työskentelypöytiä kovin montaa ole...
Kiitos. Pitänee käydä jonain päivänä testaamassa.
Osaako joku vinkata muita viileitä kirjastoja pääkaupunkiseudulta?
Alue: Aihe vapaa
Tää ei oo Jodel.