Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pankaas suositellen (tunti aikaa)

Vierailija
18.07.2018 |

Eli en ole feikkilookin ylin ystävä vaan haluan BB-voiteen, jossa ei ole kauheaa kemikaaliryöppyä (ei sovi herkälle iholleni) ja joka peittää kevyesti. BB-voidehan on nimenomaan se kevyempi versio, kun taas CC-voide peittää enemmän.

Sitten haluan sellaisen voidemaisen peitepuikon, joka peittää punaisuuden tehokkaasti. Minulla ei ole koskaan ollut aknea, mutta joskus on muutama ärsyttävä näppy jotka pitää piilottaa hel-vettiin.

Ostan ne tänään cittarista joten pankaas suositellen. Ei mitään 50 € maksavia kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Garnierin BB-voide paras. Kemikaaliryöpystä en tosin tiedä. Peittää myös punoitusta aika hyvin.

Vierailija
2/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa netistä koralainen Missha -merkkinen bb-voide. Olen kokeillut rasvoittuvaan sekaihooni kaiken maailman bb-voiteet, mutta tuo on ehdottomasti paras. Hinta parinkympin paikkeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tilaa netistä koralainen Missha -merkkinen bb-voide. Olen kokeillut rasvoittuvaan sekaihooni kaiken maailman bb-voiteet, mutta tuo on ehdottomasti paras. Hinta parinkympin paikkeilla.

Ainahan sanotaan, että Aasiasta ei pitäisi tilailla meikkejä koska niissä voi olla mitä tahansa p*skaa. Ap

Vierailija
4/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.... eikös olisi kätevämpää hankkia peittävämpi CC-voide, joka peittää myös finnit? Et tarvitsisi erillistä puikkoa.

Hyvä sellainen löytyy esim. Lumenelta, CC colour correcting cream.

Jos taas ehdottomasti haluat mieluummin kaksi erillistä tuotetta, niin Cittarissa on ihan luonnonkosmetiikkaakin, mm. Laveran meikkejä. En ole kokeillut, mutta katso niitä siellä itse, miten levittyy yms. Laveralla on myös peittävää meikkipuikkoa, mutta tietenkään en voi tietää, mitä juuri sun cittarista löytyy.

Vierailija
5/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota noin.... eikös olisi kätevämpää hankkia peittävämpi CC-voide, joka peittää myös finnit? Et tarvitsisi erillistä puikkoa.

Hyvä sellainen löytyy esim. Lumenelta, CC colour correcting cream.

Jos taas ehdottomasti haluat mieluummin kaksi erillistä tuotetta, niin Cittarissa on ihan luonnonkosmetiikkaakin, mm. Laveran meikkejä. En ole kokeillut, mutta katso niitä siellä itse, miten levittyy yms. Laveralla on myös peittävää meikkipuikkoa, mutta tietenkään en voi tietää, mitä juuri sun cittarista löytyy.

No kun edelleenkään ei ole mitään aknea, niin ei tarvitse päivittäin peittää finnejä.

Laveran ripsaria olen ostanut ja se on ihan hyvä.

Ap

Vierailija
6/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt tuo Lumene Nordic Girlin mikä lie voide, joka on ihan hyvä kun sille päälle sattuu. Usein se levittyy epätasaisesti ja muuttuu kirjaimellisesti valkoiseksi. Ei vain vähän vaaleaksi vaan aivan valkoiseksi. En jaksa säätää sen kanssa enää. Ap

Vierailija
7/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Garnierin BB-voide paras. Kemikaaliryöpystä en tosin tiedä. Peittää myös punoitusta aika hyvin.

Minäkin käytän Garnierin BB-voidetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Oma ihoni on todella herkkä ja voide ei ole aiheuttanut ongelmia.

Vierailija
8/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin käytän Garnierin BB-voidetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Oma ihoni on todella herkkä ja voide ei ole aiheuttanut ongelmia.

Täältä myös Garnierille ääni! Sopivan kevyt, mutta kuitenkin peittävä. Levittyy helposti ja tasaisesti.

Vierailija
9/9 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin vai eikö tätä alettu myymään Cittarissa? Jotain korealaisia tuotteita muistelisin mainostetun.