Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehen exä suhtautuu minuun vihaisesti,

Vierailija
18.07.2018 |

vaikka ovat eronneet jo kaksi vuotta sitten? Ymmärrän, jos miestä ei voi sietää, mutta en ole tehnyt tuolle naiselle mitään pahaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua, että ex-miehensä olisi onnellinen. Tahtoo ennemmin että vaikka ruikuttaisi perään säälittävänä, kuin jatkaisi omaa elämäänsä ja saisi pysyvän ihmissuhteen. Pysyvä ihmissuhde olisi parasta lastenkin kannalta, kuin alati vaihtuvat kuviot. Samoin tavoiteltavaa on hyvät välit toiseen vanhempaan ja tämän puolisoon.

Kyseessä siis katkera ja itsekäs ihminen. Muistakaa tämä kun itse olette exiä.

Vierailija
2/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen pitää selvitä ilman uutta naista loppuikänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei saa tehdä miestä onnelliseksi kuin tämä exä teki. Tiedän naisen, joka sanoi tekevänsä kaikkensa tuhotakseen miehen elämän. Avioliitto oli vaikea vuosia ja vielä eron jälkeen osaa hankaloittaa elämää. 

Vierailija
4/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yheltä eksältä terkkuja. Erottiin miehen aloitteesta, en itse olisi halunnut erota. Vihaan uutta naista, koska tuo nainen elää mun elämääni. Lisäksi epäilen myös, että ilman tuon naisen nopeaa väliintuloa meidän asiat oltaisiin saatu vielä korjattua. 

Ja kyllä, tiedän olevani pikkusieluinen, katkera ja kateellinen. Just nyt en vaan voi tunteilleni mitään.

Vierailija
5/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yheltä eksältä terkkuja. Erottiin miehen aloitteesta, en itse olisi halunnut erota. Vihaan uutta naista, koska tuo nainen elää mun elämääni. Lisäksi epäilen myös, että ilman tuon naisen nopeaa väliintuloa meidän asiat oltaisiin saatu vielä korjattua. 

Ja kyllä, tiedän olevani pikkusieluinen, katkera ja kateellinen. Just nyt en vaan voi tunteilleni mitään.

Vähän saman tyyppinen juttu itsellä. Oli tämmöinen lupailija mies (eli valehtelija) jätti luultavasti toisen takia, jonka kanssa nyt seurustelee vaikkei sitä myöntänytkään. Hieroi hommaa sitten mun naamaan oikein yhdessä tämän kanssa. Oksettaa koko pariskunta. Tosin en nyt tiedä vihaanko, enkä ole minkäänlaisessa yhteydessä ollut, että sikäli.

Vierailija
6/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Sinulla on oikeus tunteisiisi.

- Ap:n tapauksessa erosta 2 vuotta. Tosin aloituksesta ei selviä, missä vaiheessa Ap tuli kuvioihin.

Vierailija
7/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloin aikanani seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa vaiheessa jossa hän oli ollut erossa eksästään jo 2.5 vuotta. heillä oli yhteinen koira joka oli suurimman osan aikaa sillä eksällä ja sitten joskus harvoin miehellä ja mies joutui myös maksamaan kaikki kustannukset. Tämä eksä ei sitten enää halunnut antaa koiraa koska "ei sitä koskaan tiedä josko se sun uus nainen pahoinpitelee sitä" Se oli tosi harmi miehelleni jolle koira oli rakas mutta hän sitten totesi että jos ei koira voi tulla enää niin hän ei myöskään maksele siihen liittyviä maksuja. Tuostahan sitten tuli jonkunmoinen sota . Mun mies totesi tuossa vaiheessa että ei halua olla tämän naisen kanssa enää missään tekemisissua ja leikkasi kokonaan pois elämästään. Mä en sanonut juuta enkä jaata koko hommaan. ihmettelin vaan kovasti. Että sellaisia ne eksät ovat. kun uus vakavasti otettava nainen tulee kuvioihin niin eikun tehdään asioista hankalia.

Vierailija
8/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloin aikanani seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa vaiheessa jossa hän oli ollut erossa eksästään jo 2.5 vuotta. heillä oli yhteinen koira joka oli suurimman osan aikaa sillä eksällä ja sitten joskus harvoin miehellä ja mies joutui myös maksamaan kaikki kustannukset. Tämä eksä ei sitten enää halunnut antaa koiraa koska "ei sitä koskaan tiedä josko se sun uus nainen pahoinpitelee sitä" Se oli tosi harmi miehelleni jolle koira oli rakas mutta hän sitten totesi että jos ei koira voi tulla enää niin hän ei myöskään maksele siihen liittyviä maksuja. Tuostahan sitten tuli jonkunmoinen sota . Mun mies totesi tuossa vaiheessa että ei halua olla tämän naisen kanssa enää missään tekemisissua ja leikkasi kokonaan pois elämästään. Mä en sanonut juuta enkä jaata koko hommaan. ihmettelin vaan kovasti. Että sellaisia ne eksät ovat. kun uus vakavasti otettava nainen tulee kuvioihin niin eikun tehdään asioista hankalia.

Tähän pakko sanoa, että ei ole mikään ihmekään, että lopputulos oli tuo. Vaikka yhdessä joku lemmikki otetaan ei minun mielestäni ole mitään järkeä jäädä pallottelemaan sitä puolelta toiselle eron jälkeen. Sehän pitää parin yhdessä kuitenkin jollain tasolla ja ymmärrettävästi katkeruutta voi syntyä, kun uudet kumppanit tulevat kuvioihin, ihmisistä kun tässä kyse. Kaikista fiksuinta olisi päättää jo lemmikkiä ottaessa, että kumman se on "enemmän", eli kenelle se jää jos ja kun ero tulee.

Vierailija
9/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset tulee apajille, koska se on kii hottavaa varastaa jnkun parisuhde. Kun ovat saaneet tuhottua suhteen, siirtyvät usein seuraavaan looseriin.. Ellei megarikas.

Vierailija
10/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies luistanut lastensa tapaamissopimuksesta sinut tavattuansa eli jättääkö tapaamisia väliin viettääkseen aikaa kanssasi? Exä jää silloin pahaan välikäteen, kun isä tuottaa pettymyksiä lapsille.

Vierailija
11/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä katkera ex, koska tämä nainen vietteli mieheni tietäen että ollaan oltu yhdessä jo vuosikaudet ja yhteiset lapset. Mies jätti mut tuon naisen takia, joka on muhun verrattuna sellainen kevytkenkäinen yh, jolla lapsi jostain yhden illan suhteesta.

Olin sentään ollut mieheni kanssa jo yli 10 vuotta ja meillä kolme lasta. Mielestäni minun ei pidä koskaan tykätä tuosta ämmästä, vai mitä?

Vierailija
12/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän pakko sanoa, että ei ole mikään ihmekään, että lopputulos oli tuo. Vaikka yhdessä joku lemmikki otetaan ei minun mielestäni ole mitään järkeä jäädä pallottelemaan sitä puolelta toiselle eron jälkeen. Sehän pitää parin yhdessä kuitenkin jollain tasolla ja ymmärrettävästi katkeruutta voi syntyä, kun uudet kumppanit tulevat kuvioihin, ihmisistä kun tässä kyse. Kaikista fiksuinta olisi päättää jo lemmikkiä ottaessa, että kumman se on "enemmän", eli kenelle se jää jos ja kun ero tulee.

No se oli jo heidän eronsa aikana päätetty että koira jää sille entiselle tyttöystävälle vaikka mies oli koiran ostanut ja koiran asiat hoitanut. Koira oli miehelle tullut lähinnä hoitoon silloin kun tällä eksällä oli menoa mutta sitten yhtäkkiä se ei toiminutkaan kun me muutimme yhteen. Eksä kuitenkin kuvitteli että mies edelleen maksaa koirasta johtuvat kulut ja suuttui kun mies sanoi ettei onnistu enää. Mies oli hyvin kiintynyt koiraan mutta tajusi itsekin tuossa vaiheessa että eksällä oli luulo että menevät yhteen vielä ja oli häntä manipuloinut suhteen jälkeen koiran avulla.

Jos olisin ollut nuorempi ja mustasukkainen niin olisin varmaan kihissyt suhteemme alkuaikoina kun sillä eksällä oli avaimet miehen kotiin jotta sai tuotua ja haettua koiraa. Mutta mä en silloin ajatellut mitään tosisuhdetta meidän välille ja salaa mietin mielessäni että ne varmaan välillä pan..lee myös keskenään:D Itselläni oli myös muita suhteita silloin aluksi ennenkuin muutettiin yhteen. 

Vierailija
13/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä katkera ex, koska tämä nainen vietteli mieheni tietäen että ollaan oltu yhdessä jo vuosikaudet ja yhteiset lapset. Mies jätti mut tuon naisen takia, joka on muhun verrattuna sellainen kevytkenkäinen yh, jolla lapsi jostain yhden illan suhteesta.

Olin sentään ollut mieheni kanssa jo yli 10 vuotta ja meillä kolme lasta. Mielestäni minun ei pidä koskaan tykätä tuosta ämmästä, vai mitä?

No ei onneksi tarvitse. Kaikista helpoimmalla pääsee pitämällä kaikki yhteydet nollassa.

Vierailija
14/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla suhde päättyi? Tulitko mahdollisesti jo suhteen aikana kuvioihin tai hyvin nopeasti eron jälkeen? Tai saattaako miehesi antaa sinusta väärän kuvan exälleen?

Vierailija
15/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite suhtaudun neutraalisti, varmaan ihan kiva ihminen, mutta mulla ei oll mitään tarvetta kaveerata yhtään sen enempää. Moi voi sanoa ja ompa kaunis ilma. Toivottavasti tätä ei tulkita vihamielisyydeksi.

Vierailija
16/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se oli jo heidän eronsa aikana päätetty että koira jää sille entiselle tyttöystävälle vaikka mies oli koiran ostanut ja koiran asiat hoitanut. Koira oli miehelle tullut lähinnä hoitoon silloin kun tällä eksällä oli menoa mutta sitten yhtäkkiä se ei toiminutkaan kun me muutimme yhteen. Eksä kuitenkin kuvitteli että mies edelleen maksaa koirasta johtuvat kulut ja suuttui kun mies sanoi ettei onnistu enää. Mies oli hyvin kiintynyt koiraan mutta tajusi itsekin tuossa vaiheessa että eksällä oli luulo että menevät yhteen vielä ja oli häntä manipuloinut suhteen jälkeen koiran avulla.

Jos olisin ollut nuorempi ja mustasukkainen niin olisin varmaan kihissyt suhteemme alkuaikoina kun sillä eksällä oli avaimet miehen kotiin jotta sai tuotua ja haettua koiraa. Mutta mä en silloin ajatellut mitään tosisuhdetta meidän välille ja salaa mietin mielessäni että ne varmaan välillä pan..lee myös keskenään:D Itselläni oli myös muita suhteita silloin aluksi ennenkuin muutettiin yhteen. 

Aivan. Tuohon nyt on paha mennä sanomaan kumpi hoiti hommat asiallisemmin ja manipuloiko toinen enemmän kuin toinen, mutta joo ei oikein hyvältä käytännöltä vaikuttanut. Käsittämätöntä kyllä olettaa, että toinen maksaisi vielä vaikkei ole muuten enää ollenkaan vastuussa :)

Vierailija
17/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei onneksi tarvitse. Kaikista helpoimmalla pääsee pitämällä kaikki yhteydet nollassa.

Niin olen oppinut tekemään. Olisin ollut mieheni kanssa valmis loppuelämän kestävään suhteeseen, mutta hän valitsi toisin ja toisen.  Onneksi lapset jo niin isoja, ettei tarvitse pitää mitään yhteyksiä keskenään. 

Vierailija
18/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun ex tuhosi mun itsetunnon saman teki mua edelliselle, hälläkin meni pari vuotta toipua miehestä

Vierailija
19/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ämmästä ei tarvitse pitää mutta säästäisin vihani miehelle joka on teidän yhteiset sopimukset rikkonut.

Vierailija
20/36 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tekemisissä / puheväleissä? Miten käytännössä käyttäytyy tai mitä tekee, kun on mielestäsi vihamielisen oloinen? Jos ette ole tekemisissä, mistä tiedät hänen olevan vihamielinen?