Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kondomipaketti loppui ennen aikojaan.

Vierailija
18.07.2018 |

Että tällaista tällä kertaa. Huomasin kun meidän kondomi paketti oli tyhjä vaikka siellä olisi pitänyt olla vielä kolme kumia jäljellä. Mies oli ostanut vähin äänin uuden paketin yöpöydälle.Herää epäilys että mihin tai kenen kanssa nämä kumit on käytetty? Muistan kun ostimme 10kpl paketin kolme viikkoa sitten (26.6)ja olemme olleet tasan seitsemän kertaa yhdynnässä sen jälkeen. Minulla on nämä kerrat jopa kalenterissa ylhäällä,
Onko tuolla ukolla jotain säätöä meneillään vai mitä helvettiä tämä on? Kehtaanko ottaa asian puheeksi ollenkaan? Ahdistaa ihan helvetisti.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin runkkaan kortsuun. Siistimpää eikä kyrvän nahka kulu nilelle. Hävitän kortsut vessanpyttyyn.

Vierailija
42/45 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin runkkaan kortsuun. Siistimpää eikä kyrvän nahka kulu nilelle. Hävitän kortsut vessanpyttyyn.

Olen kuullut monelta samaa, on siistimpää. Mutta hei älä heitä vessanpyttyyn, jossain kohtaa tukkeutuu joku putki ja tulee iso lasku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Porvoossakin Omena hotelli?

Tämä oli raikas kommentti. Rupes naurattaan. Koska eihän tommosia ihmisiä oo kun ap EIHÄN? Pliis?

Vierailija
44/45 |
19.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeassahan minä olin, tänään selvis että ukko oli käynyt panemassa jostain varattujen nettisaitilta löytynyttä lut#aa. Että se tästä sitten.

Vierailija
45/45 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, aika surkea provo oli.