Tykkäätkö kun sinua kutitetaan? Menee hermo kun kumppani tekee tätä monta kertaa päivässä vaikka olen kieltänyt
Jos laitan vaikka ruokaa niin mies saattaa alkaa kurittelemaan minua ja kerran tippui jopa veitsi sen takia kädestä. Onneksi mitään ei sattunut, mutta jos olisin ollut ilman sisäkenkiä niin en tiedä kuinka olisi käynyt.
Leffaa katsoessa (kotona) haluaisin vaan lepäillä miehen kainalossa mutta eiköhän mies ala jottain kohtaa kutittaa jalkapohjiani tai kainaloitani niin että siirryn lattialle.
Usein myös herättää minut kutittelemalla selkää/mahaa/kylkiä.
Menee niin hermo kun toinen ei usko puhetta! Ja kyllä, oli pakko purkautua.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alkuaikoina mies oli sitä mieltä, että naiset tykkäävät kutittelusta. Kun ei kieltoja uskonut, käytin sitten kerran estellessä enemmän voimaa. Sen jälkeen ei ole kutitellut. Inhoan kutittamista yli kaiken, koska kutian helposti ja jossain vaiheessa hengitys menee ihan lukkoon. Tukehtumisen tunne ei ole kiva.
Minulle mies perusteli myös niin että "Kyllä tanja ja Mirakin tykkäsivät" Ovat miehen eksiä siis.
Ap
Ei tykänneet. Ei tapahtunut. Tällä paljastit ettei ole tapahtunut ja trollia on koko aloitus.
Tosikot. Nuolen vaimon naaamaa ja kutitan samalla.
Voisin vaikka maksaa jalkapohjien kutittamisesta.
M45
Vihaan kuttielua niin paljon, että se on todellista tuskaa. Vaikka nauran, se on hysteeristä. Voisin vaikka vahingoittaa kutittelijaa, jos kykenisin. Kammottavaa.
Dumppaisin miehen toisen kutituskerran jälkeen, jos olisin selkeästi ekalla kerralla kieltänyt. Väkivaltaahan se sen jälkeen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seurustelun alkuaikoina mies oli sitä mieltä, että naiset tykkäävät kutittelusta. Kun ei kieltoja uskonut, käytin sitten kerran estellessä enemmän voimaa. Sen jälkeen ei ole kutitellut. Inhoan kutittamista yli kaiken, koska kutian helposti ja jossain vaiheessa hengitys menee ihan lukkoon. Tukehtumisen tunne ei ole kiva.
Minulle mies perusteli myös niin että "Kyllä tanja ja Mirakin tykkäsivät" Ovat miehen eksiä siis.
Ap
Eroaisin aikalailla välittömästi, jos minulle alettaisiin asioita perustelemaan sillä, että exä tykkäsi :D
Kutittelloo vain väärästä paikasta. On meillä paikkoja jossa kutitus ja hiplaus tuntuu taivaalliselle.
Munkin tulee koko ajan lähelle ja hiplaa. Muutaman kerran vedin kyynärpäällä nenänvarteen niin loppu. Ei oo vähää aikaa näkyny.
Lapsena tuo oli yleistä. Olin nuorin joten kaikki kutittivat eniten minua. Vihasin sitä.
Vakavan puhuttelun paikka. Jos ei lopeta kiellosta huolimatta, niin sellaisella ihmisellä on raiskaajan mentaliteetti.
Jos mies ei kerta kaikkiaan ymmärrä, ettei kyseessä ole molemminpuolinen hauska leikki ja vaan jatkaa, niin ottaisin eron
Et anna seksiä. Sanot suoraan syyksi sen kutittamisen. Ei huvita kun olet niin tyhmä, että et puhetta usko.
Ai että, kyllä suomalaisen naisen taso on korkealla kun ei pystytä tekemään omaa elämää koskevia päätösiä ilman toisten naisten mielipiteitä edes tällaisissa asioissa.
Voimme vain pohtia kuuluisiko naisilla olla äänioikeutta kun ymmärryksen taso on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Et anna seksiä. Sanot suoraan syyksi sen kutittamisen. Ei huvita kun olet niin tyhmä, että et puhetta usko.
Mutta eiväthän naiset käytä seksiä aseena?
Vierailija kirjoitti:
Ai että, kyllä suomalaisen naisen taso on korkealla kun ei pystytä tekemään omaa elämää koskevia päätösiä ilman toisten naisten mielipiteitä edes tällaisissa asioissa.
Voimme vain pohtia kuuluisiko naisilla olla äänioikeutta kun ymmärryksen taso on tuollainen.
Ehkä et yhden tossukan takia tee johtopäätöksiä kaikista naisista, inkkuli.
Kutittaminen on täysin idioottimaista vallankäyttöä ja kajoamista toisen kehoon muka leikin varjolla. Saisin täydet raivarit jos sitä jatkuvasti käytettäisi minuun.