Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö kun sinua kutitetaan? Menee hermo kun kumppani tekee tätä monta kertaa päivässä vaikka olen kieltänyt

Vierailija
18.07.2018 |

Jos laitan vaikka ruokaa niin mies saattaa alkaa kurittelemaan minua ja kerran tippui jopa veitsi sen takia kädestä. Onneksi mitään ei sattunut, mutta jos olisin ollut ilman sisäkenkiä niin en tiedä kuinka olisi käynyt.

Leffaa katsoessa (kotona) haluaisin vaan lepäillä miehen kainalossa mutta eiköhän mies ala jottain kohtaa kutittaa jalkapohjiani tai kainaloitani niin että siirryn lattialle.

Usein myös herättää minut kutittelemalla selkää/mahaa/kylkiä.

Menee niin hermo kun toinen ei usko puhetta! Ja kyllä, oli pakko purkautua.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierase aina kun se kutittaa. Syö säännöllisesti jotakin kaasua muodostavaa. Tehoaa myös niihin, joiden mielestä on söpöä ja hauskaa pelästyttää toinen.

Vierailija
22/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans ei hermo kestä ja vaikka oon sanonu ettei saa kutittaa kun menee ihan salpaannuksiin siitä tunteesta. Se ei ole kivaa millään tasolla eikä hauskaa. Jos ei mene jakeluun niin kyllä mä käytän sitten fyysisiä keinoja. Joskus vahingossa kyynärpäällä ihan kovaa mojauttanu refleksinä kun takaapäin kutitti. No sorry vaan, ei kiinnosta jos sattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjaise sille niin kovaa kuin lähtee, ”NYT LOPPUU SE KUTITTAMINEN!” käytä vapaavalintaisia kirosanoja.

Vierailija
24/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sallisi moista kidutusta! Huuda seuraavalla kerralla kunnolla ja tee selväksi että sinuun ei kajota jos et halua! 

Vierailija
25/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kutitusta. Varsinkin jalkapohjista kutitus tuntuu taivaalliselta. Ihmettelen, miksei ole kutitushoitoloita.

Vierailija
26/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä vihaan kutittelua ja mies tietää sen, kutian tosi helposti.

Muistan vieläkin sen kun mies kymmenisen vuotta sitten kutitti minua oikein urakalla vaikka kiljuin ja pyysin lopettamana. Kuopus oli silloin 1,5v ja näki tapauksen. Rupesi itkemään hysteerisenä ja tuli nyrkit pystyssä hakkaamana miestä. Miehen mielestä tämä oli oikein hauskaa.

Ihana pieni taapero tuli puolustamaan äitiä, kun luuli että äidillä oli oikea  hätä:((

Vierailija
27/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei varsinaisesti kutittele mutta "raapaisee" jalkapohjaa, painaa reittä/hauista tms kovaa mikä siis kyllä itsessään kutittaa, mutta musta tuntuu todella inhottavalta. Jostain syystä se tykkää tätä tehdä joka päivä, vaikka kuinka suutun ja karjun ja joskus jopa oon kumauttanut sitä. Kai sitten vaan se säpsähdys ja hermostuminen näyttää ja on sen mielestä niin hauskaa että kannattaa ottaa lokaa sen takia niskaan kerta toisensa jälkeen :D periaatteessä mikäs siinä, eihän se mitään pahaa mulle tee, ja tosiaan kun hänen mielestään se on hauskaa niin en nyt sen takia todellakaan muuten hyvää miestä jätä, niinkuin joku tuolla sanoi miksi katsella tuollaista miestä. Mielummin eläisin ilman yllättäviä kutinoita, mutta en voisi elää ilman miestäni.

Vierailija
28/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Olen miettinyt, että miksi on niin vaikeaa tajuta, että kutittaminen on kamalaa? Luulen, että se johtuu siitä, että kutitukseen reagoidaan naurulla, jolloin kutittajan aivot ei jotenkaan tajua sitä, että hän tekee sellaista, mikä oikeasti tuntuu toisesta pahalle. 

Mun mies oppi, kun aloin itse kutitella häntä.

Vierailija
29/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin ois ihan tosi hauska kalauttaa kaulimella päähän vaan nähdäkseni sen ilmeen. Mut se on ihan ok, kun enhän mä pahaa tarkota. Ja sit vois vaikka vähä jättää sen lukkojen taakse hankeen saunasta kun sille tulee niin hauska ilme sielä jalat jäässä.

Vierailija
30/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika lailla sellaista vallan käyttöä, saattaa toinen aivan avuttomaan tilaan, ja pitää siinä sitten sadistisesti vallassaan niin kauan kuin huvittaa. Verhoten sen hauskanpitoon ja uskotellen ehkä itselleenkin että tykkäähän tuo kun kerta (ainakin alussa) nauraakin.

Vierailija
31/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä vihaan kutittelua ja mies tietää sen, kutian tosi helposti.
Muistan vieläkin sen kun mies kymmenisen vuotta sitten kutitti minua oikein urakalla vaikka kiljuin ja pyysin lopettamana. Kuopus oli silloin 1,5v ja näki tapauksen. Rupesi itkemään hysteerisenä ja tuli nyrkit pystyssä hakkaamana miestä. Miehen mielestä tämä oli oikein hauskaa.
Ihana pieni taapero tuli puolustamaan äitiä, kun luuli että äidillä oli oikea  hätä:((

voi pientä lapsi raukkaa. Kyllä normaalijärjellä varustettu mies olisi ollut tuossa vaiheessa todella pahoillaan nähdessään lapsensa hädän. Melkein vauva vielä ja tulee puolustamaan äitiään:(

Vierailija
32/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Nauttii kärsimyksestäsi :) nauraako remakasti päälle? Itse teen tätä poikaystävälleni, joka vihaa kutittamista yli kaiken :D

Selvennän sen verran, etten siis nauti poikaystäväni kärsimyksistä eikä hän oikeasti kutittelua vihaa, vaan nauraa aina kun sitä hänelle teen. Olisi kai tuo ottanut eron jos vituttaisi ylitsepääsemättömästi...

Vierailija
33/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paprikasumutetta ja päästä naamalle seuraavalla kerralla kun alkaa kutittelemaan. 

Vierailija
34/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "leikiksi" naamioidulta väkivallalta ja vallankäytöltä. Kokeilepa tätä. Seuraavalla kerralla kun tekee tuota

- oksenna miehen päälle. HUUTO-OKSENNA. Yöki ja korahtele

- huuda niin lujaa kun pystyt. Huom. huuda, älä kirkaise, älä päästä korkeaa ääntä. Vaan huuda sellaista matalasta keskisäveliin kuuluvaa kovaa ärjyntää, jota et pidättele ollenkaan, ja päästät tätä huutoa koko kehosta jännittämällä varpaista ja vatsanpohjasta asti. Ei sanoja, vaan pelkkää huutoa. Vedä henkeä, jatka, vedä henkeä jatka

Vaihtoehto:

- odota että mies on hyvin väsynyt, nukkuu puoli tuntia ja iske kyntesi hänen kainaloihinsa. Naureskele maireasti jos suuttuu.

Olen melko varma, että mies suutahtaa ja kysyy mikä sinulla on. Sano hänelle, että jos käytät kutitusta kiusaamisen välineenä ja jollei se lopu tähän kertaan, otat eron.

Ja sitten kun se tapahtuu, otat eron.

Vierailija
35/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä sen verran, että te joista tuntuu että voitte vain nauraa tai tukehtua, niin jos pystytte kiehauttamaan tuolla hetkellä vihan ja raivon tunteen päälle niin pystytte olemaan sekä nauramatta, että toimimaan. Esim. huutamaan tai lyömään.

Itse kutian kyllä, mutta jos suutun niin pystyn olemaan täysin välittämättä kutittamisesta, vaikka jalkapohjaa kutitettaisiin tai mitä vaan. Se on se raivon aalto, joka valtaa koko kehon ja ikään kuin irtaannut kehosta ja teen tasan mitä haluan. Sama raivo on teilläkin siellä sisällä, ja se on oikeasti voimakas tunne. Hyödyntäkää sitä.

Ja kuten joku jo sanoi, miksi kukaan haluaisi olla ihmisen kanssa joka ei ymmärrä puhetta ja jota pitäisi hakata ja lyödä?

Vierailija
36/56 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kutituksen kestostakin vähän riippuu, mutta mitä jos tekisitte siitä yhteisen jutun? Alat kutittaa takaisin.

Ollaan oltu yhdessä toistakymmentä vuotta pitkän matkaa ja meillä tuo kutittaminen on sellainen yhteinen "leikki" vai miten sen ilmaisisi. Käydän tökkimässä toisiamme kylkeen ohi mennen tai kutitetaan oikein kunnolla päin ja toisin. Mitä salakavalammin sen pystyy tehdä ja mitä kovemman äänen saa aikaan sen parempi. Toki molemmat ymmärtää, milloin ei kannata lähestyä moisella, eikä me toisiamme henkihieveriin kutiteta.

Mutta se on sellainen yhteinen juttu meillä joka lisää kai läheisyyttäkin ja yhteisiä naurun hetkiä.

Vierailija
37/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tykkään.En silloin,kun joku josta en tykkää kutittaa.

Vierailija
38/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään tykkää enkä siedä. Mies on oppinut kunnioittamaan sitä miten minua kosketetaan enkä minä häntä kiusaa koskemalla epämiellyttävästi. Kutitus herättää minussa vastaanlaittamisreaktion ja paniikin.

Vierailija
39/56 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kutittaa, ei saa laittaa kättä pepulle ei saa puristella tissejä. En koske enää ollenkaan muijaan. Oppiipahan olemaan!

Vierailija
40/56 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄ VIHAAN SITÄ mun iskä kutittaa mua joka päivän ja aina lyön sitä ja huudan kurkku suorana mut se ei lopeta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi