Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavaa tämä suomalaisten tuskailu, kun pari päivää hellettä

Vierailija
18.07.2018 |

Isossa osassa maapalloa on vuodesta monta kuukautta putkeen tällaista ja kuumempaakin. Täällä viikon vuodessa hellettä ja naristaan kun pikkukakarat, että on kuuma. Kun on tunti ulkona, niin pelätään vakavia seurauksia. Kummallista

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen kylmästä valittamista ja sitä vasta porukka tekeekin. Kylmältä on todellakin helppoa suojautua, kuumalta mahdotonta.

Itse olen viileyden ystävä. Lähden mielelläni pitkälle lenkille vaikka loskassa ja sateessa tai hiihdän -25 pakkasessa enkä todellakaan valita. Tässä paskakelissä ei voi edes lenkkeillä.

Täällä toinen samanmoinen. -30 ei mitään ongelmaa, +30 ja tuntuu, että teen hidasta kuolemaa.

Vierailija
22/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Keski-Euroopassa jossa helteet ovat aika lailla samat kuin Suomessa tällä hetkellä. Voin kertoa että täälläkin valitetaan ihan samalla tavalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin verenpainelääkeitä syövänä oloni on todella huono, joten koittakaa te nuoret ja/tai terveet asettua meidän asemaamme. Minulla on ainakin jo niin huono olo, että pelkään joutuvani päivystykseen. Päätä särkee, olen kotona ihan nakuna, mutta kun tiilinen kerrostalo on lämmennyt, se on kuin uuni. Öisin pitäisin parvekkeen oven auki, jos en asuisi 1. kerroksessa. Tässä talossa on myös yksiöitä, joihin ei saa läpivetoakaan.

Juu, ei saa ilmalämpöpumppua kaikkialle asentaa. Eikä olisi rahaakaan.

Jos olo on noin paha, niin ostaisin ilmastointilaitteen. Mielestäni omalla terveydelläni ei ole hintaa, enkä lähtisi sillä leikkimään.

Joo, kaikkia ilmastointivehkeitä ei saa asentaa, mutta niitäkin on erilaisia. Jos ei muuta, niin linnoittautuu sohvalle, syö jätskiä ja viisi tuuletinta ympärille.

Kaksi tuuletinta on jo sohvan vieressä ja yksi keittiössä. En oikeasti pysty tekemäänkään yhtään mitään, huusholli on sen näköinenkin. Sitten kun viilenee, siivotaan...En oikein luota noiden halvempien ilmastointilaitteiden  tehoon, pitää tutkia ensi kesää varten. Nyt niitä ei kyllä mistään saa, monet havahtuivat tuulettimien hankintaankin vasta nyt, joten niitä saa kyllä metsästää. Onneksi minulla on nämä 3, joista yksi on ikivanha - vuodelta 2001 - mutta toimii hyvin.

Vierailija
24/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, jos tällaisia kelejä olisi enemmänkin, ei suomessa olisi pian jäljellä kuin rapakuntoisia, työttömiä juoppoja.

Vierailija
25/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun Suomessa on pitkästä aikaa oikea KESÄ!!! Riittävästi vaan suojakertoimia ja kylmää vettä!!! Ihanaa!!!

Vierailija
26/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä verenpaine -ja sydänpotilaita Malesiassakin. Miten ne siellä pärjää???

Ja ymmärrän kyllä ettei ilmalämpöpumppua saa asentaa kaikkiin asuntoihin mutta on niitä ”irtomalleja” myytävänä myös. Jos tiedätte että helteet ovat niin kamala juttu teille niin miksi ihmeessä ette varaudu näihin kuumiin keleihin ?! En pysty ymmärtämään sitä, mitenkään.

Vierailija
27/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä oon nähnyt näitä suomalaisten valittamisen valitusketjuja kuin itse aiheesta aloituksen tehneitä.

Vierailija
28/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelen kylmästä valittamista ja sitä vasta porukka tekeekin. Kylmältä on todellakin helppoa suojautua, kuumalta mahdotonta.

Itse olen viileyden ystävä. Lähden mielelläni pitkälle lenkille vaikka loskassa ja sateessa tai hiihdän -25 pakkasessa enkä todellakaan valita. Tässä paskakelissä ei voi edes lenkkeillä.

Täällä toinen samanmoinen. -30 ei mitään ongelmaa, +30 ja tuntuu, että teen hidasta kuolemaa.

Täällä sama, toinen jalka on jo haudassa. Termostaatti ei vaan toimi!

Vierailija
29/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suomalainen ja en kestä kun lämpötila menee alle +10. Hanskat käteen joutuu heti laittamaan. Vaikka luulisi jo tähän ikään mennessä tottuneen kylmyyteen. Joten olenko varmasti suomalainen?

Vierailija
30/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä yllätti suomalaiset. Suomessa on neljä vuodenaikaa.

Vierailija
31/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia italialaiset jalkapalloilijat Vaasassa valittivat helteestä? Istuivat torilla syömässä jäätelöä.

Vierailija
32/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Thaimaassa kuoli ihmisiä kylmyyteen kun lämpötila oli +16

Olisko pitänyt ihmetellä että miksi ööh ääh.. onneksi ei tarvinnut vaan oma järki pelas sen verran. Ap:lla näköjään ei😂

Vierailija
33/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isossa osassa maapalloa on vuodesta monta kuukautta putkeen tällaista ja kuumempaakin. Täällä viikon vuodessa hellettä ja naristaan kun pikkukakarat, että on kuuma. Kun on tunti ulkona, niin pelätään vakavia seurauksia. Kummallista

Hyvä, että wt-mammaa huvittaa. Emme kuitenkaan asu "isossa osassa maapalloa" vaan täällä Suomessa.

Vierailija
34/34 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa se amerikkalaisten tuskailu, kun pari päivää pakkasta ja lumipyryä.

Kaikkiin toisille arkipäiväisiin olosuhteisiin ei ole toisissa maissa totuttu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän